Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Cyclocross malzemelerini nereden bulabiliriz?

(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
 
Scudo
"Bu içeriğe şu anda erişilemiyor" Hatası veriyor. Herkes için paylaşıma açmanız gerekir.
 
evet şimdi oldu ben bisikleti işe gidip gelmek için kullanıyorum,alışverişe yüksüz gezmek için ve antrenman amacıyla kullanıyorum. uzun turlar için bir surly long haul trucker topladım onu
kullanıyorum.
 
@ufuk07

Allah nazardan saklasın. Kadrodaki yazının sonuna kadar hakkını veriyordur :) LHT nin de fotoğraflarını görmek isteriz tur bisikletleri bölümünde.
 
onun da fotoğraflarını ekledim demin bakabilirsiniz.
 
Sonunda kadro bitti, hatta yanimda duruyor :) Ama birkac eksik malzeme kaldi toparlanmaya hala var.
Kadroyu rusya`da (link) adli firma yapti. Kucuk yeni kurulmus bir firma. Titanyumda uzmanlar, fiyatlari Lynskey,
Moots`a gore bayagi iyi. Zaten geometri full custom, ona ragmen fiyatlar dusuk. Firmanin sahibi Dmitry bayagi ilgili musteriyle tavsiye ederim.
Bunlarda yaptirdigim kadronun, Dmitry nin cektigi fotolar.
http://farm9.staticflickr.com/8094/8452878301_08a4bc98ed_z.jpg

http://farm9.staticflickr.com/8093/8453969246_029e078793_z.jpg

http://farm9.staticflickr.com/8506/8453968630_12cf7122b4_z.jpg
 
kadro sanırım bir fixie yada single speed cyclocross olmayacak ancak vites için kablo tutacağı koyulmamış aynı şekilde kadro kulağıda yok merak içerisinde oldukça hoşuma gitti endüstriyel bırakılan bir boya işlemi uygulanmamış kadrolar çok hoşuma gidiyor ve aynı zamanda titanyum olmasıda cabası merakla beklemekteyim
 
  • Beğen
Tepkiler: Borell
@cparlakgul
Dediginiz gibi kadro ss cx veya fixie degil, gerci fotoda dropoutun bir parcasini takmamislar. Yakin foto gosterirsem daha iyi anlasilir sanirim
http://farm9.staticflickr.com/8387/8642909966_248edee947_z.jpg
Dropoutlarin yapimcisi (link) adli bir firma amerikada. Dmitry isteyenlere
oradan drop out alip kadroda kullaniyor, hersey tamamen size bagli. Kadroda bir kac tip ``boya`` cesidi var. Bir tanesi bead blast, titanyum kadroyu alip
cok kucuk parcaciklar puskurtup su hale sokuyorlar (mat bir gorunumu var)
http://tritonbikes.com/wp/wp-content/uploads/2010/04/Triton-Bikes-October-2011_82.jpg
Veya benim sectigim gibi ``handbrushed``, bildigimiz scotch brite la parlatilmis hali var. Bence titanyuma bu cok gidiyor, arti cizilmelerde tekrar scotch brite la gecerseniz ustunden sorun yok :)
http://farm9.staticflickr.com/8211/8310053865_1d3c20f6d3_z.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Cengiz Parlakgül
çok iyi çok başarılı abi, kesinlikle boyasız titanyumun duruşu oldukça başarılı paslanmaz birşey olmaz,sizi özelden biraz daha rahatsız edeceğim anlaşılan:)
 
bu konu da devam etmemiş, Titanyum kadro ' nun durumunu ve son halini merak ediyorum tabii.

Titanyum hafif ancak çelik ve karbon kadar beğenilmiyor bisiklet kadrosu yapımında. Diğer metal alaşımlar da öyle .

Cyclocross bisiklet için tercihim karbon oldu, bunu denemezse insan kesinlikle içinde ukde kalıyor ve yeni bir masraf kapısı açılıyor. Ancak keşke kolay ulaşabilseydim ve Genesis Croix De Fer' i almış olsaydım.

Cannondale Supex carbon rival geliyor ay sonuna.Heyecanlı bekleyiş.

Bu arada okumalar ve araştırmalar devam ediyor. İngiliz anestezi uzmanı bir meslektaşımın çalışmasını okudum, her gün 55 km yol katediyormuş ev ve hastane arası.Çelik kadrolu bir bisikleti ( yol, cyclocross arası) kullanırken daha kolay konforlu ve daha hızlı gitmek adına devlet kredisi ile carbon bisiklet almış. Ağırlık ilk bisikletinde 13 kilo iken bunda 8.5 kiloya düşmüş.
Buna rağmen konfor azalmış, çelikde daha rahat ve daha dinlenil giderken , karbonda daha rahatsız ama atak olmuş.
Ancak ulaşma süresinin çok değişeceğini ve kısalacağını düşünürken sadece 1 dak kısaldığını görmüş.1 yıl boyunca yazı tura atarak her iki bisikleti de farklı günlerde kullanmış.
Hava koşullarını, mevsimi, kendi zindeliğini bisikletlerin kullanımı için eşitlemiş.Sonuçda çok şaşırmış, çünkü hafif kadrolu karbon bisikletle ağır kadrolu çelik bisiklet arasında süre farkı olmamış.
Bu kapasamlı ve çok parametreli istatiski bir çalışma.Uyguladığı istatistik programları da güvenilir.

