acaba bu lastikle bu nun 1.40 luk versiyonu arasındaki farklar nelerdir?1.40 lık kaç gramdır? cst nin kendi sitesinde traveller serisi yok nedense.
ve ayrıca 1.40 lastiğe 1.75 iç lastik taksak çok sorun olur mu?
Ağırlık ve sürüş dinamikleri oldukça farklı olacaktır, açıkçası diğer kalın serilerin hiçbirinin bu lastikteki sürüş keyfine erişeceğini sanmıyorum. Söylediğiniz lastiği takabilirsiniz sorun olmaz.
bende 1.50 lastik var ama bu marka değil rubena Flash bunun gibi ortası dişsiz değil hafif dış var bunun kenarlarındaki diş kadar benimkinin tamamında var ortasında hiç diş olmamasimi daha iyi yoksa bendeki ile aynı mı bu lastikte bunu öğrenmek istemiştim
Konu soğumuş olsada benim gibi hala ince lastik arayanlar olabilir diye görüşlerimi aktarmak istiyorum. 20 km kadar kısa bir deneme sonucunda CST 26*1.15 lastiği eski CST 26*1.95 redline lastiğime oranla daha iyi buldum. çok daha çabuk hızlandım ve yorulma fazlasi ile azaldı. mesela son viteste pedal çevirmek bazen yorucuydu eski lastiğimle. 1.15 te çok kolaydı. ama bunun sebebi 1.15 in çevresinin 1.95 ten 10 cm kadar küçük olması olabilir Ancak eşimin biskletine bir yıl önce aldığım lastikler schwalbe cx comp 26*2.00 lastikler hala CST den daha akıcı ve rahat... iç-dış dahil 80 tl yerine bir çift schwalbe dış lastiği tavsiye ederim şuan... :in:
Uğur bey, CX Comp'dan almak istiyorum ama patlak koruması yeterli mi emin olamıyorum. Sizim bu konudaki fikriniz nedir?
Hali hazırda bisikletimde takılı olan Rubena Cobra'nın da patlak koruması var sözde ama bu hafta iki kere olmak üzere şimdiye kadar (1500 km'de) dört kere patladı lastiğim.
yaklaşık 700 km olmuştur. hiç patlamadı daha. ama çok fazla toprak taş gibi zeminde kullanmadık. genelde asfalt. ama gezdiğimiz yollarda mükemmel sayılmazdı (gökçeada-kazdağı gibi bozuk asfalt)...
Bunlarda ince lastik ve schwalbe ile görünümler..
(link)
performans bisikletten sipariş verdiğim cst 26*1.15 bugün itibari ile elime ulaştı ve hemen yine aynı marka olan 26*2.00 lastiklerle değiştirdi.test sürüşü yapıldı. ilk deneyim şöyle:
1- görünüm: tuhaf, alışmak biraz zaman alabilir.
2- hız: 26*2.00 göre iyi
3- yol tutuş: 2.00 göre karşılaştırılamayacak kadar kötü. özellikle virajlara girerken kesinlikle yavaş girin ve fazla yatmamaya bakın aksi taktirde eğer şanslıysanız en yakın acile gitmiş olursunuz.
4- yol kusurlarını iletme: yoldaki hatta bisiklette ne kadar hata varsa anında anlayabiliyorsunuz. onun için bu lastiklerle beraber jel sele almakta fayda var ki aldım. eğer jel sele kullanmıyorsanız bir an önce pedli tayda başlamakta fayda var.
5- patlamaya karşı direnç: bunu için fazla bir şey diyemiyecem. fazla bir yol yapma şansı daha bulamadım. ilerleyen günlerde bu konu hakkında da bir şeyler yazmaya çalışacam fazla km yaparak.