Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Carraro Flexi 121 (2019) Model Katlanır Bisiklet

Velespitli Seyyah

Keşfetmek Güzeldir...
Kayıt
4 Temmuz 2017
Mesaj
494
Tepki
1.640
Yaş
33
Şehir
Çanakkale
İsim
Sabri
Bisiklet
Carraro
Carraro Flexi 121 (2019) Model Katlanır Bisiklet İncelemesi


Velespitli Seyyah'tan herkese merhaba; bu hafta hep birlikte Katlanır Bisiklet dünyasının 21 vitesli fiyat/performans ürünü olan Carraro Flexi 121 (2019) Model Katlanır Bisikleti inceliyoruz. Bisikletin artı ve eksilerine ayrıca kullanıcı deneyimi mi de paylaştığım bu videoyu keyifle izlemeniz dileğiyle..



Bisikletin Fotoğrafları

196493 dosyayı görüntüle

196494 dosyayı görüntüle


Sosyal Medya Hesaplarımı Takip Etmeyi Unutmayın :)

?YouTube: (link)


?Facebook:(link)/


?Twitter: (link)


?Instagram:(link)/


?Strava : (link)(link)
 
Scudo
Güzel bir inceleme videosu olmuş çekimler ve anlatım gayet güzel tebrik ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: Velespitli Seyyah
ben size 6bin kmden sonra sizin bahsetmediğiniz olumsuz yorumlarımı söyliyim
  • sele borusunun kısa olması 180cm üzerindekilere sorun yaşatıyor,sizin bayana da uzun gelmiş sele borusunun aşağı inmemesi tasarım hatası.(106 vs olan serilerinde bu olay yok)
  • sele borusu bana göre de geriye meğilli (uzun boyluyum :)
  • ön tarafa sepet bagaj için bulunan o deliklere uygun accell bisikletin ürettiği bir tane sepet bagaj yok!
  • katlama mekanizması emniyet kilidi , jant tel başları ve fren elcikl yayları 2yıl olmadan küflendi


    keşke 121md modeli inceleydiniz onun kadrosu değişik açılara sahip kadro farklı, onu da bekliyoruz v fren uzun turlarda jant çok küçük olduğu için dik uzun inişlerde magma gibi ısınıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Velespitli Seyyah
@hidromek

Teşekkür ederim ?

@Hasankaran

Mekanik Diskli modeli bulursam incelerim hocam.
 
@Hasankaran 21 vites başka hangi markayı önerirsiniz
 
Mossonun 20 vitesi var sanırım.hakkinda bir bilginiz var mı?
 
Sele borusu standart dışı bir şekilde eğimli mi, bana mı öyle geliyor? Sele borusı yğkseltldikçe sele çok geriye gider gibi.
 
2018 model flexi 121 imde gidon ayarı mandallıydı adamlar ileriye gideceklerine geriye gidiyorlar. En büyük handikap sele borusunun içeri gömülememesi bu da büyük ihtimalle 3 lü aynakol dan kaynaklanan bir sıkıntı.
 
2018 model flexi 121 imde gidon ayarı mandallıydı adamlar ileriye gideceklerine geriye gidiyorlar. En büyük handikap sele borusunun içeri gömülememesi bu da büyük ihtimalle 3 lü aynakol dan kaynaklanan bir sıkıntı.

Aynakol ile ilgili değil. Bisikletin katlandıktan sonra zeminde düzgün durabilmesi için kadronun alt kısmına demir ayak yapılmış. O yüzden kadronun alt kısmı kapalı. Ben şuna kadar eksikliğini yaşamadım. Bisikleti katlayıp arabaya koyarken sele engel teşkil ediyorsa sele borusunu komple yerinden çıkartıyorum.
 
O demir olmayan eski modelde de sanki aynı sıkıntı var.
 
Sele borusu standart dışı bir şekilde eğimli mi, bana mı öyle geliyor? Sele borusı yğkseltldikçe sele çok geriye gider gibi.

Sele borusu diğer katlanır bisikletlere göre biraz daha geriye doğru eğimli. Kullanım olarak sıkıntılı bir durum yaratmıyor. Uzun kmler de ilk bindiğiniz anki konfor devam ediyor.

O demir olmayan eski modelde de sanki aynı sıkıntı var.

Dahon yada ona benzer katlanır bisikletler de bisikletin katlandıktan sonra dengede kalabilmesi sele borusunun zemine kadar inmesiyle sağlanıyor. Carraro ise bu denge olayını kadronun altına parça kaynatarak yapmış. Dediğim gibi bu "bana göre bir problem yada eksiklik" değil.
 
@Velespitli Seyyah Mosso Marine, 21 vites, 2019, yeni üretim. Şu ortamda fiyat olarak da uygun gözüküyor.

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Velespitli Seyyah
flexi 121 disk modelını tavsıye ederım o kadrodakı egım kusurunu onlemısler farklı bır kadro kullanarak
121v modelınde sele borusu aynakolun orta yatagının oldugu yerde bırlestırılmıs durumda kadroda bu olayhem sele borusunun orta göbekle çakıştıgı ıcın borunun aşağıya inmesini engelliyor hem de birleşim noktasından ötürü geriye doğru eğimli açı yaratmış oluyor

uzun turlarda uzun inişlerde jant aşırı ısınma sorunundan ötürü disk modeline geçeçeğim hem kadroda bu eğim olayı mevcut değil!

bendeki modelde sele borusu bana kısa geliyordu ekleme yaptım boyuna (185cm boyum)
boru cok uzun olsa sele borusu içeri girmediği için baya havada kalacak gibi gibi
 
Geri