Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Decathlon bisiklet bakımı şikayet

@EmirhanShn Oraya herkes %99 tanıdık vasıtasıyla iş başı yapıyor. Böyle şeyler duyunca şaşırmıyorum açıkcası :)
 
Scudo
Benim pedal aldığımdan beri sol tarafı biyerde hafif takılarak dönüyor belki çok önemli bişey değil ama değiştirmemişlerdi bende zorlayıp değiştirsemmi bizde bundan yok yenisini almanız lazım dediler pedalı değiştirmezlerse zorla bisikleti değiştirebilirmiyiz acaba.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bozkırlı
Eski Decathlon çalışanıyım, bisiklet departmanında değildim ancak kişisel ilgimden dolayı işlerin nasıl döndüğünü biliyorum. Şirkete dair iç bilgi vermenin hukuksal düzlemde bana ne sorun çıkarabileceğini kestiremediğim için şunu söyleyeceğim; bu kadar bok atmayı da hiçbir şekilde hak etmiyorlar artık. Tadını kaçırıyorsunuz. Kesinlikle ideal bir servis değil ancak fren pabucu takmayı bilmiyorlar, çizik içinde bıraktılar, sadece tanıdık vasıtasıyla işe alım var falan bunlar boş lakırdı. Böyle şeyler de olmuyor, abartmayın.

Bunu da yazmamın tek sebebi düşük bütçeli sürücüler için fiyat/performans olarak güzel seçeneklerden birisi b'Twin. Ancak sizin yersiz, abartılı ve kanıtsız eleştirileriniz yüzünden insanlar zaten az olan seçeneklerinden bir de b'Twin'i çıkarmak zorunda kalmasınlar. Ben, Decathlon Türkiye'nin yerinde olsam burada yazılan her ileri seviye eleştiri için de ticari itibarı zedeleme davası açardım. Kızanları anlayabiliyorum ve kimsenin yalan söylemek için bir sebebi olmamasını da anlıyorum ama hoşunuza gitmeyen olaylar olduğunda duygusallığınızla olayları çok abarttığınızı düşünüyorum.
 
@Cesarisback


Ayıpı üründe 6 ay içinde değişim kabul etmek zorundalar.
 
@drumbanger İlk götürdüğümde 3. aydı sonrakinde 6.aya 2 gün vardı fakat değiştirmediler ozaman ben şimdi götürsem desem sizin yüzünüzden veremedim değiştirmezlermi birde pedal değiştiremiyorlarsa bütün bisikleti değiştirme hakkım varmı zaten kadronun heryerini çizmişler jantımında kenarlarında büyük çizikler var zaten gözümün önündede tam kenarına düşürdüler bişey yokmuş gibi devam ettiler ben bunu nereye şikayet edebilirim.

Uzun uzun decathlondaki iletişime yazdım herşeyi fakat geri döneceklerinden şüpheliyim inşallah başlarından savmazlar.
 
@Cesarisback

Bildiklerim %100 doğru olmayabilir, doğrulamasını interneti kullanarak yapabilirsiniz. Baştan bunu söyleyeyim.

Tüketici hakları dahilinde ayıplı ürünün 30 gün içerisinde geri götürüldüğünde değiştirilme zorunluluğu var. Ayrıca, bir ürün aynı şikayetten 3 kere ve toplam 7 farklı şikayetten servis sürecine girerse -bu şikayetlerin geçerli şikayet olduğunu varsayıyor kanun, çakallığa pek yer yok yani- iade isteyebiliyorsunuz.

ZORLA hiçbir şeyi değiştiremezsiniz. ZORLA diye bir kelimenin hala buralarda kullanılıyor olmasına ben baya deliriyorum açıkçası. Bisiklet kadar oldukça güzel, naif bir sporun içerisindeyiz ama ZORLA kelimesi kullanılabiliyor. Çiziklere dair de bakıma vermeden önce fotoğraflama, bakımdan sonra fotoğraflama yapın. Elinizde belgeler olsun. Çünkü mağazaya gidip "Siz çizdiniz bunu, böyle değildi." diyerek hiçbir yere varamazsınız.

Bir pedal yüzünden de koca bisiklet değiştirilmez. Tamir edilebiliyorsa edilir, yoksa yeni parça sipariş edilir.
 
