Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Erdoğanlar Bisiklet online satış karakteri!

@mehmet yesiloren

Kargo sorumluluğu satıcıya aittir. 25 yıldır sektördesiniz fakat bunu bilmiyorsunuz.
Yerine ulaşmıyorsa, "ben ne yapayım" demeyeceksiniz. Çözeceksiniz sorunu.

Bu şekilde, online satış karakterinizi gerçekten belirtmiş oldunuz. Hem kişinin GİZLİ telefon bilgisini açıklayarak, hem de olayın üstüne yatarak.

Sitenize bile girmem bundan sonra.
 
Scudo
kargoda olan aksaklıklar ile niye müşteri uğraşsın?
satıcının kapısından dışarı çıkan ürünün tüm sorunları ile uğraşmak müşterinin işi öyle mi?
ne kadar kolaymış bu iş!!!
EBAY üzerinden alışveriş yapıyorum, ama adamlar benim sorunum değil demiyor, uluslararası mesafeden kargodaki aksaklıkları düzeltme için uğraşıyor,
bizimkiler ise burada bir kargo şubesi çalışanına topu atıp günü kurtarma derdinde!!!!
 
@mehmet yesiloren

Bu cevabınız ile biraz daha batmış bulunmaktasınız. Geçmiş olsun.
 
Bu yazacaklarım forum yöneticiliği kimliğim ile değil firma ile alışveriş yapmış bazı konularda sıkıntı yaşamış bir bisiklet sever olarak yazılmıştır buna göre okuyunuz lütfen....

Mehmet bey öncelikle forum üyesi olup bazı sorulara sorunlara cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.Şahsım adına Lütfü abiden telefonda fırça yemeden eşit şartlarda soru sorup cevap alabileceğim bir firma çalışanı ile muhatap olmak çok sevindirici.

Firmanız hakkında pek çok konu açıldı şikayet yönünde veya memnuniyet bildirilen .ben bunlardan bir tanesinde sizin ile son alışverişime sebep olan memnuniyetsizliğimi anlatmıştım burada sizi gördüğüm için tekrar yazmak istiyorum.

Alışveriş scott forma alışverişi indirime girmiş gayet güzel alacağım ama internet alışverişlerinde tecrübe sahibi olduğumuz için önce telefon ediyorum.Lütfü abiye soruyorum abi şu model şu renk L beden varmı hemen bakıyorum diyor bir dakika içerisinde var diyor.Havaleyi(aynı banka oldugundan) 1 dakika içerisinde yapıyorum 2 dakika sonra arayıp paranın hesaba geçtiğini sizden öğreniyorum.Buraya kadar gayet normal öğleden önce saatleri .Yine internet tecrübemden kaynaklı öğleden sonra arıyorum kargo yapıldı mı aldıgım cevap akşam yapılacağı .saat 16 kargo saati bitmek üzere arıyorum yapıldı mı biz size döneceğiz cevabı aradan bir saat geçiyor son olarak arıyorum kargo zaten geçti eminim ama sonuç ne öğrenme isteği aldıgım yanıt istediğim formanın o rengi yokmuş başka rengini yollasak olur mu hayır olmaz çünkü o rengi istiyorum buraya kadar gayet sakinim çünkü binlerce çeşit ürün yelpazesi olan bir firmada internet sitesinde ürün güncellemesi eksik olabilir makul karşılarım gerçi öncesinde telefon ile sordum ama muhtemelen idareten bakılıp var denildiği için ona da razıyım .Evet alışveriş olmayacak anlaşıldı o zaman geri ödemeyi alayım tamam yapıyoruz deniliyor telefonu kapatıyorum.O akşam yatmıyor ertesi sabah arıyorum tamam deniyor öğlen oluyor hala yok öğleden sonra arıyorum ilgili arkadaş yokmuş o yuzden yapılamıyormuş hala yok akşam üstü arıyorum Lütfü abi yeni gelen ürünleri depoya taşıyormuş çok yoğunmuş ondan yok, ben artık şimdi hatırlamıyorum ya o akşam yada ertesi gün telefonda koptum sonra sanıyorum siz çıktınız ve 30 saniyelik havale işlemi gerçekleşmiş oldu.


