Y. B. Tekin
Aktif Üye
- Kayıt
- 31 Temmuz 2018
- Mesaj
- 198
- Tepki
- 160
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Yusuf
- Başlangıç
- 2018—19
- Bisiklet
- b'Twin
- Bisiklet türü
- Dağ bisikleti
Bizi herkes aşağılıyor zatenE-bikelılardan da bi “karbonluların e-bikelıları aşağılaması” konusu gelmesin mi o zaman![]()
Bence sadece şu ürünü geliştirseler diğer hiçbir şeye gerek kalmayabilir. Çünkü pillerin sorun olduğu ve ağırlığından dolayı sevilmediği şartlarda, tak-çalışır gibi aparatlar daha işlevsel geliyor.
Mesela bu ürün:
(link)
(link)
Menzili muhtemelen geliştirilecektir. Takması sökmesi kolay. Dik rampalarda uzun tur yapanlara büyük kolaylık sağlayabilir. Şehiriçi kullanıcılarının da 90%'ının ihtiyacını karşılayacaktır.
El gazı yeri açık oluyor, aslında el gazı takılması yasak, takıldığında ehliyet gerekiyorYollarda sık görülen, marketlerde 2 ayda bir satilan araçların çok büyük bölümü elektrikli bisiklet değil. Hemen hepsinde el gazı yada benzer bir düzenek var. Ağırlıklarindan dolayı sadece pedal çevirerek gitmek imkansız. Benzinli motorsikletlere göre ucuz ve plaka zorunlulugu olmadiğı için tercih ediliyor.
ağırlığın en bariz etkisi yokuş çıkmada oluyor zaten, 25kg bir bisiklet için bence de oldukca ağırEl gazı yeri açık oluyor, aslında el gazı takılması yasak, takıldığında ehliyet gerekiyor
Ama ağırlıkları gitmeyi imkansız kılacak kadar fazla değil bence, aküyle beraber 25 kiloyu geçmiyorlar. Ben okul dönemi boyunca okula git gelimde kullanıyorum, düz yolda ortalama 20 ile gidiyorum elektriği açmadan, yokuşa sararken açıyorum. Açıkçası normal bisikletten bu bakımdan daha rahat oluyor. Tabii ki uzun yola çıkmada normal bisiklet daha rahat ettiriyor, ama bununla 30 km civarı yolları da yaptım sadece yokuşta kontak açarak. Elektriğin fiyatı çok ucuz olduğu için (bir şarj 1-2 tl) bisiklet kullanmayan insanlar için bile kısa git geller için iyi oluyor.