Bu sonuç bana da ilginç geldi.Daha önce okumuş olsaydım acaba çelik kadro klasik bir cyclocross mu alırdım?( genesis croix de fer) Donanımları Cannondale ile kıysalanmaz tabii, ve üstelk Cannondale kadroda belirli bölgelerde microamortisör sistemler uyguladığını, darbe sömüren ancak hzıdan ve viraj yeteneğinden ödün vermeyen tekonolojisinden söz ediyor.Kullanmadan bir şey söylemek zor. :)

Günlük 44 km bozuk köy yollarında seri bisiklet kullanıyorum, Sub 20 , düz maşa. Yola hakimiyeti , viraj alışı çok güzel.Bu bu kadar güzelse Cannondale superx carbon daha da mükemmeldir diyorum.

Titanyum kadronun son durumu ve Gökhan' ın Eser'in halihazırdaki kombinasyonlarını merak ediyorum.

Karbon da tek tedirginliğim yanal darbe. Şimdiye kadar hiç bir bisikletimde olmadı böyle bir çarpma çarpışma. Umarım gene olmaz. Çelik Kadrolar evladiyelik denir, karbonların kullanım süresinin çelikden de uzun olduğu yazılıyor.

Yaşayıp göreceğiz.

Dostlukla.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Günsezer
Eski konuyu diriltiyor olacagim ama titanyum kadroyu toparladiktan sonra fotolari koymayi unutmusum. Gecen yaz parcalari hallettigimde once
yol tekerleri vardi ustunde, bunlar en temiz hali :) Aluminyum kadrodan geldigim icin cok rahat geldi titanyum, zaten olculerini de ben belirledigimden tam uydu.
http://farm9.staticflickr.com/8392/8642001883_52c140bd5f_z.jpghttp://farm9.staticflickr.com/8544/8651449759_7f82ddc965_z.jpg
http://farm9.staticflickr.com/8125/8645842642_14b9b3e5bb_z.jpghttp://farm9.staticflickr.com/8390/8642003509_d35c70e07b_z.jpg
Daha sonra kisin basinda scwalbe land crusierlari kullandim bir sure. Bu lastikler ucuz bayagi teki 45 tl ye almistim, ama telli olduklari icin agirlar (tahminim 700 gr) ve islak asfaltta pek guven vermiyor. Iyi olduklari yer kuru toprak, disli bir lastik oldugundan. Simdi ise uzerinde conti cx race var kevlar (yaklasik 350 gr). Cok disli degiller ama islak asfaltta cok cok iyi. Arazi cok camurlu olmadikca fena sayilmazlar, hizli hafif bir lastik tavsiye ederim. Avid shortyler hakkinda kisa bir post atmistim zaten, gayet guzel frenler tek sorunu ayar cekmesi biraz zor, onun disinda islak havalarda bile yeterli geldi bana.Orta gobegi hope marka almistim ama normalden biraz daha fazla bakim gerektiriyor gibi geldi bana, yaklasik 2000 km de bir acip yagliyorum, bakim gerektiriyor. Ben bakimsiz daha uzun gider diye dusunmustum. Simdilik aklimda guzel, hafif jant cemberi bulma konusu var alpha 340 veya cok daha ucuza kinlin xr 300 olabilir.
Scwalbe land cruiser, aksiyumlarla beraber
http://farm8.staticflickr.com/7414/10795820813_611b07f5ea_c.jpg
Son hali budur :)
http://farm8.staticflickr.com/7304/11687487915_3117b5d4b7_c.jpg
 
Çok güzel olmuş, yol lastikleriyle kullandığınızda yol bisikleti kadar akıcımıydı?
Bir de o pompa olmamış sanki orada :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ihtiyar
Sahsen akicilik konusunda hicbir degisik gormedim. Cunku yol bisikletine gore kullandiginiz ayni teker, uzerinizdeki ayni adam :) Sadece geometri biraz degisik, belki biraz daha rahat. O yuzden ruzgar direnci (biraz daha dik oldugunuz icin) belki fazladir. Ikinci olarak guc aktariminda geometri yuzunden insan anatomisi ile bir kayip var mi bilemem :) Sadece orta gobek biraz daha yerden yuksek oldugu icin yol bisikletlerine gore daha az stabil olabilir, o da inislerde kendini hissettirir. Ama bunlarin hepsi kucuk noktalar insan pek fark hissetmiyor. Pompa meselesine gelince, normalde forma cebinde tasidigim kucuk el pompalarinin hepsini kaybedince (kimisi dustu, kimisinin parcasi kayboldu) kadroya takmaya karar verdim. Goruntu olarak iyi olmayabilir ama efektif oldu bayagi bence :) Resim cekmeden once cikarmak gerekti aslinda hehe
 
evet çok güzel, hayırlı olsun
ben de pompayı beğenemedim. olmasa daha iyi görünür. bir de o maşa griye boyansa daha iyi olurdu sanki.
titanyum bisiklet için en iyi kadro bence. çelikten çok daha sağlam ve hafif. asla paslanma yapmıyor. mukavemeti çeliğe göre kat kat fazla.
ancak pahalı olduğu ve zor işlendiği için az görülüyor.
 
Güle güle kullanin! Herseyini cok begendim. Yarisa girmeyeceginize göre, pompa da öyle kalsin!
 
@dodeve Elinize sağlık çok beğendim, kişiye özgü bir tasarım olmuş ve boyasız olması da tadından yenmiyor dedirtmiş. Bugün piyasada Cyclocross diye satılanların çoğundan daha güzel olmuş, kazasız belasız kullanın ;)
 
Geri