Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro nereden alınmaz!

Açtığım konu başlığı ile ilgili bir ek bilgi paylaşmak istiyorum.

Yaklaşık 3 ay önce İleri Bisiklet'in sahibi olduğunu söyleyen biri beni arayarak karşılaştığım
sorun hakkında bilgi aldı ve kadroyu 1-2 hafta içinde değiştireceklerini söyledi.
Üzerinden uzun süre geçmesine rağmen haber çıkmayınca bir süre önce yolumun üzerinde olan
İleri Bisiklet Kızıltoprak şubesine uğrayarak bilgi almak istedim fakat yetkili biri olmadiğı için cevap alamayarak not bıraktım.
Henüz bu konu ile ilgili bir geri dönüşleri de olmadı...

Bu saatten sonra geri dönmelerini de beklemiyorum artık...

Bisikletin çoğu parçasını değiştirdigim için ortada Carraro denilecek bir bisiklet de kalmadı.
Kadro boyu problemi, aldığım gün üzerinde olan çiziklerle dolu parçaların elimde kalması,
garanti kartlarından birinin eksik verilmesi nedeniyle yaşadığım maduriyet,
bisikletçi dünyasını tanıma anlamında bir bisiklet fiyatına denk gelen bir bedele mal oldu.

Kişisel deneyimlerin sonucu bisiklet alacaklara Carraro markasını önermiyor değilim fakat yine tekrarlıyorum ki Carraro'yu İleri Bisiklet'ten almayın.

Bisiklet alacağınız yer, ertesi gün gittiğinizde "bize gelme servisine git" diyen bir yerse işiniz zor.
Sadece showroom gibi bisiklet satan şekilli mağazalar girdiğinizde hoş gözükebilir fakat ertesi gün gittiğinizde sizi tanımazlar. Kitapçığına bakarak semt semt servis aramak zorunda kalmanız gerçekten sinir bozucu bir durum.
Yine gördüğüm bir durum olarak bazı bisiklet mağazalarında satışı ve tamiri normal hayatlarında da bisiklet sporcusu olan insanlar yapmakta. En doğru adresler işte buralar...
Hem mekanik anlamında profesyonel bir destek alabiliyorsunuz hemde doğru bisiklet sürüş teknikleri, yarışlar ve turlar, yaşadıkları kişisel deneyimler hakkında bilgi ediniyorsunuz.

Şahsen bu konuda memnun kaldığım, alışveriş yaptığım, bu tanıma uyan bisikletçiler İstanbul Aktif Pedal Mağazaları, Ankara ve İstanbul Delta Bisiklet mağazaları, Yeşil Bisiklet gibi yerleri sayabilirim.

Metin AKIN
 
Scudo
Servis hizmetini de veren sadece satış mağazası olmayan bir yerden almanızı tavsiye ederim Sedat Bey.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kuzey Ege
Bilgilendirme olarak iyi başlık açılmış.Bende sedona bayisi sarıyer/İstanbul mesut bisikletten alışveriş yapmıştım.Daha sonra disk vidası lazım oldu.Bayi olduğumuz için bize siparişle diskle beraber geliyor, sana bir kıyak yaparım dedi.Gerçi benim için sadece vida lazımdı.Parasıyla alacaktım.Öyle bir şeyde söylemedim.Neyse yarın gel dedi.Gittim. Ertesi güne attı,sonra tekrar geldiğimde yine ertesi gün,ertelemelerden sonra tekrar gidiyim dedim.Başkası vardı, haberi yok gibi davranıyor.Zaten amaç test etmekti.Gelen müşterileride benim gibi yolladığını dükkanda bayağ görmüştüm,kısacası işine geldiği gibi iş yapıyor.Atalarımız boşuna dememiş.''Ekmeği ekmekçiye ver,bir ekmek de üste ver.Her işi uzmanına,hakedene verilmesi lazım.Ücret diğerlerinden fazlada olsa dahi haketmesi gerekiyor.
 
