Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Dahon kararsızlığı

Katlanır sahibi arkadaşlar önce performans yapsında ondan sonra ahkam kessin adam atıyor bagajına katlanırı geliyor.bağdat caddesi bisiklet yoluna sonra kuruyor bisikletini ondan sonra sahilde tin,tin bin sonra katla koy arabaya bas git!!! ondan sonra yokuşda yordu,yok uzak mesafe gidilmiyor.bunlar hikaye önce performans yapacaksın sonra bak o seni nerelere götürüyor.
 
Scudo
@Ozan k.
Teşekkürler. Bu yorum belirleyici oldu diyebilirim.
 
Bir de bu performans konusu çok göreceli. Sele yeterince yukarı çıkıyorsa, göbek, vites, şasi yeterince iyiyse mesafe sıkıntısı asla yok. Bir yol bisikleti olmasa da kaliteli bir şehir bisikletinden farkı yok. Dediğim gibi katlanır var katlanır var. Verge x20, dahon vector dd30 bambaşka, ümit vs bambaşka yerlerde.
 
@mehmet aşkın
Burda da çok ön plana çıkarmışlar dahonu gibime geldi ☺
 
Mu d8 yeterlidir. Ben uzun isten eve donuste kullaniyorum. Uzun yol tecrubesine girer mi bilmem ama araliksiz 26 km kullaniyorum.
1. 20 " teker capindan dolayi yuksek hizlarda kontrol cok zor hale geliyor. Bu acidan hiz dediginiz zaman biraz dusunun.
2. Benim makinada 8 vites var. 8. Vitesi yokus asagi inerken kullaniyorum. Duz yolda ihtiyaC olmadi henuz.
3. Cok dik rampa tecrubem olmadi. Ancak Antalya da Konyaalti varyantini 3. Vitesle cok rahat cikabiliyorum.
 
Gidon konusunda da bir şey yazayım. İlk aldığımda bana da gidon çok canlı vs gelmişti ama şimdi 8. Viteste çevirebildiğim kadar çabuk çevirirken bir yandan da dirseklerimi gidona koyup öyle sürmeye başladım. En ufak bir tedirginlik yaratmıyor hemen alıştım.
Anlaşılan kişiden kişiye değişiyor. Ama eminim zamanla herkes daha da rahatlayacak. Ben geçen seneye göre bu sene çok daha rahatım bir de artık aynı yokuşu daha yüksek viteslerle geçiyorum moralim çok düzeldi. Brooks b17 selem de türkiyeye girmiş, daha ne isterim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Otto_man
@Ozan k.
2 yıldır kullanıyorum b17 modelini. Daha onceki yıllarıma üzülüyorum. İyi etmişsiniz.
 
Bir keresinde gidon uzunluk ayar mandalı gevşeyip, karşıdan karşıya geçerken o trafikte birden içine göçüverdi, bu yüzden şahsen bende yekpare gidon olmasından yanayım.Tasarım ve renk olarak bu seneki mu D8 harika gözükse de ikisi arasında Visc daha mantıklı gibi vites ve gidon olayından.

Birde gözden kaçmış olabilir, Mu D8'de katlanınca gidon kadro içinde kalıyor, Visc modelinde dışarıda kalıyor. Bu açıdan da Visc daha pratik.
 
  • Beğen
Tepkiler: Otto_man
Ben de dahon almak istiyordum ama ne zaman gelecek, dedikleri zamanda gelirmi, bu memleketde kim dediğini yapıyor diye düşünürken bugün sirkeci tarafına işim düşdü bisikletcilerin sokağına girdim dahon mahon yok. o zaman ternlere bakayım dedim bakarken ya tern alayım da eğer hoşlanmazsam yeğene hediye ederim gider bana yapışıp kalacak değilya sonra gider kendime doğru dürüst bir yol bisikleti alırım dedim. Birtane Tern verge n8 vardı. cep telefonundan bu nedir diye internetden yabancı sitelerdeki incelemelere bakayım dedim ama hiç yok. Youtube açtım orda da yok. Daha önce tern link d8 i incelemişdim bu da hemen hemen onun aynısı vites ve lastikler değişikdi. Orada da d8 yokdu. Bisikletin çıkışı 2015 nisan diyor demek ki daha yayılmadı herhalde dedim. Vites benim için önemli değil bu kojak lastikler neyin nesidir diye onlarada kısaca baktım çünkü üzerinde hiç diş yokdu onunla da ilgili bilgiyi aldıkdan sonra ya alt tarafı bisiklet al beğenmezsen ver gitsin diyerek bu bisikleti aldım. Oradan iskeleye kadar bindim. vapurla karşıya geçdim. kadıköyde biraz dolaşdım sonra balonun oradaki parka arabayı koymuşdum oraya gittim parkın içinde biraz daha dolaşdım katlayıp arabaya koyup eve gittim. Sahile inip birazda oralarda dolaşdım. Herkesin incelemelerde dediği gibi asfaltta sürmek çok hoşuma gitti parke taşlı ve bozuk yerlerde zevk vermiyor. Zannedersem zaten kojak lastiklerde sadece asfalta uygun. Bugün kullanmak çok hoşuma gitti ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem ama seveceğim gibi geliyor.
 
