Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro CR-Tour World hakkında bilgisi olan var mı?

@Zfr evet, aynen dediğiniz gibi. Kullanımı çok rahat. Diğer v frenli bisikletime oranla yağ gibi...
 
  • Beğen
Tepkiler: Zfr
Scudo
CRT Emre Bisiklet'e gelmiş durumda, az önce telefonda görüştüm. Malesef bana uygun kadrosu hiç üretilmemiş bu bisikletin, crt hayali bende noktalandı ama @Ahmetgitar içinde kalmasın gidip bir gör bence.
 
Arkadaşlarbilgisi olan var mıdır? Kullanan veya canlı gören?
 
bisikleti yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve gayet memnunum henüz uzun tura çıkmadım ama genel anlamda memnunnum fiyat performans olarak bence mükemmel

benim gezgin:)
 

Dosyalar

  • 13690719_10154385092008979_5719181539090514112_n.jpg
    13690719_10154385092008979_5719181539090514112_n.jpg
    158,5 KB · Okunma: 412
@Zfr Evet e-mail atıyorum o kadar bir tane dönüş olmadı. Yalnız Carraro'nun facebook sayfasından mesaj atarsanız admin gerçekten yardımcı oluyor. Ben Cr-Tworld alırken onun az yardımını görmedim.

@Veysel Clouser Bana sorabilirsiniz. Ona kavuşmak için çok çaba harcadım.:)
 
Bisikleti ilk defa kendi bisikletimi de aldığım accell firmasında gördüm. Onu da arkadaşım bak hidrolik v frenli bisiklet varmış dediği için meraktan acaba nasıl olur diye merak etmem ile gördüm görünüş ve üzerindeki ekipmanlarla gayet güzel geldi. Bisikletin boş ağırlığı 22 kg. dedi ya kendisi de bilmiyor yada gerçekten bu kiloda aklıma takılan sadece ağırlığı oldu.Kullananlar sizce bu bisiklet nasıl ileride (max 1 yıla) bir tur bisikleti almayı düşünüyorum tabi şehir içinde de rahatlıkla kullanabilmem lazım dropbar olmasa fuji touring çok güzelde 198cm boyum var çok sıkıntı çıkartmasından korkuyorum.
 
Ben 17 kg diye biliyorum ama hiç tartırmadım.
 
Konuyu hortlatıyorum ancak yeni konu açmak istemedim.
Bu bisikleti şu an kullananlar kullanıcı yorumlarını paylaşabilirler mi?
Hidrolik v freninden dinoma aydınlatmasına tutun da lastiklerinden vites geçişlerine deneyim paylaşayacak bir arkadaş yazarsa sevinirim
 
Bu modeli kullanan arkadaşlar varsa bisiklet hakkında yorumlarını paylaşabilir mi...
 
Çok ilginç bir durum, kendi fiyat aralığında tur için rakipsiz bir bisiklet ama ne doğru düzgün satışı var ne de kullananı. Ayrıca kadro boyu da çok sınırlı. Halbuki tam bir tur canavarı herşeyi ile tam al çanta tak bin git. Millet bir dünya ekleme yapıyor düz bisiklet alıp bu bisiklete benzetmek için.
 
Aynen katılıyorum...
Bu bisikleti şehir tur bisikleti olarak kullanabilir miyiz acaba...
Kullanan biri olsa yorumları faydalı olur...
Bu fiyata bu donanıma sahip başka bir örnekte yok...
 
Bence konu burada "Donanım mı yoksa kadro mu ?" sorusuna dönüyor. Aynı fiyata chromoly kadroya sahip Fuji touring varken Carraroya pek yönelmezdim. Altınızda sağlam bir kadro olduktan sonra her türlü donanım güncellemesi yapılır. Bu arada Carraro dandiktir demiyorum lakin bir Fuji Touring ile de pek kıyaslanamayacağını düşünüyorum. Yoksa bu forumda mıydı emin olamamakla beraber, balkanlar turu gibi bir tur yapanlarıda görmüştüm. Hatta 80-90 model bisanla bile Karadeniz turu yapanları da düşünürsek Carraro eminim fazla fazla götürür ama yinede 3500 gibi bir rakamım var ise Carraro'yu pek düşünmezdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Fujima
Bence fujiyle carraro karşılaştırması gereksiz carraronun donanımı fujiden daha iyi fuji kötü.demiyorum ama cararo gerçekden fiyatını hak ediyor sonuçta sizin kararınız gönlünüz ve kondüsyonunuz yoksa bir adım bile ilerliyemiyorsunuz,herkeze bol pedallamalar
 
