Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Akıcılık, göbek kalitesi, jant kalitesi, lastik ebatı ve özellikleri ile ilgili olduğu gibi bir de bisikletin geometri özelliğine bağlı olarak sizin bisiklet üzerinde aldığınız şekle göre hissedilen bir husus.
Gerek göbeklerin içinde, gerek yere, gerekse havaya minimum sürtünme ile artırılıyor.
Hangi tür bisiklet olursa olsun dik pozisyonda kullanmayı enerji israfı olarak görüyorum şahsen.
 
Scudo
"Carraro daha akışkandır" ifadesinin neye dayandığını o birisine sormak lazım. Her iki markada aynı olan göbeklerle, aynı kalınlıkta ve yaklaşık aynı desende (ama Mosso'da daha hafif) olan lastiklerle, Carraro'da az daha yüksek olan ağırlıkla, benzer geometride Carraro'nun daha akışkan olmasını sağlayan nedir? Sadece Carraro satıyor olması olabilir mesela.
Son cümlenle güldürdün hocam, sanırım 227 satmak için :))
"Carraro daha akışkandır" ifadesinin neye dayandığını o birisine sormak lazım. Her iki markada aynı olan göbeklerle, aynı kalınlıkta ve yaklaşık aynı desende (ama Mosso'da daha hafif) olan lastiklerle, Carraro'da az daha yüksek olan ağırlıkla, benzer geometride Carraro'nun daha akışkan olmasını sağlayan nedir? Sadece Carraro satıyor olması olabilir mesela.
Spartiat üstadımın dediği hem akiskanlik hem vites sistemi konusu çok doğru, akiskanlik farketmez, vites sisteminde ise 2330 gercekten f/p bir sehir bisikleti amortisorlü isteyenler icin. Bayi size 227 satmak istemis olabilir.

227 de Gidon, gidon bogazi sele borusu, kelepcesi xlc marka, sele selle royal, lastikler schwalbe deltacruiser plus, furş takımı fsa marka, Xerema pedallarıda daha cok begendim Legardaya gore. Legarda da gidon 31.8 mm degil 25.4mm mesela, gidon bogazi ve sele borusuda xlc kalitesinde gelmedi bana. Eclip diye kendi markasi yanlis yazmis olabilirim, ama xlc den metal ve iscilik kalitesi olarak daha dusuk.


Geçen bir mesajimdada soylemistim, mesleki ve kisisel gorusumdur Mosso legarda kadrolarını saglam buluyorum. Hatta legarda kadroları 2xx serisi kadrolardan daha iyi bence, sadece kadro tercihi yapacak olsam legarda kadrosunu 2x kadrosuna tercih ederim. Tabi konu Carraronun 3x kadrosuna gelince degisiyor gecende yazdım adamlar Mtb kadrosu saglamliginda sehir bisikleti kadrosu yapmislar. 338 ile 227 arasinda 227 de amortisor olmasina ragmen sadece 400 gram fark var stok halde. Diger tüm komponentler birebir aynı furş takimina kadar. Hatta hatta 227 de birde 100+ gram daha agir ayarli gidon bogazi var. 90mm ayarli bogaz. 338 de 70mm sabit bogaz var.
Akıcılık, göbek kalitesi, jant kalitesi, lastik ebatı ve özellikleri ile ilgili olduğu gibi bir de bisikletin geometri özelliğine bağlı olarak sizin bisiklet üzerinde aldığınız şekle göre hissedilen bir husus.
Gerek göbeklerin içinde, gerek yere, gerekse havaya minimum sürtünme ile artırılıyor.
Hangi tür bisiklet olursa olsun dik pozisyonda kullanmayı enerji israfı olarak görüyorum şahsen.


Cevaplar için teşekkür ederim, dün itibariyle Mosso 2330 - 51 almak nasib oldu. Akşam vakti biraz kullanma fırsatım oldu, gayet güzel ve hoş hissettirdi. Bisiklete ve viteslere alışmak zaman alıcak sanırım. Satıcı normalde lastiklerin zırhlı olmadığını ama bu modelin yani satın aldığım bisikletin hafif zırhlı geldiğini söyledi. Ve 2 yıl boyunca 3 adet tam bakım hediye etti. 1.si için 2 ay sonra getir dedi.
Yanında suluk takacağı, arkaya pilli ışık ve öne bir beyaz reflektör verdi. Bende bir anahtarlı orta sınıf kilit aldım. Polis çakarı alacağım birde...
Başka alınması gereken bir şey var mı, önerebileceğiniz?

