Scudo Sports

Endurance ve Race kadro farkı

hem daha aerodinamik oldu hem de agresif bir görüntü ortaya çıktı.
Komşu gidon yüksekliğini kısalttığınızda ağırlık dengesi değişiyor, ön tekere daha çok yükleniyorsunuz. Üzerinde gelen rake-trail herşeyi değişmiş oluyor. Yarış kadrosu oluyor. Kadroların ikisi de aynı bile olsa.
 
Scudo
Yeni konu açmak istemediğim için bu konuya yazıyorum. 9 yıldır kullandığım yol bisikletimin geometri tablosunu merak edip internetten buldum. Bu kadronun sınıfını tam olarak anlayamadım. Endurans gibi duruyor ama sürerken bana hiç rahat bir kadro gibi gelmiyor. Sizin bu konudaki fikirlerinizi merak ediyorum.
289443 dosyayı görüntüle289444 dosyayı görüntüle
Stack ve reach değerleri elimizde olaydı; endurance kadro olup olmadığına Stack/reach oranı çok daha iyi fikir verebilirdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir Eskici
Kendim ölçeyim bakayım en iyisi.
Komşu iki tane baskül alıp bir arkadaşının yardımıyla üzerlerinde dengede durabilir misin? Frenlere asılıcaksın, arkadaşın seni dengeleyecek, belki duvara yaslanıp bile yapabilirsin yerler kaymaz zeminse. Ağırlık dengesini bulursak kollarına ne kadar yük düştüğünü, herbir şeyi söyleyebiliriz.
 
Komşu iki tane baskül alıp bir arkadaşının yardımıyla üzerlerinde dengede durabilir misin? Frenlere asılıcaksın, arkadaşın seni dengeleyecek, belki duvara yaslanıp bile yapabilirsin yerler kaymaz zeminse. Ağırlık dengesini bulursak kollarına ne kadar yük düştüğünü, herbir şeyi söyleyebiliriz.

Hocam o dediğinizi yapmak zor olur benim için. Ama şunu söyleyebilirim kollara yük biniyor kendim hissedebiliyorum. Kondisyonum yeterli değilse ya da uzun süre ara verdiysem kollarım çok ağrıyor.
 
Hocam o dediğinizi yapmak zor olur benim için. Ama şunu söyleyebilirim kollara yük biniyor kendim hissedebiliyorum. Kondisyonum yeterli değilse ya da uzun süre ara verdiysem kollarım çok ağrıyor.
Yol kadrolarının sizi rahat ettirme noktasında geri kaldığını söylememiz gerek. Şehir bisikleti kadroları aynı yolu iki katı sürede gitmenize yol açsalar da bir avantaj olarak sizi terletmiyorlar. Yol kadrolarında ise seleye binen yük az, kollardan aldığınız güçle pedallara daha fazla yükleniyorsunuz. Tabii, bu güç bedava gelmiyor, tüm vücudunuz çalışıyor. Şehir bisikletinde göbek yapma imkanınız var, yol bisikletinde ise kesinkes kilo alma imkanınız bulunmuyor. Koca koca yarışçıların bile nefesini kesiyor aerodinamik pozisyonda bacak hareketi göğüs kafesini sıkıştırdığı için. Yol bisikletinde hiçbirimize rahat yok ne yazık ki...
 
Yol kadrolarının sizi rahat ettirme noktasında geri kaldığını söylememiz gerek. Şehir bisikleti kadroları aynı yolu iki katı sürede gitmenize yol açsalar da bir avantaj olarak sizi terletmiyorlar. Yol kadrolarında ise seleye binen yük az, kollardan aldığınız güçle pedallara daha fazla yükleniyorsunuz. Tabii, bu güç bedava gelmiyor, tüm vücudunuz çalışıyor. Şehir bisikletinde göbek yapma imkanınız var, yol bisikletinde ise kesinkes kilo alma imkanınız bulunmuyor. Koca koca yarışçıların bile nefesini kesiyor aerodinamik pozisyonda bacak hareketi göğüs kafesini sıkıştırdığı için. Yol bisikletinde hiçbirimize rahat yok ne yazık ki...

Evet hocam kadro konfor olarak çok düşük zaten ama amaç da bu zaten. 9 yıldır bu bisiketi kullanıyorum ve aynı kilodayım. 3 kilo bile alsam bisiklet beni uyarıyor ve hemen kilo veriyorum :)
 
Evet hocam kadro konfor olarak çok düşük zaten ama amaç da bu zaten. 9 yıldır bu bisiketi kullanıyorum ve aynı kilodayım. 3 kilo bile alsam bisiklet beni uyarıyor ve hemen kilo veriyorum :)
Komşu, buna bontrager marka aluminyum kenar yüksek profil karbon jant seti yapsanız nasıl olur? Oldukça hızlı bir kadro.
 
Komşu, buna bontrager marka aluminyum kenar yüksek profil karbon jant seti yapsanız nasıl olur? Oldukça hızlı bir kadro.
Önceki konuda da böyle sansür uygulamaya çalışmıştınız. Bence insanlara müdahale etmeyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir Eskici
Geri