hocam fuji zaten bulmak imkansız. bu bisikleti nerden uygun alabilirz peki
 
@Genç89 Carraro Cr-TWorld 3600 Tl gibi bir rakama üstelik neredeyse en üst seviye Hi-End donanımla full aksesuar satılırken, halen Fuji'den bahsetmek, çok tuhaf ve maceracı bir yaklaşım olmuş. Bu devirde halen dikiz aynası ve koltuk başlığı olmayan arabayı övmek gibi bir şey. :)

@demirkaya0686 Sahibinden dahil, her yerden bulup alabilirsiniz.

@Pharmacist1649 Çok rahatlıkla kullanırsınız. Ben her ortam ve yolda ve her mesafe de çok rahatlıkla kullanıyorum.

@Pharmacist1649 Çok detaylı bir yorum yapacağım. Kesinlikle alınacak bir bisiklet! Hemen tereddüt etmeden alabilir ve gönül rahatlığıyla sahip olabilirsin. Evladiyelik alet!

Fotolar burada da konuya ek olarak bulunsun!

mkXW0y.jpg
Carraro Cr-TWorld
Florya sahil/İstanbul.

  • Carraro Cr-TWorld
  • İstanbul boğazı Arnavutköy sırtları

  • AkOVar.jpg

Carraro Cr-TWorld
Büyükada'dan dönüşte.

1gpWmD.jpg


Carraro Cr-TWorld
Sultanahmet meydanı - Dikilitaş

RPgZ66.jpg


7NBnPY.jpg
Carraro Cr-TWorld
Avcılar - İstanbul Litle Caesars Pizza önü

Carrro Cr-TWorld aksesuar ve donanım setlerinin yakından çekilmiş bazı detaylı fotoları!

8d6yn7.jpg


YNdGPZ.jpg


DdOvXv.jpg


mkX9l0.jpg


G0ZlY6.jpg


y3GXMy.jpg


6XD0k7.jpg


WQXdZ2.jpg


Teknik özellik ve donanımdan bazıları:

ER2Q39.jpg

jWAzBG.jpg
 
Halogen farı Axa Luxx 70 Steady Plus ile değiştirdim. Takla attığımdan mütevellit satori trekking gidonu xlc ile değiştirdim. sigma 9.16 ve wcribo telefon tutucuyla acayip bir şey oldu. Axa 'nın dinamolu arka farını da uygun bir zamanda eklemeyi düşünüyorum.

Vites sistemi muazzam derecede iyi. Lastikler için bir dünya kötü yorumlar gelmesine rağmen 3000 kmdir kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım.

Arka frende zamanla yağ basıncı düştü sanırım. onu da geçenlerde servise götürdüm yapamadı salak neyse geldim oturdum maguranın youtube sayfasından bakarak mineral yağ bastım. Şimdilik yaşadığım iki sıkıntıdan birisidir. Diğeri de kadro kulağı çabuk yamuluyor en büyük eksisi bence. Pedallarını da beğenmemiştim ilk aldığımda değiştirene kadar o da neyseki bir sıkıntı çıkarmadı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ayvazoski ve MakRo
@Teknika Öncelikle iş güç derken uzun süredir siteye giremiyordum onun için ilgilenemedim kusuruma bakmayın. Şöyle söyleyeyim aslında önerim saçma olmamasının sebebi bisikletteki en önemli parçanın bisikletin kadrosu olmasıdır. Eğer kadronuz gerçekten kaliteli ise siz kadronun üzerine istediğiniz donanımı takarsınız çünkü sizin temeliniz sağlamdır ve üzerine istediğiniz tu. Fuji cromoly kadro kullanılmakta. Cromoly'nin yük kaldırma kapasitesi ile aliminyum'um yük kaldırma kapasitesi arasında çok büyük fark vardır. Zaten bu yüzden uzun tur bisikletlerinde cromoly kadro tercih sebebidir. (Örnek olarak Surly, Koga)(Ayrıca kadro materyalleri arasındaki farkların açıklamasını forumda bulunan üstadlar benden çok daha iyi yapacaktır) Tabi buna karşı aliminyum'a göre daha ağır olması gibi bir dez avantajı olsada fuji touring bagaj ağırlığıyla birlikte 13 kg gelmekteki carrarodan daha hafif olduğunu biliyorum (İkiside çıplak olarak tartıldığında). Bu bize sağlamlığının yanı sıra kadronun işlenmesinde de kaliteden kaçılmadığını gösteriyor. Carraroya gelirsek kendileri aliminyum kadrodan oluşmakla birlikte cinsi ve kaynak teknolojisi gibi detayları bilemiyoruz. Ancak şunu eski bir carraro kullanıcısı ve bir çok bisikletini incelemiş olan biri olarak biliyorum ki aliminyum olmasına rağmen boş haliyle fujiden en az yarım kilo daha ağır. Bu Carraro'nun kötü bir bisiklet olduğu algısını da yaratmamalı çünkü firma olarak fiyat performans bisikletleri üretiyorlar. Bu biraz bisiklete bakış açısıyla da alakalı. Bisikleti aldığı gibi kullanan ileride kadroya yatırım yapıp daha iyi donanımlarla güncellemektense bisiklet değiştirmeyi tercih eden birisi için yerli firmalar bence biçilmiş kaftanlar. Lakin kadro yapılarından dolayı kesinlikle fuji touringle bir tutulamazlar.
 
