Güzel ağırlık, sele AX Lightness olduğuna göre muhtemelen sele borusu da öyledir ki toplamda mutlaka 150gr altında gelecektir.. ama bi de diğer komponentleri görebilsek?? :rolleyes:
Aslında 5,5kg civarı hem yarış koşulabilecek hem de yarışılabilecek yol bisikletleri çok zorlanmadan toplanabiliyor kendimden biliyorum. Yeni oyuncağımı yakında forumda paylaşırım.. Ama asıl sorun 5kg'nin altına düşmekte!!
@Technetium
Pardon yanlış yazmışım, hem yarış koşulabilecek hem de antrenman yapılabilecek demek istemiştim.
Bu arada videoyu sadece ben mi göremiyorum yoksa genel bir sorun mu var??
Videoyu göremeyenler için bisikletin üstünde gördüklerim ax lightness karbon jant seti, sele ve sele borusu ve yine ax lightness karbon fren kaliperleri, Sram red kollar ve vitesler ek olarak bu tip hafif bisikletlerde görmeye alıştığımız THM Clavicula aynakol..
Yorumlarıma gelirsek; ax lightness markasına pek güvenim yok. Internet kırılmış sele borusu ve hatta sele fotoğrafları ile dolu. Clavicula aynakol da çok farklı değil.. İyi bir splinterin altında muhtemelen ilk atakta birkaç parçaya ayrılırlar Kadro güzel ama bu yüzden bisiklet 4.3kg çıkmış, benzer malzemelerle 3 küsür kilolara inmiş bisikletler de var.
@temu90
Heheh.. Tam olarak bitmedi henüz, sele borum ve kelepçe eksik ama şimdilik idareten Ritchey Pro alüminyum sele borusu ve orjinal kelepçesi ile kullanıyorum. Yakında bu iki parça da gelince ortaya çıkan sonucu sizlerle paylaşacağım. Hatta şimdilik bi ipucu vereyim aşağıdaki fotoğraf ile!! :in:
@murat songür
Aynakol'un ZIPP olmasının nedeni, frenlerin KCNC yada zincirin KMC X10-SL olması ile aynı; RED'den daha hafifler!! ZIPP aynakol + Token Ti seramik göbek herşey dahil tamamı 604gr yani SRAM Red'den en az 150gr daha hafif. Bisikletin ağırlığı fotoğrafta görüldüğü gibi, yol bilgisayarı, pedallar, matara kafesleri gibi herşey dahil 5.80kg :in:
Hedefimiz 5.50kg, fakat bundan aşağısı için dayanıklılıktan ve güvenilirlilikten ödün vermek gerektiği için düşünmüyorum..