Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Kullanıcıları Kulübü

Merhaba arkadaşlar carraro gravel g2 ile aranıza katıldım. Ama ciddi bir problemim var ve yardımlarınızı bekliyorum. Bisikletin sele si aşırı rahatsız ve biraz kilo fazlam var. Bu konuda sizce komple sele yi değiştireyim yoksa sadece jelli kılıf mı alayım. Bugün halletmem lazım yoksa bisiklet keyif almaktan ziyade ızdırap oluyor.
Uzun bir aradan sonra seleye bir müddet zaman tanıyın (1 ay kadar) vücudunuz o duruma alıştıktan sonra rahatsızlıklarınız devam ederse farklı sele arayışına girmeniz daha uygun olur. 183 61kg biri olarak ilk 1 ay o kadar ağrım vardı ki size anlatamam. Şuan sizle aynı seleyi kullanıyorum her gün işe kot pantolon ile gidip gelmekteyim.
Mümkün olduğunca ince yapılı bir sele kullanmanız aslında faydanıza, pedal çevirirken ayaklarınızın iç kısmına sürtünmemesi için bu önemli. Dediğim gibi, bir süre ağrılara rağmen devam edin, bakalım vücudunuz adapte olabilecek mi?
 
Scudo
arkadaşlar merhaba , carraro force 700 e sahibim şu an bu modeli yükseltmek istiyorum bütçeme uygun şekilde , baktığım modeller force 750 ve 770 ne düşünüyorsunuz , ne önerirsiniz , sert kullanıma uyar mı
 
arkadaşlar (link)
sizce fiyat performansa girer mi? iki üç gün içinde almayı planlıyorum.

carraronun bu modelini aldım arkadaşlar. akıcılık muazzam. mtb'yi özlemişim resmen.
 
Merhabalar, Carraro'nun 052 veya 062 serisinin 2020 modelini alan var mı?

Bir lansman videosunda gördüm sele borusu çok tuhaf duruyordu, incecik ama görsellerde kalındı. Var mı bu durumla karşılaşan?
 
Geçenlerde düz maşa bisiklet bakmak için gittiğim bisiklet kafede, kıyıda köşede tıkılı kalmış bir bisiklet dikkatimi çekti.

Opera Anlık Görüntü_2020-06-13_225116_carrarobisiklet.com.png
Özellikler şöyle;

KADRO
ALÜMİNYUM 1.1/8" YARI ENTEGRE HYDROFORMED SMOOTH WELDING
MAŞA
ROCKSHOX XC30 TK 100mm GİDONDAN KİLİTLİ
ARKA VİTES
SHIMANO DEORE M6000 SHADOW
ÖN VİTES
SHIMANO DEORE M6025
KRANK TAKIMI
SHIMANO DEORE M6000 36X26T
ARKA DİŞLİ
SHIMANO HG500 11-42T
VİTES KOLU
SHIMANO DEORE M6000 2X10
FREN
SHIMANO MT400 HİDROLİK DİSK
LASTİK
SCHWALBE 29X2.25 RAPID ROB
JANT
SHIMANO MT500 ÇİFT KATLI ALÜMİNYUM
SELE
SELLE ROYAL VIVO
EK ÖZELLİKLER
FSA GİDON-GİDON BOĞAZI-SELE BORUSU

1 gün kadar düşündüm ve gittim aldım. F/P gibi duruyor, siz ne düşünüyorsunuz? Kaç kg olduğunu yazmamışlar ama tahmini 12 13 kg olabilir. Uzun yol ve rampalar için aldım.
 
Merhabalar. FIRE C3.2 modelini kullanan kimse var mı? Döviz kurlarının başını alıp gitmesiyle birlikte makul bir seçim gibi gelmeye başladı bana. Karbon kadro, hidrolik disk fren ve üstündeki donanım fiyatıyla birleşince olabilir gibi geliyor. Ancak, hiçbir inceleyen ya da kullanan yorumu göremedim.

Kullanan varsa ve deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.
 
@Oktay23 ben force 750 alalı 1.5 ay oluyor ilk bakımını bugün yaptırdım sert sürüşler için uygun mu bilmiyorum ama bisiklet bakımını yapan arkadaş jantlarda biraz sıkıntı olduğunu biraz daha kullandıktan sonra değistirmemi söyledi
 
merhabalar, antalya'da carraro şehir bisikleti alabileceğim iyi bir bisikletçi önerisi yapabilecek biri var mı?
 
@SeYaP

Bende 1 haftadır G2 ye yükselttim bisikleti. Bana da en konforlu gelen bölüm sele oldu. Demek ki ben çok kötü sele kullanmışım aylarca. Graveli en konforlu bölümü selesi geldi bana da. Hoşlanmadığım kısım ise gidon çok dar. Sanırım 40 cm , bana dar geldi biraz. Alışırım umarım , yinede çok memnunum bisikletimden
 
Herkese selam bende aranıza carraro 062 2020 modeli ile katıldım. bisiklet genel anlamıyla gayet güzel Rabbim herkesin gönlündeki bisiklet yada ne varsa almayı nasip etsin. hoşcakalın
 
Arkadaşlar 3 - 3500 arası bisikletlere bakıyordum rockrider st540 dan başladım aynı paraya carroranın daha özellikli olduğunu anladım.
2 model arasında kaldım hangisini tercih edersiniz ? Bu marka iyimidir
Geçenlerde düz maşa bisiklet bakmak için gittiğim bisiklet kafede, kıyıda köşede tıkılı kalmış bir bisiklet dikkatimi çekti.