25 sene bir sektöre hizmet etmek tabi ki güzel bir şey ama bedava hizmet etmiyorsunuz siz de karşılığında para kazanıyorsunuz. ben Ankaralıyım Lütfü abinin geçmişini de bilirim şu an ki ekonomik durumunu da. yani siz hizmet etmiyorsunuz para karşılığı ticaret yapıyorsunuz bisiklet sektöründeki kar marjı da gizli saklı bir şey değil işin azıcık içerisindeki herkes biliyor.Bunun yanında ne bir yarış düzenlenmişliği var ne bir sosyal sorumluluk projesi yani kazanılan paranın büyük kısmı yeni dükkan ile başka yatırımlara aktarıldı.Bu yüzden parasını ödeyerek sizden ürün almak isteyen ticari tabir ile müşteriyi memnun etmek durumundasınız yada kapatırsınız dükkanı kendi kendinize bisiklet toplarsınız, amaç satmak ise müşterileri dinleyeceksiniz telefonda bağırmayacaksınız haklı ise hemen karşılığını vereceksiniz ticari ahlak bunu gerektirir.Lütfü abinin dilinin ne kadar tatlı olduğunu konuşmuş olan herkes bilir ama ne kadar ters konuşabildiğini de sıkıntı yaşayan herkes yaşamıştır.Yaşına hürmeten aynı seviyede karşılık vermiyoruz o başka.

Sinek ufaktır mide bulandırır bu tip ufak ve halledilebilecek meseleler de çözüm yöntemleriniz iyi olmadıgından daha da büyüyor.Başka firmalarla da sorunlarım oldu ama geri dönüşler o kadar toparlayıcı oldu ki ben yaşanılanı unuttum gitti keşke sizde de geri dönüş mekanizması biraz daha sağlam olsaydı.bir benzeri de bu açılan konu olay ne kadar basit geri dönüş ne kadar umarsız.....
 
  • Beğen
Tepkiler: ismail eren
Abi yukarıda belirttiğim kısma katılmıyorum açıkçası.
Stok kontrolü o kadar kolay, o kadar basit ki inanamazsın.

Tek gereken, ilk başta biraz zaman ayırıp, stoktaki mevcut ürünleri eklemek. Geri kalanı zaten, yeni ürünlerle stoğa eklenecek, satılınca çıkacak.
2 satır yazılım bilgim var (endüstri mühendisliği okuyorum) ama zorlasam ben bile yazarım benzer bir sistem.

Kısacası, 25 senedir sektörde olan Erdoğanlar Bisiklet, böyle bir sisteme para ve zaman ayırmıyor. Bütün olay bu.
 
Yurtdışından bir çok alışveriş yapan forum üyeleri arkadaşlarımız oldu,kargosu kaybolup,tekrar ürün gönderdiler,hatta farın camı eksik çıktı diye,farın kendisini dahi gönderdiler,geçmişte esnaflık yapmış biri olarak şunu yazabilirim,kargo firmasını suçlamak yerine ilgilenebilirdiniz,esnaflığın gerektirdiği bazı gereklilikler var,birincisi müşteri memnuniyeti ikincisi ise sorumluluktur,ürünümü sattım gerisine karışmam mantığı ile müşteri kaybedersiniz,farkediyor musunuz artık insanlar yurtdışından alışveriş yapmaya başladılar,esnaflar kendilerine sorgulamalılar,neden artık insanlar yurt dışından alışveriş yapmaya başladılar diye..

Aynı zaman da,kargo firmalarının durumu belli,acemilikten kurtulamadılar..

Müşteri veli minettir,insanların gelirleri belli ve yurt dışından daha uygun fiyatlara ürünler alıyorlar..
 
Arkadaşlar burdan polemiğe girmek istemiyorum; sonuç olarak burası bilgi paylaşım platformu :)
sorun arkadaşımızın" telefon numaramı yalnış yazmışsınız" demesi ve bununla firmamızı suçlanmak ... Bunu açıklamak istedim. buna cevap yazdım. Ama bakıyorumki bazı arkadaşların bunların dışında paylaşımları olmuş. Tabiki fikrinizi soyluceksiniz bizde bu şekilde daha iyisini bulacağız.
2. si arkadaş kargosunu 2. gun teslim aldı . kargoda bir sorun yok. bu konuyla zaten ilgileniyoruz. Ulaşılmayan kargolar için gerçekten çok çaba sarf ettiğimiz zamanlar oldu.
Ama konu saçma sapan yerlere çekiliyor. polemik yaratılmaya çalışıyor. herkes istediği urunu istediği firmadan almakda özgur. Ama firmamızdan HİÇ ALIŞVERİŞ YAPMAMIŞ BİRİNİN firmamız hakkında konuşması sizce ne kadar dogrudur.

