Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

CST Traveller 26*1.50 lik dış lastik ; ıslak zemin faciası

Öncelikle geçmiş olsun !! ;)
Kazaya sebep, acemi -tecrübesizliğinizden kaynaklanıyor.:smile043:
Islak zeminde hangi slik ve ince lastik yola tutunmuşki. Slik lastik kuru zeminde mükemmeldir.

Bendeki Cst gri slikleşmiş lastiklerle bırakın ıslak zemini bir kum tanesi bile Bisikletin kontrolünü kaybettiriyor.....

3. mesajdaki arkadaş baya ürpermiş, hemen Kaska sığınıyor. :D
 
Scudo
Geçmiş olsun arkadaşım....
Motosiklet eğitimlerinde yağmur yeni yağmaya başladığında (gün içinde daha önce yağmamışsa) bir kenara çekin 10-15 dakika yağmurun yoldaki tozu yıkamasına müsaade edin denir. Tabii bunu uygulamak her zaman mümkün olmuyor çünkü bazen yağmur çisenti halinde yağmaya devam ediyor ve yolu bir türlü temizlemiyor. Arkadaşımızın talihsizliğide yokuş aşağı inmesi... mutlaka frene basması gereken bir yer yani.... Bir müsibet, bin nasihat olayı...
 
  • Beğen
Tepkiler: M.öztürk
Çok geçmiş olsun arkadaşım, bende bisikletimdeki mtb lastikleri bu lastiklerle değiştirmeyi düşünüyordum, aslında halada düşünüyorum.
Tüm arkadaşlarında yazdığı gibi yağmurlu havada bisiklet sürmek çok daha dikkat gerektiren bir durum, hele hele yokuş aşağı rampa inmek tüm güvenlik önlemleriyle birlikte kafada kaskta olsa bile bile riski üzerimize almakla eşdeğer hale geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.öztürk
Çok geçmiş olsun..

Ama genel olarak bisikletinize yeni bir ekipman aldığınızda ve monte ettiğiniz de özellikle lastik fren ve kadro gibi hayati parçalar için bu yenililerin size yapabileceği süpriz ihtimallerini her zaman göz önünde bulundurmanız ve yeni ekipmanlarınızı kendinize zarar vermeden tecrübe etmeniz sizin faydanıza olacaktır.
Çok kaliteli bir lastik de almış olabilirdiniz ama binde bir üretim hatası size denk gelir yine düşersiniz.

Hiç gevşemez dediğiniz bir vida gevşemiştir. Freniniz çıkar gider düşersiniz.. Olmayacak diye bir şey yok.

Önemli olan bisikletinin bakımlarını zamanında yapmanız, bisikletinizi iyi tanımanız ve sağlam olduğundan emin olmanızdır.
Daha tanımadığınız, hareketlerinize nasıl tepki vereceğini bilmediğiniz bir bisikleti 2-3 senelik bisikletinizmiş gibi kullanmak allah korusun ciddi kazalara sebep olabilir.

Size tekrar geçmiş olsun diliyorum.

Ya da başka bir deyişle " Düşmek bu işin kaderinde var " :D
 
  • Beğen
Tepkiler: M.öztürk
geçmiş olsun bende yağmurda daha fazla koruma sağlaması için yere daha iyi tutunması için biras fazla para verdim schwable maraton plus tour aldım ıslak zeminde performansı çok iyi dediler görücez artık yağmurlu havada :)
 
bir lastikçi abimiz şöyle demişti"lastik kendinden birşeyler verecek ki (aşınacak yani) seni hayatta tutacak" araba ve bisiklete ona göre lastik almak lasım. ayrıca geçmiş olsun hemen değiştir bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.öztürk
cst bende kullandım sonra degıstırdım duz yolda ıyı eger frene basmam dersenız buda mumkun degıl yol tutusu coook kotu sımdı schwalbe maraton aldım coook memnunum sızde tavsıye ederım
 
  • Beğen
Tepkiler: M.öztürk
Geçmiş olsun.

Mağazalardaki fiyatlar 1 adet lastik tutarı mıdır acaba, yoksa takım mı?
Tek diye tahmin ediyorum ama fiyatları pahalı görünce merak ettim.
Teşekkürler.
(Schwalbe Marathon XR Evolution 45€ bu tek lastiğin ücreti galiba?)
 
  • Beğen
Tepkiler: M.öztürk
@eralkaya

çok geçmiş olsun. yol bisikleti kullanıp bu lastiği deneyenler çok sıkıntı yaşamıyorlar ama tabi arazi lastiğinden gelince böyle kazalar olabilir. Bu lastiği taktığınız bisikletleri biraz daha yol bisikleti gibi kullanmak daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.öztürk
Geri