230147 dosyayı görüntüle

Ne kadara aldınız hocam nerden aldınız
 

Dosyalar

  • 56BA1167-1168-462A-B6B2-5450C1E3A00F.png
    56BA1167-1168-462A-B6B2-5450C1E3A00F.png
    41,4 KB · Okunma: 35
  • 9F8A07D4-CF14-43F1-A12D-77F6E02F25F6.png
    9F8A07D4-CF14-43F1-A12D-77F6E02F25F6.png
    27,5 KB · Okunma: 34
  • F47A0CFC-FE22-48CB-8825-E127AA24A5DF.png
    F47A0CFC-FE22-48CB-8825-E127AA24A5DF.png
    19,3 KB · Okunma: 23
Selam herkese. Bende bu hafta itibariyle Carraro G4 alarak dağ bisikletinden gravel bisiklete geçmiş bulunuyorum (anca bu kadar geçebildim) ve Carraro ailesine dahil oldum.
İnternet'te çok araştırdım fakat G4 hakkında satıcılar ve fabrikanın kendi söyledikleri haricinde çok fazla bir şey bulamadım. Bu sebeple deneyimlerimi zaman zaman paylaşacağım.

Bu bisikleti alma sebeplerimin başında o koç boynuzu gibi kıvrılan gidona hayranlığım geliyor :huhuu::huhuu:. İkinci sebep ise hafif eğimli yollarda iniş yaparken (-%1-1.5-2) dağ bisikletiyle durmamak için pedal çevirmek zorunda kalışımın üzerimde yaratığı yılgınlık. Üçüncü sebebi diğer yol bisikletlerine göre gravel bisikletlerin yollarımıza daha uygun olduğuna dair inancım. Kısa yada günübirlik turlarda tur bisikletinden daha avantajlı olduğunu düşünmem dördüncü sebebim. Diğer gravel ve yol bisikletlerine göre grup setinin daha kaliteli olması. Aynı grup sete sahip ithal bisikletlerin fiyatlarının iki katına yakın olmasına karşın bu bisikletinde kadrosunun İtalyada üretiliyor olduğu bilgisinin verilmesi (o zaman buda ithal ama Türkiye de toplanıyor demek ki) bu da son sebebim .Bu saydıklarım şimdilik aklıma gelenler.

Bisikleti alalı 1 hafta oldu . Emaneten kullandığım yol bisikletleriyle karşılaştırınca çok rahat 5 üstünden 4- 4.5 alır (Dağ Bisikletinden sonra konfor konusu kafa karışılığı yaratabilir, kategorisine göre değerlendirmek gerekli).
Yaklaşık 170 km yol yaptım (stravaya göre) ve en dikkatimi çeken durma mesafesi neredeyse dağ bisikletiyle aynı, fren sistemini iyi yapmışlar. Eğim konusunda 11li ruble ile çıkılamayacak eğim yok gibi (tabi performansınız ve gücünüz önemli). Lastiklerin yol bisikletlerine göre kalın oluşu hız konusunda biraz geride bıraksada, denge, duruş mesafesi, manevra kabiliyeti bu eksiyi fazlasıyla artıya çeviriyor. Ayna kol ikili olduğu için arka rubledeki (11li olduğunu tekrar hatırlatayım) vites değişimlerinde aktarıcı mekanizması zincire sürtmesin diye ara vites var (ama genede zinciri çapraz yapmaktan kaçınıyorum). G2 de olduğu gibi G4 ünde renkleri göz alıcı olmuş bence. Çift renk olan jant ın renk birleşim yerleri sanki zamanla sıkıntı yaratır gibi duruyor bakalım ne olacak. Kaynak noktalarına gelecek olursak gözün gördüğü üst kısımlarda kapatıcı kaynaklarla görsellik sağlanmışken alttaki kaynak kısımlarında pek bu konu önemsenmemiş. Boy konusunda(boyum 182 cm) ilk etapta 52-53 kadroyu tercih etmek istesem de 55 aldım (kısa kadro önceleri iyi gelse de zamanla keşke 1 boy büyük olsaydı dedirtiyor). İlk yol bisikleti tecrübem olduğu için şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Fark ettiğim özellikler oldukça sizlerle paylaşırım.
 
Bende Carraro flexi 108 alarak aranıza katıldım. Ön far aydınlatma için ( 100tl civarı) tavsiyelerinizi beklerim
 
Merhabalar, 3000-3500 tl tabanlarında dağ bisikleti bakıyorum, kısa sürede almayı planlıyorum. Tavsiyeni var mı? Benim şu an baktığım iki model var, Daytona 2730 ve Daytona 730. Şimdiden teşekkürler.. :)
 
15970594575371980629922700751571.jpg15970594958763579482405815053698.jpg
Garanti belgesinin yanında şöyle bir şey çıktı bunun ne olduğunu bilen var mı?
 
Geri