Bir de şunu sormak istiyorum, 5 yaşında kızım var arkaya sele taktırıp oraya oturtup gezdirmek istiyorum, bizikletçiye sordum fakat taktırırsan o kadar ağırlık taşımaz dedi. Halbuki çocukluğumuzdaki bisikletin arkasına binilir gezilirdi :)? Tabi bununla birlikte yine çamurluk taktırmak mecburi gibi, birazcık su ve çamurda lastik fırlatmaya başlıyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Mythshaman
Hayırlısı olsun güle güle kullanın çok güzel bir seçim olmuş. Sizin boyunuza 46cm kadro olmazdı zaten. Benim boyum 171 cm ic bacak 76 cm bana uygun gelmisti 46cm kadro o modelde.

Lastikler ideal bence hem fazla agir degiller, ölçü olarakta güvenlik/performans degerini karsiliyorlar ben cok ince lastigi yine kisisel yorumum olarak ulasim icin sehir icinde cok guvenli bulmuyorum. Otislerde dusukte olsa koruma mevcut ayrica.

Arka bagaj hususunda Aliexpreste 50 kg yuk tasidigini iddea eden urunler var denenebilir. Kadronuzda kağıt degil merak etmeyin, 20 kg bir cocugu arkanizda gezdirip kirilacak kadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: mcmustafa106
Hayırlısı olsun güle güle kullanın çok güzel bir seçim olmuş. Sizin boyunuza 46cm kadro olmazdı zaten. Benim boyum 171 cm ic bacak 76 cm bana uygun gelmisti 46cm kadro o modelde.

Lastikler ideal bence hem fazla agir degiller, ölçü olarakta güvenlik/performans degerini karsiliyorlar ben cok ince lastigi yine kisisel yorumum olarak ulasim icin sehir icinde cok guvenli bulmuyorum. Otislerde dusukte olsa koruma mevcut ayrica.

Arka bagaj hususunda Aliexpreste 50 kg yuk tasidigini iddea eden urunler var denenebilir. Kadronuzda kağıt degil merak etmeyin, 20 kg bir cocugu arkanizda gezdirip kirilacak kadar.

Teşekkür ederim inşallah kazasız belasız binerim. hep beraber. arka bagajı araştırıcam..
Bisiklet km göstergesi için f/p bir ürün var mıdır bildiğiniz ya da kaliteli bir ürün?
 
Merhaba arkadaşlar,

Carraro sportive serisinden bir şehir bisikleti almayı düşünüyorum. Olabilirse tek bir bisiklet alarak eşim ile ortak kullanmak istiyoruz. Benim boy 183 iç bacak 87, eşimin boy 173 iç bacak 81. En ideali muhtemelen farklı kadro ölçülerinde 2 ayrı bisiklet olacaktır heralde ama tek bir bisikletle çözebilir miyiz ne dersiniz? 😊 Önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

Bu arada aldıktan sonra bir tsdz2b ile elektrikliye dönüştürmeyi de düşünüyorum.
 
700X35C lastik ile (link)çamurlukları kullanabilir miyim randıman verir mi ?
 
Merhaba arkadaşlar,

Carraro sportive serisinden bir şehir bisikleti almayı düşünüyorum. Olabilirse tek bir bisiklet alarak eşim ile ortak kullanmak istiyoruz. Benim boy 183 iç bacak 87, eşimin boy 173 iç bacak 81. En ideali muhtemelen farklı kadro ölçülerinde 2 ayrı bisiklet olacaktır heralde ama tek bir bisikletle çözebilir miyiz ne dersiniz? 😊 Önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

Bu arada aldıktan sonra bir tsdz2b ile elektrikliye dönüştürmeyi de düşünüyorum.


Sizin boyunuz L kadro eşinizin M kadro gibi duruyor hatta marka ve model gore degismekle birlikte sizin L-XL arası eşinizin M-L arasida gibi olabilir. En iyisi tabiki deneyerek bulmak.

Ben olsam arayolu bulmak adına L kadro alırdım. Amortisorlu isterseniz Sportive 2x serisi amortisorsuz isterseniz 3x serisi. Sportive X modeli iki seriden farklı biraz daha fitness tarzına yakın gibi , sehir bisikleti istediginiz icin X i eledim.