Verge şasisi mu şasisi ile aynı, link şasisi de vitesse ile aynı. Yani siz daha iyi olanı almışsınız. Hayırlı olsun güzel seçim...
 
@A.Sinan
Kazasiz binin inşallah. En iyisini yapmışsınız. Ben bayadir arastiriyorum ama elde bisiklet yok. Yazıldık siraya gelirse alcaz. Ne zaman gelecek tam bi muamma. Hayırlı olsun keyifle binin.
 
@A.Sinan Hayırlı olsun konusunu açıp fotoğraflarını da paylaşırsanız alacak arkadaşlara bilgi olur...

Kaça aldınız? kapalı kutuda mı aldınız açığı mı vardı da onu aldınız?
 
Bu arada dahon mup8 denemek isteyen herkes haftasonu üst bostancı sahilde öğlene kadar beni bulabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Otto_man
hocam haftasonu eşim denese super olurdu ama nasıl denk geliriz bilemedim
 
@osman öksüz, @mehmet aşkın Teşekkür ederim.

@mehmet aşkın bisiklet dükkanda tavana asılı duruyordu yanında verge p9 ile b7 de vardı. Kapalı kutu olarak almadım. açığı aldım binerek gittim.
19 mayısdan önce fuji alacakdım gürsel akay 621 usd dedi 600 usd ye ver dedim olmaz dedi bende vazgeçtimdi. n8 880 usd idi 780 usd ye verdi. İstersen seleyi değişdir benden dedi yada üzerine takılan süngerli kılıfıda al dedi sele rahat gibi geldi bende kılıfı aldım. Sibopları fv benzincide şişirmek için adaptör verdi orada adaptörü pompayla denedik olmadı benzinci işine bir çare bulacağım.
 
19099 dosyayı görüntüle

  • Frame (hydroformed 7005-AL, OCL Joint, DoubleTruss)
  • Fork (Integrated, hi-tensile steel)
  • Handle post (Physis, 3D forged aluminum, black / 350 mm/12 °)
  • Handlebar Flat bar (6061-Al)
  • Grip (BioLogic Ergo, Kraton dual-density)
  • Saddle (Velo Sport)
  • Seat posts (SuperOversize, 6061-Al, micro-adjust clamp)
  • Brake (V, aluminum, linear spring)
  • Brake lever (V, aluminum bracket/lever)
  • Hub (F:Mini, aluminum, QR / R: Formula, 8 spd cassette)
  • Tires (Schwalbe Kojak, 406, 20 x 1.35 f/v)
  • Shifters (Shimano 8 spd, trigger)
  • Rear derailleur (Shimano Claris)
  • Crank set Cold-forged 6061 aluminum crank arms (hand-polished)
  • Cassette Shimano 8 spd (11-32T)
  • Pedal (Folding, alloy body)
  • Stand (Aluminum, Dacromet bolt)

Bu gün biraz gezdim. Bisikletciye lastikler biraz az şişmiş demişdim o da yok ben tam şişirdim dedi. Decathlondan ayaklı, göstergeli bir pompa aldım bisikletcinin şişirdiği 40 psi çıkdı ben 80 psi bastım. Lastik üzerinde max. 95 psi yazıyordu. Bisiklet basket topu gibi oldu zıplayıp duruyor. 80 psi bastıkdan sonra sanki daha rahat gidiyor gibi geldi bana. Bisikleti belki beğenmem demişdim ama bu gün çok hoşuma gitti. Bizim biradere verdim bi bakayım dedi aldı bisikleti koyboldu gitti gelince nerden aldın bir tanede ben alayım bundan dedi. Yarın kayışdağının bayırlarında deneyeceğim. vites değiştiriken hiç bir ses gelmiyor. vitesin değişdiği pedalın sertliğinden anlaşılıyor. Benim seneler önce kullandığım bisiklet böyle değildi herhalde bir 20 sene olmuşdur o bisikleti bırakalı herşey değişmiş o eski bisikletlerden eser yok artık galiba. Yeni bisikletler pek anladığım bir konu olmadığından inceleme olarak fazla birşey yazamayacağım söyleyebileceğim kullanımı bana çok rahat gelen ve zevkli bir bisiklet olduğu.
 
@A.Sinan hocam arkaya bagaj takılabiliyor mu, delikleri yok gibi geldi ama?
 
@erencaner takılıyor. Hatta alırken bir tane bagajda vereyim dedi depoya bakdı yokdu ama bende bagaj istemiyordum zaten ne kadar takım taklavat az olursa o kadar iyi. sırt çantasını gidona asıyorum içinede ne ihtiyacım varsa koyuyorum. Bence önde bagaj daha rahat gibi geliyor.
 
Geri