Road_Runner
Road Runner
- Kayıt
- 24 Nisan 2010
- Mesaj
- 5.993
- Tepki
- 24.856
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Cervélo
Gün geçmiyor ki çılgın bir bisiklet daha üretilmesin
Japon firması Ceepo, adeta UCI kurallarına tepki olsun diye ortaya çıkardığı bu gerçekten "değişik" bisikletle dikkatleri üzerine çekti
Maşayı 90 derece döndürerek kullanmayı başarmışlar (Ön tekerin nasıl dönebildiği konusunda en ufak bir fikrim yok ) Şimdi UCI korksun!
Bu bisiklet dünyanın en hızlısı olduğunu iddia etmese de, en değişiği olduğu kesin. En azından şimdilik! (Daha neler göreceğiz)
Ceeponun bu yeni tasarım yan maşasında sadece sıradışılık amacı güdülmediğini, bu "yan" maşanın yoldaki titreşimleri daha iyi sönümlediğini söylüyor Japon firması
Shadow-R'nin kadroset ağırlığı 2.2 kg olarak açıklanmış. Bisiklet, elektronik grupsetleri destekliyor.
Şimdilik sadece mekanik disk fren ile duruyuruldu fakat mekanik fren ve hidrolik disk frenli versiyonları da üretilecek. 28mm lastik desteği var ve sele yüksekliği ayarlanabiliyor (vay canına diyor insan )
Fiyat bilgisi henüz paylaşılmamış, fakat yeni "yanal maşa" sebebiyle biraz uçuk olabileceği tahmin ediliyor
(link)
(link)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cervelo P5X ve Diamondback Andean'dan sonra çıtayı bir tık daha sıradışılığa çekmeyi başarmış Japonlar
Hatırlayalım:
Gelecekten geliyorum; Bin, gidelim
Japon firması Ceepo, adeta UCI kurallarına tepki olsun diye ortaya çıkardığı bu gerçekten "değişik" bisikletle dikkatleri üzerine çekti
Maşayı 90 derece döndürerek kullanmayı başarmışlar (Ön tekerin nasıl dönebildiği konusunda en ufak bir fikrim yok ) Şimdi UCI korksun!
Bu bisiklet dünyanın en hızlısı olduğunu iddia etmese de, en değişiği olduğu kesin. En azından şimdilik! (Daha neler göreceğiz)
Ceeponun bu yeni tasarım yan maşasında sadece sıradışılık amacı güdülmediğini, bu "yan" maşanın yoldaki titreşimleri daha iyi sönümlediğini söylüyor Japon firması
Shadow-R'nin kadroset ağırlığı 2.2 kg olarak açıklanmış. Bisiklet, elektronik grupsetleri destekliyor.
Şimdilik sadece mekanik disk fren ile duruyuruldu fakat mekanik fren ve hidrolik disk frenli versiyonları da üretilecek. 28mm lastik desteği var ve sele yüksekliği ayarlanabiliyor (vay canına diyor insan )
Fiyat bilgisi henüz paylaşılmamış, fakat yeni "yanal maşa" sebebiyle biraz uçuk olabileceği tahmin ediliyor
(link)
(link)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cervelo P5X ve Diamondback Andean'dan sonra çıtayı bir tık daha sıradışılığa çekmeyi başarmış Japonlar
Hatırlayalım:
Gelecekten geliyorum; Bin, gidelim