@drumbanger Bu markanın neyini övüpte insanları burada yalancı çıkarıyorsun? Bizim bu markayla yaşadığımız sorunların hepsi kanıtlı ve bu sorunlara dahil fiş kesilmiş durumda. Evet sana göre bu firmaya bok atıyoruz çünkü aynı hataya başka insanların düşmesini istemiyoruz. Çalışanlarınız ve bisikletlerinizin kalitesi berbat. Burada gelip bu markayı övmene gerek yok. Bisiklet konusunda bilgi sahibi insanlar bu markanın ne olduğunu çok iyi biliyor zaten.
 
@Cesarisback

Bu dediklerini kanıtlamak zor, dedikodu gibi olur.
Bu işlerde kanıtlı olması lazım, parça değişimi gibi, ayıplı ve arızalı olmasa parça değişmiyeceği gibi pedal arızalıysa 3 ay neredeydin? diye sorduklarında adamlar hakkı konumda olurlar.
Bisikletinizle aranızı düzeltin. Gerçekten arıza olduğunda ki 2 yıl garantin var.Kadro ise ömür boyu garantili.
 
@Cesarisback Haklısınız ama ordaki çalılşanlar belki kabul eder çünkü yüzüme bakıp yalan söyleyemezler birde dediğiniz gibi bir pedalın içini açıp tamir etmeye üşeniyorlar daha akord ayarını bile yapmadılar gerçi hiç biryerini yapmamışlar sadece zincir yağlayıp vites ayarını bende yaparım 3 hafta bunun için beni beklettiler.

@asusmune hocam emin olun 3 ayı öylesine yazdım tam hatırlamıyorum ama 1 ay sonra yaklaşık götürmüştüm ama adamlar her götürdüğümde sıkıntımı söylediğimde şikayette bulunmak istesemde başlarından savıyorlar bende daha çocuğum belki bundan olabilir hakkımı aramakta pek şey değilim ama bu yaptıkları gerçekten sinirlendirdi beni.
 
@EmirhanShn

Duygusallaşmaktan kastım buydu işte. Ben markayı övmüyorum. Bence, b'Twin'in kadroları oldukça kötü. Ama üzerindeki ekipmanlara ve sundukları fiyatlara bakarsan düşük bütçeli sürücüler için gerçekten de güzel bir seçenek olduğunu görebilirsin. "Çalışanlarınız" ve "bisikletleriniz" demişsin ama artık ne çalışanım, ne de bisiklet üretim sürecinde hayatım boyunca bir kere bile bulunmuşluğum var.

Sorunlarınızın hepsi kanıtlıysa belgelerle konuşun. Decathlon'un da servis süreci en ideal servis süreci değildir ancak acemi bisikletçiyseniz dışarıda en ufak bir tamirat yapmak için sizi s*kmeyi bekleyen bisikletçiler varken ekonomik olarak bir alternatiftir.
 
Neyse en azından yeni alıcaklara fikir verelim eğer bakımı ücretsiz falan diye fazla paraya alıcaksanız almayın heleki bisikleti bakıma asla bırakmayın emin olun 100 lira verip yaptırmak daha karlı.
 
@drumbanger Evet bu konuda haklısın, bisikletlerin donanımı fiyatına göre iyi oluyor fakat bisiklet siz ne kadar iyi kullansanız da istisna olmadığı sürece sürekli sorun çıkarıyor ve aynı donanımdaki iyi bir bisiklet ile arasındaki fiyat farkını zaten bisikleti tamir ettirerek ödüyorsunuz.

Bisikletin bakımını bende yapıyorum, amacım garantinin devam etmesi için 6 aylık bakıma götürmekti, bana öyle söylemişlerdi. Ayrıca decathlon bisiklet bakımının neyi alternatif? Bisiklete zarar vermek dışında hiçbir şey yapılmıyor, üstelik 20 gün bekliyorsun.
 
1 haftada bisikletime sıra gelmedi 2 gün sonra turum var hayırlısı
 
@Owlknife Umarım bakıma bıraktığına pişman olmazsın. Alırken dikkat et. Sözde bakımda bisikletin bir yerlerini falan çiziyorlar, sonra kullanıcı hatası demesinler.
 