@Genç89 Mevzu sadece kadro mevzusu olmamalı ve olamaz da zaten. Kadro malzemesi her üreticinin, bisiklet kadro modeline ve üretim tercihine göre değişebilir. Kadro tabi ki önemlidir. Ancak bu noktada Cr-TWorld'un kadro yapısına ve hatta maşasına baktığınızda da diğer rakiplerden farklı olduğu rahatça görülen bir gerçektir. Özellikle kadro birleşim yerleri, çift kat üst üste özel bir kaynak tekniği kullanılarak yüksek dayanıklılık ve uzun önür kazandırılmıştır. Ayrıca kadro boruları hafifçe yassılaştırılarak dayanıklık daha da arttırılmıştır. Maşa da keza öyle. Son derece dayanıklı ve kallavi yapıda olduğu zaten daha ilk görsel inceleme de bile bariz olarak kendini belli eden bir yapıdadır. Yani burada özellikle uzun yol turu ve yüklü ağırlıkla sorunsuzca kullanılabilecek özel bir tasarımdan bahsediyoruz. Ürünün kadro ve maşasının zaten fabrika labaratuvarlarında da çok ağır mekanik testleri üstün başarıyla tamamladığı biliniyor. Gelelim diğer faktörlere. Fuji turing ile Carraro Cr-TWorld'u diğer detaylarda kıyasladığınızda iki bisiklet arasında çok ciddi anlamda aksesuar farkları da ortaya çıkıyor. Bu farklılıkların tamamını ayrıca para vererek almaya kalktığınızda iki tane Fuji Turing alacak bir meblağ çıkıyor ortaya. Halbu ki Carraro Cr-TWorld bisiklete bakıldığında, Efsane Megura hidrolik V Fren sisteminden, Shimano göbek dinamosundan tutunda, Alman Axa ön ve arka aydınlatma sistemine, Sjimano Deore Xt vites ve dişli sisteminden, Satori kelebek gidonununa, Alman Tubus ön, arka bagajından, tubus bisiklet ayaklarından, çamurluklarına, Micheline CrossMax zırhlı lastiklerinden, pompasına, Xlc suluğuna kadar tüm aksesuarları içermesi ve üstelik de bunların üst düzey kalite ve markalardan oluşması, bütünlüğü tamamlayan önemli farklar bence.

Yani özetle bütüne bakmak lazım! Bir de bütünlüğün toplam maliyetine! Üstelik tüm bunların toplamını Carraro Cr-World 3.622 Tl liste fiyatıyla (İskonto hariç fiyat!) kullanıcıya sunuyor.

Birini aldığınızda sabahına tura çıkmaya hazırken, diğerini aldığınızda 1-2 sezon ve bir o kadar da bütçe harcayarak bisikleti tura hazırlamaya uğraşırsınız.

Açıkçası benim görüşüm bu.

Unutmadan fuji turing Cr-TWorld ile yanyana geldiğinde, Cr-TWorld uzay mekiği gibi duruyor. Bu detayı da atlayamadım. :)
 
@Teknika En nihayetinde tercih meselesi elbette siz memnunsanız gerisi hikaye güle güle kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
 
Geri