Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Elektrikli bisiklet devri

Scudo
Bosch ve Cannondale in birlikte yaptığı elektrikli bisiklet var fiyatı 7000 küsür tl, sadece bosch un elektrik motoru batarya ve kontrol ünitesinin fiyatını bilen varmı? (Konuyu değiştirmiş gibi olduysam kusura bakmayın)
 
Bu konudaki en mantıklı gelişme Kopenhag Tekeri. Sadece arka tekeri değiştirerek mevcut bisikletiniz elektrikli oluyor. Size katılıyorum. Ek bilgi olarak üniversite sitesini verelim. Konu ile ilgili bilgisi olmayan arkadaşlar da faydalansın. Yalnız tanıtımda kullandıkları beyaz single speed çok fena bir makine. Söylemeden geçemeyeceğim. Çok para da değil aslına bakarsanız. İlgilenenler için evet değil. Fakat benim ilgi alanıma girmiyor. Sadece insan gücü kullanmak daha çok hoşuma gidiyor. Tabii canım ona şüphe yok ama yaşlı birisin bisiklete biniyorsun ama yokuş çıkamıyorsun işte bu tam onlara göre gelişmenin önünde durulmuyor hocam.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Peki bunun turda yoğuş yukarı eğimlerde etkisi nasıl olur?

Takmak bir avantaj mı yoksa fazladan ağırlık mı olur?

Arıza durumunda çok sorun mu yaratır?
 
Hiçbir fikrim yok o kadar ayrıntılı bilmiyorum.

Arıza durumunda jantı kilitlemediği sürece normal bisikletten farkı kalmayacak. Ha ne olacak, single speed ile tur yapmış olacaksınız. Yokuşları single ile çıkacaksınız...

Kısacası tur bisikletçilerine tavsiye edilmese iyi olur. Sistem vitesli bisikletlerle kullanılmıyor çünkü.
Ama uyarlanırsa bu dediklerim boşa çıkar tabi :)
 
bu tarz elektrikli bisikletler benim çok hoşuma gidiyor. tvde birkaç kez gördüm farklı modeller. sizi siz istediğiniz kadar desteklemesi. yokuş vb sürüş zevkini artırması ve siz pedal çevirdike şarj olması süper. menzilleri 80-90 kmlere kadar çıkabiliyor.

çin sitelerinde elektrikli bisiklet parçaları bulmak mümkün. birde sahibinden.com da moped motorları var 30-40cclik. güçük bir deposu var aktarma organı var koldanda gaz ayarlı. ancak çevreci bir cihaz üstünde bunun kullanılması nekadar doğru olur tartışılır.
 
Günlük ; iş, alışveriş, okul gibi ulaşımlar için, terlemeden çözüm sağlar. Özellikle belli bir yaşın üzerinde.

Spor ağırlıklı kullanımı düşünenler için ideal değil.

Çevreci düşündüğümüzde de tüm motorlu taşıtlara karşı geleceğin aracı.

Henüz başlangıç aşamasındayız. İleride yaygınlaşırsa, fiyatlar da düşer.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
yokuş yukarı destekli kullanılırsa güzel düz yolda normal pedal çevirirsin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
Real'de birkaç model var e-bike, 1000 euro civarı fiyatlar.

(link)

(link)
 
Özellikle işe giderken çok lazım olacak türden bu elektrikli bisikletler. Çoğumuzun işyerinde duş alıp kıyafet değiştirme imkanı yok. Rotada yokuş olmasa aslında sıkıntı olmuyor ancak benim yaşadığım yer için mümkün değil. Bu sebeple eğer bisikletle işe gitmek istersem bir elektrikli bisikletim olmalı.
 
ikea FOLKVÄNLIG elektrikli bisikletini 749eu fiyatla viyana avusturya mağzalarında satışa sunmaya hazırlanıyor. 60-70km mesafeye sahip olacak bisikletin motoru 36w gücünde ağırlık 25kg
 
Ben de (link) sardım şimdi.. Aradım nakite %10 indirim yapan bayiler var.. Aşağıda da çok yüzeysel ve amatörce bir inceleme var bisikletforum üyelerini kesmeyecek tarzda ama yine de incelemeyi çeken kardeşimize teşekkür ediyorum, küçük bir fikir oluşsun diye paylaşayım.. Her an alabilirim.. Katlanabilir olması ve sadece pedala destek olması ilgimi çekmiyor değil çünkü diğer bazı elektrikli bisiklet diye geçen motorsiklete benzeyen pedalsızlar var onlar gibi değil bu 4 kademe var her bir kademe biraz daha pedala destek veriyor pedal çevirmeden motor tekeri döndürmüyor az yani yavaş dahi olsa çevirmen gerekiyor pedalı videoda göreceğiniz gibi.. 70 km menzil ve 25 km hız da fena değil.. Bir çok elektrikli var ama katlanabilir olması ve elektrikli olması acaip cezbediyor hafta sonu gidip bisikleti alasım var gibi :D


Ayrıca anahtarla kontağı açmazsanız normal bir bisiklet gibi oluyor ama kilo açısından zorlayabilir ;)
 