Elektrik destekli olacak ise ağırlık zaten sorun teskil etmez, amortisorlu model alabilirsiniz. 700x45c lastik takıp guvenle ilerleyebilirsiniz sehirde her turlu yol yuzeyinde.
 
  • Beğen
Tepkiler: ugur79
Hocam çok teşekkür ederim yanıtınız için, çok yardımcı oldu. Carraro dilinden konuşursak L kadro 51-52 kadrolar oluyor değil mi?

Bu arada geçen sene eşime sportive 225 almıştık. Satıcı 46 kadroyu önermişti. Nerdeyse hiç kullanılmadı öyle duruyor.

Bir de şunu sormak isterim. Aldıktan sonra bisiklete elektrikli motor takmak istediğimi düşününce hangi komponentler çok önemli olmayacaktır, hangileri önemli olacaktır? Ben açıkacı fitness tarzı olan değil de gezinti ve biraz da spor amaçlı bir bisiklet düşünüyorum. Gerçi siz zaten ağırlık ve lastik konusuna değindiniz ama bunlar haricinde başka şeyler de olabilir mi diye soruyorum. Mesela vites sayısı, vites kalitesi gibi. Elektrklide shimanonun deore gibi üst kaliteli vites sistemleri bir önem arz eder mi etmez mi vs gibi.

Tekrar çok teşekkürler.
Sizin boyunuz L kadro eşinizin M kadro gibi duruyor hatta marka ve model gore degismekle birlikte sizin L-XL arası eşinizin M-L arasida gibi olabilir. En iyisi tabiki deneyerek bulmak.

Ben olsam arayolu bulmak adına L kadro alırdım. Amortisorlu isterseniz Sportive 2x serisi amortisorsuz isterseniz 3x serisi. Sportive X modeli iki seriden farklı biraz daha fitness tarzına yakın gibi , sehir bisikleti istediginiz icin X i eledim.

Elektrik destekli olacak ise ağırlık zaten sorun teskil etmez, amortisorlu model alabilirsiniz. 700x45c lastik takıp guvenle ilerleyebilirsiniz sehirde her turlu yol yuzeyinde.
 
Hocam çok teşekkür ederim yanıtınız için, çok yardımcı oldu. Carraro dilinden konuşursak L kadro 51-52 kadrolar oluyor değil mi?

Bu arada geçen sene eşime sportive 225 almıştık. Satıcı 46 kadroyu önermişti. Nerdeyse hiç kullanılmadı öyle duruyor.

Bir de şunu sormak isterim. Aldıktan sonra bisiklete elektrikli motor takmak istediğimi düşününce hangi komponentler çok önemli olmayacaktır, hangileri önemli olacaktır? Ben açıkacı fitness tarzı olan değil de gezinti ve biraz da spor amaçlı bir bisiklet düşünüyorum. Gerçi siz zaten ağırlık ve lastik konusuna değindiniz ama bunlar haricinde başka şeyler de olabilir mi diye soruyorum. Mesela vites sayısı, vites kalitesi gibi. Elektrklide shimanonun deore gibi üst kaliteli vites sistemleri bir önem arz eder mi etmez mi vs gibi.

Tekrar çok teşekkürler.

L kadrolar 3x serisinde 52cm 2x serisinde 50.8cm (20 inch) olarak gorunuyor dogrudur.

Elektrik desteginde adı uzerinde destek oldugu icin, gaz kolunu itip motosiklet gibi gitmeyecegiz sonucta. Kadro kalitesi ve saglamligi, Vites sistemi elbette onemlidir. 27-30vitesli modellerden alabilirsiniz. Frenler zaten disk olacak. Arka jant degisecek elektrik motorlu gobege gore, daha saglam bir arka jant ve 16g daha saglam jant telleri kullanilacak.

Batarya kadroda olmasi daha cok hosuma gidiyor sehir icinde, arka bagaja montajlar falanda var. Yine kisisel olarak f/p neticesinde arka teker tahrikli sistemi tercih ederim. Mid drive yada ön teker tahriki istemem.

Lastikler sehir icinde guvenle ve konforla gidebilmeniz adina E bike sertifikasina sahip ve patlamaya dayanikli olacak. Ben kisisel olarak sehir ici ulasimda 700x40c ve uzeri kalinlikta lastik tercih ediyorum.