Bir kaç gün önce ileribisiklet in kızıltoprak mağazasından arkadaşımla birlikte iki bisiklet aldık.
Mağazaya bir hafta önce ilk girdiğimizde bir beyefendi bizimle ilgilendi fiyat bilgisi ürün bilgisini verdi saolsun.
Ancak daha sonra bisikletleri almaya gittiğimiz gün başka bir satıcı daha vardı mağazada.
Bu kadar seviyesizlik bu kadar sululuk görmedim ben..
Ben bisikletimi aynı gün aldım, daha mağazaya gireli yarım saat olmamış adamın bana söylediği laf "yaa dükkan senin oğlum istediğin zaman gel".
Bu adamı bu şekilde ayırt edebilirsiniz.

Parayı ödedik, arkadaşım da bir aksesuar aldı, adam arkadaşımın cüzdanındaki 50 lirayı görünce elinden almak için ne yapıcağını şaşırdı.
"sen o 50 lirayı ver ben bisikleti sana ayırıyım" diyor.
1 günde satılır mı bu diye sorduk, satılır diyor.

Kredi kartıyla 1000 liraya alıcağınız ürüne nakit ödeme için yaptıkları indirim 20TL

Ben de aldığım bisikletin üstünde daha sonra çizikler olduğunu fark ettim.

Bisiklet alırken bisikletten anlayan, fikirlerini alabileceğim profesyonel insanlarla muhattap olucağımı düşünürdüm.
Profesyonel bir kazıkçıyla muhattap oldum.

Bunun aksine delta bisiklet ve Velespit teki satıcılar çok çok yardımcı oldular.

Zaten oradaki insanlarla konuşurken size her fiyattan ürün gösteriyorlar.
Profesyonel oldukları konuşmalarından da belli oluyor.

ileri bisikletteki adam sanki pazarda don satıyor. "abicim al sen bu ürünü bak beni dinle al sen bunu başın ağrımaz" tarzı bir konuşma...

Sonuç olarak ben de mağazanın olduğu yere kanmıştım, içi iyi güzel, tertipli, profesyonel sandım.
Şimdi bana vaad ettiği "2 yıl ücretsiz bakım"ı düşünüyorum.
Ümitsizim

:)
 
Ben bisikletimi delta bisiklet Sirkeci şubesinden aldım Alırken söyle birşeyi yasadım bisiklet modellerini görmek için gittiğimiz de direk indirilmedik modeli gösterdiler mağaza açılışı olduğu için %50 indirimliydi aldık iki yıl boyunca garantiden bakımlarını yaptırdım (kiziltoprak şubesi ) hala daha gittiğimde aynı guleryuzlulukle karşılaşıyorum ve oradan bisikletimi aldığım için çok memnunum
 
@Davin Agius

Mankene acıdım. :)
 
Arkadaslar bende bugun ılerı bısıkletten fakat adamlar çok sevıyelılerdı babamla gttgım ıcın herhalde her neyse bısıkletımın ozellıklerı yazarak gttm bır uç kağıtcılık olmasın dıye herseyı orda kontrol ettırdım kutudan çıkarttırdım adam gözümün önünde taktı herseyı adam bayada ındırım yaptı acaba sıze neden boyle yaptı anlamadım kadroda hıc bıyerde çizikte yok
 
Delta bisiklet gerçekten çok ilgili ve profosyonel çalışıyorlar.
 
Doğrudur fakat burasını hıc onermemısler bıraz dıkkat etsenız ve gozunuz açık olsa zar zor kazık atarlar ozellıklerı aynı ınternet sıtesıyle fıyatta ıyı ınıdırım yaptılar baska nasıl kazık atabılırler ki
 
En son çocukluğunda bisiklete binmiş ve yeni nesil donanım ve fiyatları bilmeden bisikletçilere giden o kadar çok insan var ki... Bazı satıcılar bunu çok güzel kullanıyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kuzey Ege
Tandem Bisiklet (Küçükyalı), İleri Bisiklet (Kızıltoprak)'ten almayın derim hatta mümkünse Carraro almayın derim...