Giant 2017 model..
Giant Full-E+


Full amortisörlü dağ bisikletinde 500 wh batarya ve yamaha motor var.
Bisiklet dediğin böyle olur...:):)

(link)

Kaynak
(link)
 
25 kilo??
Rampayi elektrikli modda cikabilicem diye o 25 kiloluk bisiklete pedal basilir mi ya, yazik gunah.
25 kiloluk bisiklete pedal basmaya harcayacagin enerjiyi rampa cikmak icin kulansan harcayacagin gucte bir degisme olmuyor, ayrica spor da yapmis oluyorsun.
Dolayisiyla karsiyim bu olaya, bisikletin dogasina aykiri.
Su terleme olayina da gelelim, duzenli kullanip performansini bir seviyeye tasidiginda cuval gibi bisiklete bindigin zamanlardaki kadar terlememeye de basliyorsun.
Elektrikli bisiklet, "ulen daha farkli acaba ne yapabiliriz" seklinde kafa yoran bir kac muhendisin inovasyon urunu sadece. Gereksiz. Cok seviyorsan bisikleti, basacaksin o pedala. Bu isin doğası böyle...
 
Bu tartışma başka başlıkta da vardı. 25 kg lık bisiklet olmaz ve o artık pedal çevirmek için çok ağır. Şu an 12-13 kg a kadar üretilen e-bisikletler piyasaya sürülmeye başlandı.(Focus marka). Ülkemizde ise e-mtb olarak Ghost un satışı var ve en hafifi 18 kg. Daha hafifi bildiğim kadarıyla yok. Bence de bisiklet dediğin pedal çevrilerek kullanılır ama hafif olsa ve elektrik desteği de olsa. Lazım olduğunda açsak fena da olmaz hani.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Valla 41 yasindayim, sigara da iciyorum, kilo da biraz var haliyle, soyle bi cikayim turlayayim dedigimde en kisa turum 90km'in altina dusmuyor. Kolayina kacacaksak bisiklete ne gerek var ki?
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Bence bunu daha geniş açıdan düşünmek lazım. Burada bulunan insanlar genellikle bisiklete gönül vermiş, hem keyif hem spor adına bunu yapan insanlar. O yüzden elektrik bisikletin doğasına aykırı diye düşünmeniz normal. Ben de bir yandan böyle düşünüyorum çünkü. :) Ama şöyle de bir durum var. Birini düşünün yokuşlu bir yerde oturuyor ve işe bisikletle gidip gelmeyi düşünüyor. Şimdi bu kişinin 4-5 ay antreman yapıp sonra işe gitmesi düşük bir ihtimalken elektrikli bir bisiklet alıp direkt bisikletle işe gidip bir yandan da kondisyonunu arttırmaya başlaması daha cesaret edilebilir bir durum. Veya görüyorum ki bazı şehirlerde bisikletle rehber eşliğinde şehir turu etkinlikleri var ve elektrikli bisiklet burada da çoğu insanı cezbediyor. Çünkü bilmediğiniz bir şehirde bisiklete binmeyen biri bile olsanız bu şekilde rahatça saatlerce bisiklet sürebilirsiniz. Örnekler arttırılabilir. Uzun lafın kısası bisikleti ulaşım amaçlı kullanmak isteyen,spor yapmamış biri için birebir. Bence asıl pazarı burada. Olur mu bilmiyorum tabi ama yaygınlaşırsa insanların bisikletten korkmasının önüne geçip, bisiklete ısındırıp sonrasında da onları elektriğe bile ihtiyaç duymadan süren bisiklet sever bireyler haline getirebilir. Bu açıdan bakarsak bence desteklenmesi gereken bir ürün.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
elektirikli bisiklet bence başlı başına bir saçmalık la ne anlamı var o zaman bisiklete binmenin arkadaş ya
 
  • Beğen
Tepkiler: iskender şerit
En kısa tur 90 km..
Kilo var..Sigara var..
90 km en az 5-6 saat sürer..
1 saat gidip yarım saat dinlenirsen olur..
Yoksa yalan..
Sen neymişsin be abiiiii.

Bir ilave daha..
Seyahatlerimde dikkat ederim. Hangi ilçede köyde çok bisiklet kullanılıyor diye.
Mesela Muğla-Ula ve Manisa-Akhisar da bolca sokaklar bisikletle doludur.
Bu iki ilçenin ortak özelliği eski vitessiz bisikletlerin bile hızlı gideceği kadar düz olması.
Buna göre e-bisijletler ucuzlarsa düz olmayan yerlerde de artık e-bisiklet yaygınlaşır.
Bu kaçınılmaz..
3-5 yıl sonra bunu göreceğiz.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Elektrikli bisiklet, her gün işine giderken terlemeden gitmeyi sağlıyorsa ve motorsiklet gibi ekstra vergisi algısı yoksa bu büyük bir avantajdır bir çok kişi için. Her şeyi spor olarak düşünmemek lazım. Yakın gelecekte her bisiklet üreticisinin elektrikli modelleri olacak gibi görünüyor.
 
Geri