Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Elektrikli viteslerden sonra simdide Hidrolik Vites sistemleri....

Scudo
doğrusunu söylemek gerekirse çok gereksiz arka viteste hidrolik olması.musluk gibi kola yorum yapamam;)
paylaşım için teşekkürler dostum;)
 
@İlyasDoğru

Artık vites telinin zamanla uzamasından kaynaklı ayar bozuklukları olmayacak :)
 
Selam.
Bu konuyu birçok firma takip ediyor. En ciddi çalışmada üretim kararı almış olan acros firması. Bir alman tabiki.. Ana amacı Shimano ve Sram firmalarının pazar patlarını kırmakmış.. Ne kadar başarılı olur bilemem ama gramaj olarak çok çok başarılı.

(link)

Ön ve arka değiştiricide Çağ değiştirecek..
250 Adet üretecekler ve fiyatı çok uçuk. 2306$..
Gerçi hepsi satılmış bile, bu linktende bakabilirsiniz

(link)

Saygılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: reha genç
Performansı iyimiş ama baya yumuşak vites geçişleri sunuyor.Yaygınlaşsında fiyatlar düşsün bizde alalım değil mi?
 
Yalan bunlar, inanmayın...:)

Kanıtı aynı anda göstermemesi! Ne bileyim hile yapmadığını...:)

Yok, yok! Böyle şeyler yok! Fake bunlar, hala normal sistem var. Bunlar bizi kandırıyor...:)
 
@reha genç

mesajlarının altında wake up heart rate: 45 bpm yazıyor. yanlış anlamadıysam sabah kalp vuruş ritmin 45. Bu iyi birşeymi yoksa kötümü? Yani normalde bu 60 ve üzerinde oluyor. Benimde 45-50 civarında düşük yani. Doktorlara sordum pek açıklayıcı cevap alamadım. yeni üye olduğum için özel mesaj atamadım kusura bakma. cevap yazarsan sevinirim.

ayrıca konu için de teşekkürler.
 
bence gereksiz vites teli kaç paraki esnerse yenisi alınır.bu hidrolik olayı zaten çok masraflı oluyor frenlerde birde viteste olduğunda bisiklet fiyatları uçar.
 
@hüseyin cemek

Sanırım arkadaş uyandığı andaki kalp ritmini kastetmiş. Benim de uykuya daldığımda 42'ye kadar düşüyor. Bence bir mahsuru yok ve kalbin de dinlendiğini düşünüyorum. O garibin de o kadar dinlenme hakkı olsun artık :)
Bir de 45 bpm/min yazmış. Oradaki "bpm"; "beats per minute" olup, zaten "min"'i de içermektedir. Bu da benden bir düzeltme olsun. ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: reha genç
@hüseyin cemek

Yaşınız ilerledikçe yada spor yaparak kalbinizin kanı pompalama hacmi geliştirdikçe bu değer azalır.

Bu iki durumda oluşan düşük değerler normaldir.

Bu arada haklısınız /min yanlış olmuş:in:
 
@reha genç

Eh, şu an yaşım 39, kalp atım hızım uykuda 42 bpm civarındaysa ve eğer 80 yaşına ulaşabilirsem, düz mantık teorisine göre 20 bpm'e kadar düşerim herhalde :) :) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir Baykara
@hüseyin cemek
ben bisiklet sporu yapmadım ama uzun yıllar atletizm yaptım. uzun mesafe koşuyordum. en formda olduğum dönemde dinlenik 36 yı görmüştüm :) sağlık açısından bi sorun olmamakla beraber, tecrübelerime dayanarak söylüyorum, performans açısından düşük nabız her zaman iyi birşey değil. yani 'nabzım düşük, performans yüksek' olmuyor. isteyen olursa ayrı bir başlıkta ayrıntılı bilgi veririm
 
gereksiz bi sistem bence çünkü hidroliğin hava alması hidroliğin azalması
 
bunun yerine kablo malzemesinde geliştirmeye gitmek daha mantıklı bence, esnemeyen genleşmeyen ya da teflon kaplı bir kablo mesela. Ama yay yerine kullanılan piston çok hoş :D
 
çok atraksiyon yapmıyorsanız paranız cebinizde kalsın.seneye ucuzlar :D
 
tanıtımda söylediği bir nokta, en çok ihtiyaç duyulan şeye vurgu yapıyor: vites geçişlerinde kesinlik. vites geçişlerinde kesinliği bozan neler var: birincisi tel gerginliğinin kullanıma, hava koşullarına göre değişmesi. ayrıca attırıcı üzerindeki yayların da zamanla kullanıma, kullanım koşullarına ve iklim koşullarına göre gerginliğinin değişmesi kesinliği olumsuz etkiliyor. tel gevşeterek, arkada yükseltme, önde düşürmede çok sorun olmuyor -yayın durumu iyiyse tabi- ama teli germe durumunda, vites değiştiriciye uyguladığınız güç konusunda tereddütlü bir durum söz konusu oluyor. yavaş ama kararlı bir güç mü uygulamalı, yoksa hızlı ve kısa bir basınç mı? tabi pedal üzerindeki basma gücünün yani zincirin dişlileri kavrama gücü de kesinliği olumsuz etkiliyor. vites geçişlerindeki kesinliği olumsuz etkileyen bir çok faktör var görüldüğü üzere. bu sistem bunları ortadan kaldırır mı bilmiyorum ama, vites koluna ve oradan attırcıya aktarılan harekette (çekme ya da bırakma) standart bir güç (süre ve basma kuvveti bakımından) uygulayan bir sistem bence gayet iyi olur. bu arada xt ve üzeri ya da ultegra ve üzeri vites sistemlerini uzun süre deneme şansı bulamadığımı, bu sorunların o düzeyde söz konusu olup olmadığını tam bilemediğimi belirtmeliyim.
 
Geri