Şöyle ki;

1) Dün Carraro Sportive 225 (2013 model) bisikletimin arka ruble dişlisi kullanım sırasında kırıldı.
2) Garantisi halen devam ettiği için Tandem Bisiklet (Küçükyalı) i aradım. Garanti belgesinde "tüm parçalar garanti kapsamındadır" yazmasına rağmen vites grubunun garanti kapsamında olmadığını söylediler.
3) Pazar günü olduğundan ertesi gün (Pazartesi günü) Carraro Türkiye fabrikasını aradım.
4) Satış ve satış sonrasında sorumlu olan müdür oldukça saygısızca daha sorunumu dinlemeden sorunun kullanıcı hatası olduğuna karar verdi (!) Uzun konuşmalar sonunda garanti belgesinde kullanıcı hatasından kaynaklanan ve garanti kapsamına girmeyen bir madde olmadığını ve bisikletin tüm parçalarının garanti kapsamında olduğunu belirtmeme rağmen saygısızca ve küçümseyerek konuşmaya devam etti.
5) Telefonu kapattıktan sonra müşteri temsilciliğinden arandım. En yakın servise gidip sorunu tespit ettirmem istendi.
6) Carraro Türkiye sitesinde yetkili servis olarak gözüken ve bana en yakın Carraro servisine İleri Bisiklet (Kızıltoprak)'e gittim. Buradan bana yardımcı olamayacakları söylendi.
7) İleri Bisiklet (Kızıltoprak)'ta tekrar fabrikayı aradım. İleri Bisikletin sahibi ile görüşmelerini sağladım. Bunun üzerine en yakın servise gitmemi söyleyen fabrika beni başka bir yere yönlendirmek istedi.
8) Sonuçta müşterinin sorunu çözmek istemeyen, garanti kapsamındaki 40 liralık parça için işi yokuşa süren bir firmayla karşılaştım.
9) Müşteriye saygı gösteren, kurumsal firmalardan ve bayilerden bisiklet ve bisiklet ürünlerini almanızı tavsiye ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Demir Atlı Adam
Sirkeci Aslı bisikletten de uzak durun Ertuğrul isimli şahıs bisikletin ayarlarını yapacağım yarım saat sonra gel al deyip parçaları çalıyor.
 
@Onurleo
Bu bir idda mı? Yoksa başınıza geldi mi? Olayı biraz daha açıklar mısınız?
 
Bu bir iddia derken karalama olarak algıladınız sanırım. Bu olay bizzat başıma geldi satın aldığım bisikletin jant setini bir alt grup kullanılmış olan jant seti ile değiştirip verdi. Olayı 2 ay sonra servis için Kaçkar bisiklete bakıma götürünce Serkan jantların bu bisiklete ait olmadığını söylemesi ile fark ettim.
 
@Onurleo
Peki sonra görüştünüz mü? Aranızda bir diyalog yaşandı mı? Ben onu merak ettim. Olaya üzüldüm. Bisikletlerimizi çok iyi tanımamız gerekmekte.
 
Şu ileri bisiklet özellikle de Sirkeci bayii ile ilgili benim de anılarım var da konuşmaya başladıkça sinirlerim bozuluyorum.Ağır olacak belki ama özellikle Sirkeci şubesine mümkünse para kazandırmayın.Müşteri'nin suratına bile bakmayan saygısız, görgüsüz bir cahil var size kart veriyor Kızıltoprak'ı ara diyor oradan bilgi al diyor.İki kez gittim iki seferde de böyle oldu.İkinci seferi gebertecektim de vurdum kapıyı çıktım.Satmaya gelince iyi derdik adam satma niyetinde de değil işin garibi
 
Bu piyasada cidden düzgün bir ustaya , esnafa, dürüst bir insana hep birlikte rastlamak zor.
Kimisi kazıkçı, kimisi ukala artist, kimisi uygun işin ehli ama yoğun olduğunda git başka zaman gel mantığındalar.
3. bisikletçiyi de bırakmak üzereyim. Ben de mi hata var diyorum ama ben sadece sorun giderilmesi gereken müşteriyim.
İsim vermeyeceğim ama İstanbul Anadolu yakasında çok iyi markaların servis ve satışlarını yapan bisikletçiler bunlar.
En sonunda her şeyi kendim yapmaya başlayacağım. Başka çare yok.
 
Genelde accell grup ve salcanonun bayiilik verdigi bisikletcilerle sorun yasiyor insanlar. Bu uretici firmalarin bir ilgisizligi nedeniyle olabilir mi?
Ben mesela specialized, giant gibi markalari alan kisilerden hic bu sikayetleri duymadim. Yerli markalardan sadece Sedona kullanicilari memnun gibi.
 
Geri