Ferhat bey; bu konuyla ilgili daha öncede yazmıştınız ve cevap yazmamıştım size. gene size olan saygımdan konuyla ilgili cvp vermicem. olay sonuç olarak çözüldü geçde olsa. durumla ilgili tekrar özür dilerim.

sonuçda hiç bir firmanın eksikleri yok değil. sadece siz değerli müşterilerimizden biraz olsun duyarlılık istiyoruz. Otomasyon , stok programları öyle kolay geçilebilen bir sistem değildir. 5000 tane urunu tek tek gırıp saymam gerekiyor ve 3-4 aydır uğraşıyoum daha yuzde 70 i bitti. iş yogunlugundan vs bazı işlerde aksaklık olabilir. SONUÇ İTİBARİYLE İNSANIZ.

bu konu ilgili başka bir şey yazmıcam. Çünkü bu yazdığım yazılarda bazı arkadaslar tarafından yalnıs anlasılacak . :)

bir sorunu olan varsa lütfen telefonla firmamıza ulaşsın.

saygılarımla ve sevgılerımle.
mehmet yeşilören
312 4419080

not: lütfü beyin arkadaşa kesinlikle öyle bir tavrı olmamıştır. "bizim sorunumuz değil git kendin çöz" tarzında bir tutum firmamıza kesinlikle yakışmaz ve kimse boyle davranmaz. Lütfü bey bu sektore hizmet,emek vermiş bir insandır.
 
2 kez alışveriş yaptım hiç bir problem yaşamadım.Ben genellikle mail yoluyla haberleşirim.Ve Tüm sorularıma mehmet yesilören cevap verir.Bakarım bazen 15 bazen 30 dakika sonra cevap atmış.Şuana kadar sorun yaşamadım inşallah yaşamam.Mehmet abi adamsın bu arada :D
 
@mehmet yesiloren

Mehmet bey bugune kadar çoğu yedek parça ürünü sizden aldım ve hiç sorun yaşamadım neden sizi karalamak gibi bir amacım olsun ? 50-100 liralık şey için yalan atacak halim yok.
İNTERNET SİTENİZDEN KREDİ KARTI İLE ALIŞ VERİŞ YAPMIŞTIM UMARIM KART BİLGİLERİMİDE YAYINLAMAZSINIZ MALUM KART BİLGİLERİM HARİÇ TÜM BİLGİLERİ YAYINLADINIZ "MÜŞTERİ BİLGİLERİ GİZLİLİĞİ İLE İLGİLİ TÜM ESASLARI ZATEN GEÇTİNİZ"
 
@mehmet yesiloren

Yine güzel başladınız, sonda konuyu açan arkadaşa yalancı dediniz :D
Polemik falan demeyin, kendi mesajlarınız böyle :)
 
