Mahsus Mahal
Daimi Üye
- Kayıt
- 28 Haziran 2011
- Mesaj
- 290
- Tepki
- 94
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Aydın Bez
- Bisiklet
- Specialized
Öncelikle bilgi: 2012 yılında aldığım 2011 model Salcano NG030 SLX bisikletimde Şubat ve Mart 2013'de bir hayli değişiklikler yaptım...
Ritchey WCS Marathon sele, gidon, gidon boğazı ve yatağını olduğu gibi bıraktım. Ancak kadronun sele borusu çapı 30.9 mm olduğu için elimdeki Ritchey WCS 31.6 mm çapındaki sele borusunu takamadım. Bunun yanı sıra Shimano SLX hidrolik disk frenler, DT Swiss jant çember v etelleri ile Shimano SLX jant göbekleri, Shimano deore ön vites eski yerini korudular. Aslında aklımda Erdoğanlar bisiklette yer alan Mavic çemberli KK Rival rulmanlı jant setini almak var ama bugün daha yeni çır çır öten arka ve ön jantı açıp bilyelerini gres yağı ile temizleyip tellerin akordunu yaptım.
Sırada her şeyin tamamlanması için Rock Shox Reba SL 100 mm amorsitör ve 2*9 ikili aynakol kaldı.
Kadro GIANT ATX Pro L 20 inç
Vites kolu SRAM x7 trigger,
Arka vites SRAM x9,
Ruble SRAM PG970,
Zincir Shimano Ultegra,
Aynakol Shimano SLX 44-32-22,
Ön vites Shimano Deore,
Dış lastikler Continental Traffic 2 26x1.90,
Sele borusu Uno PG620
Sele, gidon, gidon boğazı ve yatağı Ritchey WCS Marathon
Pedal Wellgo M21
Şimdi ise geçit töreni:
(link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link)
Önceki Hali
http://i.imgur.com/jOn4cZd.jpg
Şimdiki hali
http://ompldr.org/vaHZ6dg/giant_atx_pro.jpg
Tüm parçalardan çok memnunum. Değişicik olan sadece amorsitör.
Salcano'dan çıkan Shimano SLX vites kolları, zincir, ruble, arka vites ve NG030 ultra hafif kadroyu ise elden çıkartmak yerine yeni bisiklet toplama projem için kullanacağım.
Ritchey WCS Marathon sele, gidon, gidon boğazı ve yatağını olduğu gibi bıraktım. Ancak kadronun sele borusu çapı 30.9 mm olduğu için elimdeki Ritchey WCS 31.6 mm çapındaki sele borusunu takamadım. Bunun yanı sıra Shimano SLX hidrolik disk frenler, DT Swiss jant çember v etelleri ile Shimano SLX jant göbekleri, Shimano deore ön vites eski yerini korudular. Aslında aklımda Erdoğanlar bisiklette yer alan Mavic çemberli KK Rival rulmanlı jant setini almak var ama bugün daha yeni çır çır öten arka ve ön jantı açıp bilyelerini gres yağı ile temizleyip tellerin akordunu yaptım.
Sırada her şeyin tamamlanması için Rock Shox Reba SL 100 mm amorsitör ve 2*9 ikili aynakol kaldı.
Kadro GIANT ATX Pro L 20 inç
Vites kolu SRAM x7 trigger,
Arka vites SRAM x9,
Ruble SRAM PG970,
Zincir Shimano Ultegra,
Aynakol Shimano SLX 44-32-22,
Ön vites Shimano Deore,
Dış lastikler Continental Traffic 2 26x1.90,
Sele borusu Uno PG620
Sele, gidon, gidon boğazı ve yatağı Ritchey WCS Marathon
Pedal Wellgo M21
Şimdi ise geçit töreni:
(link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link) (link)
Önceki Hali
http://i.imgur.com/jOn4cZd.jpg
Şimdiki hali
http://ompldr.org/vaHZ6dg/giant_atx_pro.jpg
Tüm parçalardan çok memnunum. Değişicik olan sadece amorsitör.
Salcano'dan çıkan Shimano SLX vites kolları, zincir, ruble, arka vites ve NG030 ultra hafif kadroyu ise elden çıkartmak yerine yeni bisiklet toplama projem için kullanacağım.