Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Dahon Vitesse D8

Ben 8 vites olması ve gidon yüksekliği ayarlanabilmesi sebebiyle Vitesse D8 almıştım.

@vlkn
 
  • Beğen
Tepkiler: vlkncm
Scudo
@vlkn

Bence d8 prime lar çıkınca arada 20 euroluk az bir fark kaldığı için herkes seçimini 8 vitesli d8 den yana kullandı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: vlkncm
performans bisikletin telefonda görüştüğüm yetkilisi, yeni dahonların 10 hazirana kadar gelecek diye bilgisini aldım.
 
@muratcirit
Dahonlarda bu sene satış patlaması oldu sanırım yeni parti getiriyorlar demek ki
 
Bakalım 10 haziranda gelecek modeller 2014 model olacak mı ? gerçi kendilerine sorsan şu an sattıkları 2014 model. Eğer şu ankinden farklı bir Vitesse modeli gelirse o zaman 2015 model bu ilk biz getirttik demeleri lazım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Metehan D.
http://www.thebikelist.co.uk/dahon/vitesse-d8-20142014 model dahon D8 vitesse modelinin rengi biraz mat ve selesi yok pompası varmı belli değil fiyat 622 dolar yurtdışı internet sitelerinde..
 
Arkadaşlar D8 1.Vites ve 8. vites te aynakol civarında bir cırrr sesi geliyormu sizde? Zincir çapraza geliyor sanırım ama, ortalık sessizken kulağıma böyle bir ses geliyor. Birde hafif tempolu sürerken zincirin dönüşünü biraz sert hissediyorum. Zincir temiz ve yağı normal. Fırsatını bulmuşken sormak istedim :)
 
@Serdar Kaptı
Evet bende de var o ses. Ön aynakolun tekli olmasından kaynaklanan zincirin çapraz gelmesinden kaynaklanıyor sanırım.
 
Peki sürüş esnasında ( vites 2,3,4,5 ) aslında tüm viteslerde, tempolu sürüş yaparken zinciri sert birşekilde hissediyormusunuz. Yani sanki tekerleğin yolu tutuşunu hissetmek gibi. Bir arıza sesi olarak düşünmedim şuana kadar ama hırıltı gibi. Umarım analatbilmişimdir.
 
@Serdar Kaptı

Ben abimle aynı anda aldım bisikleti. İlk turumuza çıktığımızda direk sese odaklandık, ikimizin zincirlerinden de hissedilebilir bir ses geliyor. Sonra Bike and Outdoor'a gittik hem vites ayarlarını da düzeltmek için. Bu sesi sorduğumuzda, arka aktarıcı normal bisiklete göre daha küçük olduğu için zincir dar bir alanda dönmek zorunda kalıyor. Bu yüzden zincir sesini duymanız normal dedi arkadaş. Biz yine de emin olmak için oradaki diğer katlanır bisikletlerinde pedallarını çevirerek denedik. Hepsinden aynı ses geliyordu. Kendi bisikletimde de tekeri boşa çevirerek sese odaklandım, ses arka aktarıcıdan geliyor. Diğer bisikletlerde de aynı sesi duyunca ikna oldum açıkçası. Ama aksi bir deneyim gelirse ona da ikna olmaya açığım :)
 
@Oğuz Taş

Yarın bende Bike and Outdoor'a genel bir kontrol için götürücem. Sanırım banada sizin açıkladığınız şeyleri söyleyecekler. Gerçekten teşekkür ederim, içim rahatladı :)
 
@Serdar Kaptı

Benim sıkıntım ise 4. ve 6. viteslerde vites 1 eksiliyor. yani 4'e atıyorum mesela 2 pedal sonra 3-4 yapıyor, dengem bozuluyor. Zincir kirlenmeye başladı ondan olacağını düşünüyorum yoksa ayar problemi mi var?
 
@Kürşat Altunay

Ayar problemi var sanıyorum bisikletinizde
 
@Kürşat Altunay

İlk zamanlarda vites telleri yeni olduğundan ufak kaymalar olabiliyormuş. Benimde sonradan duyduğum birşey bu. Sizinkine benzer bir durumla karşılaştım. İkinci vitese geçmiyordu. 1 den 3 e yada 3'ten biri atlıyordu. Vites telini (arka frenin yanında) ufak ufak hareketlerle saat yönünün tersine doğru çevirdim. Boşalır gibi geliyor tel ama sıkılıyormuş. Birkaç denemeden sonra yapabildim. Ama inanılmaz ufak aralıklarda çevirerek yaptım. Sanırım çok hassas. Bu durumu formda biryerde okumuştum. Bende işe yaradı. Ama en kötü, yakında bir bisikletçi varsa 5 dakikada çözer.
 
2014 model Vitesse D8 gelmiş. Aslı bisiklet mayıs, haziran gibi gelecek modellerinde şimdiki ile aynısını olacağını söylemişti ama yalan söylediği boylece ortaya çıktı. Renk farkının yanında katlanma boyutlarında farklılık var ayrıca 200 gr. daha hafif.

Folded Size
32 x 82 x 67 cm (12.6" x 32.3" x 26.4")

http://www.performansbisiklet.com/images/detailed/DSC05582.jpg

2013 model

Folded Size
29 x 80 x 66 cm (11.3" x 31.2" x 25.7")

http://dahon.com/uploads/tx_dahonproducts/Vitesse_D8_unfolded_large_03.png
 
  • Beğen
Tepkiler: Burcuu
200 gr 200 gr dır :) Matex Bfold 7 modelini beğendim ama 13.6 kg mış :p

http://www.cyclable.com/wp-content/uploads/2014/03/Btwin-Bfold-7.jpg

Bu arada Vitesse yazısının fontu değişmiş, bence önceki hali daha hoş.
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahim_D
Arkadaşlar konu d8 olarak açıldığından onunla alakalı herşeyi buraya yazıyorum :) maşa ile göbeğin bağlandığı alt silindirin orada dönen bir bilezik varmı sizdede? bugün temizlerken farkettim. Siyah olduğundan farkedilmesi zor. Ne işe yarar niçin vardır bilemedim. Merak ettim. D8 kullanan arkadaşlardan, farkeden var mı ? sağa sola sonsuz dönüyor. incecik bir bilezik. Umarım anlatabilmişimdir. Yerini şöylede tarif edebilirim. Ön reflektörün maşaya bağlayan vidanın hemen üstü :) göbeğin alt kısmı.
 
Aslında font değişmemiş, sadece kerning değerini azaltıp daha bitişik yazıp minimal bir şekilde arka kısma konumlandırmışlar. Üstteki mesajımda 2014 D8 fotosu kaybolmuş, tekrar ekliyorum. Dişlileri bile siyah renk olunca şahsen benim çok hoşuma gitmişti 2014 D8 ama tam alacakken Türkiye'ye 2013 lerin geldiğini görüp bekleme moduna geçmiştim. Şu an gelsede artık alma isteği kalmadı içimde, kafayı sizin gibi TR de olmayan şeylere taktım :) Katlanır bisiklette ağırlık bence 12kg üstüne çıkmamalı.

2014

(link)

2013

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Burcuu
Geri