Bende dahon mup8 var. Visc 18 ile aralarında çok kaldım. Visc'in artışı çok dik yokuşlarda 34 ayna kol dişlisi ile rahat ettirmesi.
Yoksa zaten dahon mup8'de 52 diş ayna kol ve 11-32 ruble var.
Bence sadece vites olarak bakmayın gidon çok önemli.
Ben dahon mup8'i çok seviyorum ama ayarlanabilir gidon borusu yeterince rijit olsa da ayağa kalkıp basmak için yeterince rijit değil. Visc'in tek parça ise bu benim gözümde bir artıdır.
Bu arada sele gidon arası mesafe kısa olduğu için belli bir süre sonra insan biraz daha yatıp daha rahat gitmek istiyor ama gidonu ileri almak o kadar kolay değil. Ama ternlerde Andros adlı bir stem var 5-6 cm ayar yapmak mümkün. O yüzden verge x20 de düşünün derim.
Dediğim gibi ben çok memnunum, 3-4 saat spor yaptıktan sonra rahatça 50km yapıp geliyorum. 6 vites carraro ile geberiyordum.
Bence ne kadar iyi bisiklet alırsanız o kadar memnun olursunuz. Ben visc alsam da çok memnun kalırdım eminim.