Bu mesaj, bilip,bilmeden sallayanlara,,,
Bu forum kamuya açık bir medyadır, burada yazılanlara göre hareket edenler oluyor.

Tüketici kanunu 6052 olması gerekir tam hatırımda yok,,,der ki
6 ay için de arızalar ilk satın alındığı gün gibi işlem görür,
6 AY İÇİNDE ARIZALAR İLK SATIN ALINDIĞI GÜN GİBİ İŞLEM GÖRÜR.

Bu durumda mağazaya başvurulup 4 seçenekten biri istenir.
1- Ürün değişim,
2- Ücret iade
3- Arıza oranında indirim.
4-Muadil ürünle değişim.

Kanun koyucu bunu kanunla emretmiş ama bizim kurnazlar kılıf üretiyor, aptala yatıyor yeri geliyor müşteriyi tehdit ediyor ama tüm bunları tınlamayın.

Gidin Ticaret il müdürlüklerine şikayetçi olun
Tüketici hakem heyetlerine gidin ücret iadesi, isteyin.

Mahkemeler kanun uygulamak için vardır, son çıkan kanunlar ile son kullanıcı elleri güçlenmiştir...

Yok 3 defa yok 5 defa yok bilmem ne yok ARTIK İLK ARIZADA ÜCRET İADE VAR, Ötesi yok.
Aynı ürün yoksa bir üst modeli vermeside farz dır :)
 
@EmirhanShn Hocam malesef bilsem zorlardım ama değişim yada iade malesef yapamayız dediler bende inandım şuandada 6.5 ay oldu zaten iadeyi geçtim içini açıp bilyelerine bile bakmıyorlar.
 
@Owlknife
Bırakmayın bunlara bisikletlerinizi, Bakım yaptırmamak GARANTİ DIŞI YAPMAZ onlar yazdı diye kanundışı uygulama yapamazlar.
Decathlonda işi bilen bisiklet tamircisi yok, tezgahtara tamir öğretmeye çalışıyorlar:)
 
@Cesarisback Bende mağazada bu konu hakkında konuşmaya gittiğimde aynı tepkiyi verdiler. Bunun için tüketici haklarının sonuçlanmasını bekliyorum, inşallah para iadesi alacağım. 6 Ayı geçtiği için problem olabilir belki ama yinede tüketici haklarına başvuru yapabilirsin.
 
asusmune gibi "DAVUDİ SESİMİ KULLANIRIM, İSTEDİĞİMİ YAPTIRIRIM." diyen kullanıcıların da yorumlarını direkt gerçek olarak almayın. Benimkileri de almayın. İnternet var herkesin elinin altında, tüketici kanununda gerekli maddeleri açıp, incelesin.

Kendi fikrini belirtmeyi şirketin hiçbir parçası bile değilken "müşteriyi tehdit etme" olarak algılayan, argümandan bağımsız bir şekilde ad hominem yapan insanları da yanınızda, yörenizde barındırmayın. Bu tarz insanlar bencillikle gözleri bürünmüş kişilerdir, öfkeyle de bunu bileyip anca sorun çıkartmaktan başka hiçbir şey yapamazlar.
 
3 saat önce bisikletime bakım yaptırdım, birisi 4 yıllık mtb diğeri 3 aylık yol bisiklet olmak üzere 2 btwin bisikletim var. Çünkü öğrenciyim ve marka değeri yüksek olan markalar alacak kadar param yok. Kadrosu hakkında şimdiye kadar bir şikayetim olmadı ancak çalışanlar hakkında söylediklerinize katılıyorum. Bir kısmı işlerini oldukça baştan savma yapıyor, ancak bu durum bütün çalışanları kapsamıyor. Başınıza gelen kesinlikle çok sinir bozucu bir durum, ancak bu markanın bütün bisikletlerini kötü yapmaz.

Mesela forumda gerçekten facia bir salcano cyclocross konusu var, okumanızı kesinlikle öneririm. Ancak o rezilliklerden sonra, hiç kimse aylar boyunca bütün forumda salcano'yu kötülemedi (sanırım) :)

Bir pedal yüzünden bisiklet değiştirecek bir firma bilmiyorum, bilen arkadaşlar lütfen bizi ilgilendirsinler.
Esen kalın...

@EmirhanShn
@Cesarisback
 
Geri