Yine kisisel gorusumdur, amortisorsuz sehir bisikletlerinde Carraro 3x serisini, amortisorlu olanlarda Mosso legarda serisini begeniyorum. Mosso 2330 saglam bir kadroya sahip harika bir f/p bisikleti bence.
 
Elimde satlık 54 kadro sportive nero var.
 
Çok teşekkürkler hocam. Çok faydalı oldu.
L kadrolar 3x serisinde 52cm 2x serisinde 50.8cm (20 inch) olarak gorunuyor dogrudur.

Elektrik desteginde adı uzerinde destek oldugu icin, gaz kolunu itip motosiklet gibi gitmeyecegiz sonucta. Kadro kalitesi ve saglamligi, Vites sistemi elbette onemlidir. 27-30vitesli modellerden alabilirsiniz. Frenler zaten disk olacak. Arka jant degisecek elektrik motorlu gobege gore, daha saglam bir arka jant ve 16g daha saglam jant telleri kullanilacak.

Batarya kadroda olmasi daha cok hosuma gidiyor sehir icinde, arka bagaja montajlar falanda var. Yine kisisel olarak f/p neticesinde arka teker tahrikli sistemi tercih ederim. Mid drive yada ön teker tahriki istemem.

Lastikler sehir icinde guvenle ve konforla gidebilmeniz adina E bike sertifikasina sahip ve patlamaya dayanikli olacak. Ben kisisel olarak sehir ici ulasimda 700x40c ve uzeri kalinlikta lastik tercih ediyorum.

Yine kisisel gorusumdur, amortisorsuz sehir bisikletlerinde Carraro 3x serisini, amortisorlu olanlarda Mosso legarda serisini begeniyorum. Mosso 2330 saglam bir kadroya sahip harika bir f/p bisikleti bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mythshaman
328’in 46 kadrosu yok mu yoksa eğer ben yanlış bisiklete mi biniyorum? Paylaştığınız kadro ölçülerine baktım da 44 var 48 var. O aradaki boruyu ölçmüştüm ben 46 cm geliyordu. Bisiklet de evde tam bakamıyorum acaba 46 kadro kalktı mı? Bisikleti 1 saat civarı sürünce sırtımda ağrı oluyor belki de bende yanlış kadroya biniyorum. Şimdi moralim bozuldu. Bu arada boyum 168. En son seleyi azcık öne kaydırdım çok gerideydi tam dibine kadar gerideydi. Ama denemedim onunla da alakalı olabilir. Sele yüksekliği aslında normal gibi yani yanlış da değildir diye düşünüyorum. Ne çok yukarıda ne de çok dipte.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mythshaman
328’in 46 kadrosu yok mu yoksa eğer ben yanlış bisiklete mi biniyorum? Paylaştığınız kadro ölçülerine baktım da 44 var 48 var. O aradaki boruyu ölçmüştüm ben 46 cm geliyordu. Bisiklet de evde tam bakamıyorum acaba 46 kadro kalktı mı? Bisikleti 1 saat civarı sürünce sırtımda ağrı oluyor belki de bende yanlış kadroya biniyorum. Şimdi moralim bozuldu. Bu arada boyum 168. En son seleyi azcık öne kaydırdım çok gerideydi tam dibine kadar gerideydi. Ama denemedim onunla da alakalı olabilir. Sele yüksekliği aslında normal gibi yani yanlış da değildir diye düşünüyorum. Ne çok yukarıda ne de çok dipte.

1686155616061.png

328'in güncel modelinin 46 kadrosu yok. Önceki yıllarda olabilir.
Orta göbeğin merkezinden sele kelepçesinin üstüne kadar kaç cm olduğuna bakın.
 
328’in 46 kadrosu yok mu yoksa eğer ben yanlış bisiklete mi biniyorum? Paylaştığınız kadro ölçülerine baktım da 44 var 48 var. O aradaki boruyu ölçmüştüm ben 46 cm geliyordu. Bisiklet de evde tam bakamıyorum acaba 46 kadro kalktı mı? Bisikleti 1 saat civarı sürünce sırtımda ağrı oluyor belki de bende yanlış kadroya biniyorum. Şimdi moralim bozuldu. Bu arada boyum 168. En son seleyi azcık öne kaydırdım çok gerideydi tam dibine kadar gerideydi. Ama denemedim onunla da alakalı olabilir. Sele yüksekliği aslında normal gibi yani yanlış da değildir diye düşünüyorum. Ne çok yukarıda ne de çok dipte.

