ÖzgürÇobanoğlu
Aktif Üye
- Kayıt
- 13 Ocak 2008
- Mesaj
- 115
- Tepki
- 56
- Şehir
- Istanbul/Caddebostan
- Bisiklet
- Focus
Herkese Merhaba. Bu başlık altında hiçbir yazı olmaması garibime gitti işin açıkçası. Son zamanlarda katlanır bisikletler özellikle şehir içi kullanım için pek bir popüler oldu ve neredeyse her marka çıkarmaya başladı modellerini. Ben gönlümü yol bisikletine kaptırdım. Bu sene hibritten yol bisikletine geçtikten sonra başka bisiklet beni kesmez artık diyordum. Sonra eşim için bir bisiklet bakmaya başladık ve katlanır almaya karar verdik. Hem katlanır hem de hafif.
Çok uzun zamandır Dahon'un modellerini gözüme kestirmiştim ama malum bu sene gümrükte takıldılar ve bir türlü giremediler(artık girmiş piyasa tabi). Bu arada birkaç markaya baktık ama eşim çok beğenmedi onları(btwin, schwin, ümit gibi). Sonrasında Dahon MU-P8 de karar kıldık. Sağolsun Kaçkardan Yusuf çok yardımcı oldu herşeyi hazırladık ama bisiklet bir türlü girmedi gümrükten içeriye.
Benim de bu arada stockholm'e bir iş seyahatim vardı ve hemen başladım oradaki mağazaları aramaya. Eee malum bisiklet şehri konusunda lider sehirlerden biri Stockholm ve bir sürü de farklı markanın var.
Neyse oraya gittiğimde ellerinde MU-P8 kalmamıştı ellerinde ve biraz daha pahalı MU-SL modeli vardı. Hemen vuruldum tabi. Çünkü SL modeli çok daha sportif bir model ver her şeyden öte pedal dahil ağırlığı 9 Kg. P8 modelinden 3-3.5 kilo daha hafif. Hemen vuruldum ve aldım. Biraz daha pahalıya geldi bana ama benim Giant Defy 2dem bile hafif bir bisiklet inanılmaz. Artık üretilmiyor ama 2010 modeli ellerinde vardı ve güzel de bir indirim yapmışlardı.
Özellikleri için: (link)
Vergi iadesi ile yaklaşık 1700e mal oldu bana ki MU-P8den 100 TL daha fazla Türkiye fiyatına göre. Üzerindeki ekipmanlar şahane, Sram X9, schwalbe kjok lastikler. Çok hızlı katlanıyor, özellikle buradaki denediğim bisikletlere göre ve ağırlık konusunda zaten diyecek birşey yok. Bence katlanır bisikletler çok daha populer olmalı büyük şehirlerde. kullanımları neredeyse tam boy bisikletler gibi, toplu taşımaya rahatlıkla konulabiliyor evde de çok az yer kaplıyor. Eşimin bisikletini çok kıskanıyorum şu anda ama yol bisikletimin yeri de ayrı tabi. Fotoğrafları aşağıda, umarım daha çok katlanır görürüz yollarda.
Herkese bol pedallar...
Çok uzun zamandır Dahon'un modellerini gözüme kestirmiştim ama malum bu sene gümrükte takıldılar ve bir türlü giremediler(artık girmiş piyasa tabi). Bu arada birkaç markaya baktık ama eşim çok beğenmedi onları(btwin, schwin, ümit gibi). Sonrasında Dahon MU-P8 de karar kıldık. Sağolsun Kaçkardan Yusuf çok yardımcı oldu herşeyi hazırladık ama bisiklet bir türlü girmedi gümrükten içeriye.
Benim de bu arada stockholm'e bir iş seyahatim vardı ve hemen başladım oradaki mağazaları aramaya. Eee malum bisiklet şehri konusunda lider sehirlerden biri Stockholm ve bir sürü de farklı markanın var.
Neyse oraya gittiğimde ellerinde MU-P8 kalmamıştı ellerinde ve biraz daha pahalı MU-SL modeli vardı. Hemen vuruldum tabi. Çünkü SL modeli çok daha sportif bir model ver her şeyden öte pedal dahil ağırlığı 9 Kg. P8 modelinden 3-3.5 kilo daha hafif. Hemen vuruldum ve aldım. Biraz daha pahalıya geldi bana ama benim Giant Defy 2dem bile hafif bir bisiklet inanılmaz. Artık üretilmiyor ama 2010 modeli ellerinde vardı ve güzel de bir indirim yapmışlardı.
Özellikleri için: (link)
Vergi iadesi ile yaklaşık 1700e mal oldu bana ki MU-P8den 100 TL daha fazla Türkiye fiyatına göre. Üzerindeki ekipmanlar şahane, Sram X9, schwalbe kjok lastikler. Çok hızlı katlanıyor, özellikle buradaki denediğim bisikletlere göre ve ağırlık konusunda zaten diyecek birşey yok. Bence katlanır bisikletler çok daha populer olmalı büyük şehirlerde. kullanımları neredeyse tam boy bisikletler gibi, toplu taşımaya rahatlıkla konulabiliyor evde de çok az yer kaplıyor. Eşimin bisikletini çok kıskanıyorum şu anda ama yol bisikletimin yeri de ayrı tabi. Fotoğrafları aşağıda, umarım daha çok katlanır görürüz yollarda.
Herkese bol pedallar...