Ben 1.71 boy ve 76 cm ic bacak ile 48 kadrosunu kullanmistim, bisiklete binerken biraz sorun yaratiyordu. Bir tık buyuktu tabiri caiz ise, 44 kadroyu denedim oda az bir tık tabiri ile küçük gelmisti. Siz güncel 3x serisinin 44-48 kadrolarini bir deneyin. İç bacak boyunuzda onemli. 168cm boy ve 74 cm ic bacak var ise 44 kadro olur diye dusunuyorum, ama oturus, gidona uzanis kol uzunlugu gerginligi falanda onemli. 3x serisinde 2 kadroyuda denemeden almayin derim.

Eski fitnes tarzina benzeyen 2021 model asagisi olanlar(alin borusu kisa olanlar) reach mesafesi daha uzundu mesela. Ama kadro boyları ayniydi 40-44-48-52 diye gidiyordu mesela.
 
305441 dosyayı görüntüle

328'in güncel modelinin 46 kadrosu yok. Önceki yıllarda olabilir.
Orta göbeğin merkezinden sele kelepçesinin üstüne kadar kaç cm olduğuna bakın.

Sanırım benim bisikletim 48 kadro bu durumda yapacak bişey yok. Sırt ağrısı için ne tavsiye edersiniz?

Ben 1.71 boy ve 76 cm ic bacak ile 48 kadrosunu kullanmistim, bisiklete binerken biraz sorun yaratiyordu. Bir tık buyuktu tabiri caiz ise, 44 kadroyu denedim oda az bir tık tabiri ile küçük gelmisti. Siz güncel 3x serisinin 44-48 kadrolarini bir deneyin. İç bacak boyunuzda onemli. 168cm boy ve 74 cm ic bacak var ise 44 kadro olur diye dusunuyorum, ama oturus, gidona uzanis kol uzunlugu gerginligi falanda onemli. 3x serisinde 2 kadroyuda denemeden almayin derim.

Eski fitnes tarzina benzeyen 2021 model asagisi olanlar(alin borusu kisa olanlar) reach mesafesi daha uzundu mesela. Ama kadro boyları ayniydi 40-44-48-52 diye gidiyordu mesela.

Çok geç bisiklete uzun zamandır sahibim. Çok binme fırsatım olmadı. Genelde sahile götürüp biniyorum.

Tilt 500 sattığıma çok pişman oldum. Hiç olmazsa asansöre de sığıyordu.
 
...Sırt ağrısı için ne tavsiye edersiniz?...

Ayarlı (ya da kısa ve yüksek açılı) gidon boğazıyla gidonu daha yukarı ve yakına almak rahatlatabilir.
Örnek olarak, gidon çapına göre:
(link)
(link)
(link)
(link)

...En son seleyi azcık öne kaydırdım çok gerideydi tam dibine kadar gerideydi. Ama denemedim onunla da alakalı olabilir. ...

Bu da rahatlatabilir. Deneme sonucuna göre diğer seçeneklere bakmak daha iyi olur.

Bagaj konusundaki resimlere bakılırsa kadro o kadar büyük değilmiş gibi duruyor ama ölçünce öyle çıkıyorsa öyledir.

1686168148935.png

Bu 48 ise, 44 olsaydı gidon 1.5 cm yakına gelecekti, başka da önemli bir fark yok. Bence ayarlarla ve/veya gidonu yakınlaştırıp yükselterek sıkıntılar giderilebilir.

Sizin bisiklette bu yok mu?
1686209564432.png
 
Son düzenleme:
Ayarlı (ya da kısa ve yüksek açılı) gidon boğazıyla gidonu daha yukarı ve yakına almak rahatlatabilir.
Örnek olarak, gidon çapına göre:
(link)
(link)
(link)
(link)



Bu da rahatlatabilir. Deneme sonucuna göre diğer seçeneklere bakmak daha iyi olur.

Bagaj konusundaki resimlere bakılırsa kadro o kadar büyük değilmiş gibi duruyor ama ölçünce öyle çıkıyorsa öyledir.

305454 dosyayı görüntüle

Bu 48 ise, 44 olsaydı gidon 1.5 cm yakına gelecekti, başka da önemli bir fark yok. Bence ayarlarla ve/veya gidonu yakınlaştırıp yükselterek sıkıntılar giderilebilir.

Sizin bisiklette bu yok mu?
305473 dosyayı görüntüle

maalesef benim bisikletimde bu etiket yoktu alırken de yoktu. Satıcıya ben internetten boyuma baktım şehir bisikletlerinde 46 kadro öneriliyor diyince bu 46 kadro buyrun dedi. Etiket vs yoktu. Şimdi seleyi biraz öne aldım. Sürüş yapacağım eğer olmazsa sizin dediğiniz gibi gidon boğazını değiştirmek için götürürüm onu ben yapamam sanırım. Çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
328’in 46 kadrosu yok mu yoksa eğer ben yanlış bisiklete mi biniyorum? Paylaştığınız kadro ölçülerine baktım da 44 var 48 var. O aradaki boruyu ölçmüştüm ben 46 cm geliyordu. Bisiklet de evde tam bakamıyorum acaba 46 kadro kalktı mı? Bisikleti 1 saat civarı sürünce sırtımda ağrı oluyor belki de bende yanlış kadroya biniyorum. Şimdi moralim bozuldu. Bu arada boyum 168. En son seleyi azcık öne kaydırdım çok gerideydi tam dibine kadar gerideydi. Ama denemedim onunla da alakalı olabilir. Sele yüksekliği aslında normal gibi yani yanlış da değildir diye düşünüyorum. Ne çok yukarıda ne de çok dipte.
Bacaklarınız sürerken dizden tam açılıyor mu ? ona dikkat ettiniz mi ? ayrıca bisikleti sürerken oturuş pozisyonunuz nasıl çok mu dik yada gidona çok mu uzanıyorsunuz ?
maalesef benim bisikletimde bu etiket yoktu alırken de yoktu. Satıcıya ben internetten boyuma baktım şehir bisikletlerinde 46 kadro öneriliyor diyince bu 46 kadro buyrun dedi. Etiket vs yoktu. Şimdi seleyi biraz öne aldım. Sürüş yapacağım eğer olmazsa sizin dediğiniz gibi gidon boğazını değiştirmek için götürürüm onu ben yapamam sanırım. Çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.
Ayarlı gidon boğazı ile bi nebze size yaklaşır gidon hele birde kelebek gidon taktırdınız mı alın size uzun yol tur bisikleti :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Bacaklarınız sürerken dizden tam açılıyor mu ? ona dikkat ettiniz mi ? ayrıca bisikleti sürerken oturuş pozisyonunuz nasıl çok mu dik yada gidona çok mu uzanıyorsunuz ?

Ayarlı gidon boğazı ile bi nebze size yaklaşır gidon hele birde kelebek gidon taktırdınız mı alın size uzun yol tur bisikleti :)

bacaklarım pedal en aşağıdayken düze yakın hafif kırık şekilde ayarladım. Bu şekilde selede otururken parmak uçlarımla yere basabiliyorum. Tamamen düz olunca rahat süremiyorum. Gidona ellerimi uzatınca dik pozisyon olmuyor Gidona doğru eğimli oturuyorum. Şimdi seleyi öne çektim biraz. Daha fırsatım olmadı. Deneyeceğim. Olmadı dediğiniz gibi açılı aparattan taktırırım. İlginiz için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: nhtpkl
bacaklarım pedal en aşağıdayken düze yakın hafif kırık şekilde ayarladım. Bu şekilde selede otururken parmak uçlarımla yere basabiliyorum. Tamamen düz olunca rahat süremiyorum. Gidona ellerimi uzatınca dik pozisyon olmuyor Gidona doğru eğimli oturuyorum. Şimdi seleyi öne çektim biraz. Daha fırsatım olmadı. Deneyeceğim. Olmadı dediğiniz gibi açılı aparattan taktırırım. İlginiz için teşekkür ederim.


Aşağıdaki iki video size bazı ayarlamaları yapmada fikir verecektir. Ben bu videoları seyrederek en ideal ayarları kendi kendime yapabilmiştim.


 
  • Beğen
Tepkiler: ekingklp ve Obsrn
Geri