@mehmet yesiloren

Sevgili Mehmet Yeşiloren bey. İnsanlar firmanız dan ürün almasalar dahi sizin yada personeliz in davranışları yazılanlar neticesinde eleştiriliyor.
Firmalar elbetteki sorunlar yaşayabilirler, önemli olan sorun değil sorun un nasıl çözüldüğü dür.
Sizin verceğiniz cevap aynen şu şekilde olsa idi sorun daha tatlı çözülecek insanlar memnun olacaktı.
Merhaba xxxx bey/bayan.
Firmamızdan ürünümüzü aldığınız için öncelikle teşekkür ederiz.
Aldıktan sonra yaşanılan nahoş olaydan dolayı çok üzgünüz, ürününüzün elinize ulaşması için kargo personeli ile tekrar görüşüp size en kısa sürede ulaşması için elimizden geleni yapacağız.
(Daha sizin firma ile kargo firması ''arasında'' olan ve müşteriyi ilgilendirmeyen sorun aranızda çözülür, gerekirse kargo personeli fırçalanır çünkü kargocuların da bu konularda biraz sorumsuz olduğu hepimizin malumu...)
Sonrasında müşteri tekrar aranıp '' gereken ilgi ve alakanın gösterildiği'' bir konuşma ile müşteri memnun edilir.
İcap ederse buradaki internet platformundan da yaşanan olaydan dolayı , özür dilenilir.
Burada vay kargocunun suçu vay biz 25 yıllık esnafız demek yerine, bir daha böyle bir olayın yaşanmaması için daha dikkatli çalışıp gereken özeni göstereceğiz sizleri tekrar aramızda görmek bizi mutlu edecektir. Deseydiniz konu daha kısa sürede kapanıp gidecekti.
Ha soracak olursanız bizde esnafız ve bu form da yüzlerce esnaf olduğuna eminim.
Biz müşteri tamamen haksız olsa bile olayı uzatmadan hemen düzeltiyorum abim diyip hallederiz. Zira müşteri kendi hatası olduğunu unutup, firmaya kızışabilir fırçalayabilir. Bunu kabul etmelisiniz yoksa esnaflık zor iştir,yapamazsınız. Sizin yapacağınız alttan almaktır. Zira müşteri bu devirde çok zor kazanılır ama çok kolay kaybediliyor. Benim gönderdiğim 2 liralık rulman için müşterimin gerekirse km lerce yol yapıp ayağına gidiyorum. 15 lira mazot yakıyorum aldığı ürün 3 lira ama zararım mazot param olsada karım o müşteriyi kazanmaktır.
Sizin ne kadar büyük ve geçmişi olan bir firma olduğunuzu hepimiz biliyoruz zaten bunu size yakıştıramadığımız için insanlar tepki gösterdi , zira iki günlük bir yer olsaydınız eeh boşverin yaa almayın oradan derdik ve kapanırdı konu. İnsanların bu denli tepki göstermesi aslında sizin ne kadar çok takip edildiğinizi ve bilinen bir firma olduğunuzun en açık kanıtıdır. Eminiz ki sizden memnun olan müşteriniz şikayetçi olanlardan daha fazladır.
Bol satışlı ve güzel günler.
 
@Gökhan Toros

adam haklı dağılabilirsiniz.
klasik ticaret anlayışı ben paramı alır keyfime bakarım.
 
@Burak_Cakir
2 yıl önce dağılmışlar zaten o_O
 
  • Beğen
Tepkiler: evrenozbilen
Bu konuda da öyle 1-2 tane yine kurtarma operasyonu yapanlar olmuş ama neyseki genelinde mağduriyet ve eleştiriler var. Firma yetkilisi de gelip cevap yazmış haklı veya haksız bunu yaptığı için de tebrikler. İnsanların da görmek istediği budur diye düşünüyorum.
 
bu vesileyle ,birkac ay once bunlardan aldigim iyi bir marka ic lastigin, kutusu acilmis ve yipranmis rezil bir halde ve ic lastigin delik desik ,tukenmez kalemle isaretli geldigini tekrar ifsa edeyim.

edit: niye ERDOGANLAR BiSiKLET ile irtibata gecmedin denebilir. 1 ay boyunca yanimda yedek ic lastik olarak tasidiktan sonra farkettim.hic akla gelmedi ki bir satici bu derece buyuk bir ihmal yapabilsin.uzerinden 1 ay gectikten sonra da neyi ispat edeceksin.
 
Konuyu acan arkadaşa tesekkurler erdoganlar ticaret ile alisveris yapilmamali demek ki .

Onemli olan vizyon sahibi olabilmek buyuk bir sirket olabilirler cok fazla paralari olabilir fakat goruyorum ki yeri geliyor kargo firmasina suc atiyorlar , kargo sorumlulugunu bile alamiyorlar , yeri geliyor insani surekli mesgul ediyorlar .
E-ticaret yapan firmalarin şunu bilmesi gerekiyor "internetten satış yapıyorsunuz ve tüm türkiyede mağaza zinciri oluşturup dükkan masraflarından kurtuluyorsunuz , ben bir dukkana girdigimde satici benimle nasil ilgileniyorsa , bir urunu iade ettigimse nasil trink diye parami elime sayabiliyorsa sizdr aynilarini hatta daha fazlasini yapabilnelisiniz , iş yogunlugunuz varsa bizde insaniz demeyin , daha fazla eleman calistirin yada isinizi buyutmeyin .insanla iletisimin oldugu her meslek dalı çok zordur yani herkes cok iyi yapabilecek diye birsey yok acikca goruluyorki erdoganlar ticaret calisanlarida bu konuda yeterince iyi egitim almamislar.

Konunun hortlaması çok iyi olmus , boyle konulara arada can suyu vermek lazim :)
 
Atak bisikletten iki adet ic lâstik satın aldim bir tane geldi,atak bisiklete ulaştım durumu izah ettim hemen gönderdiler bir âdet ic lâstik olması gereken bu.
 
Trainer için aldığım lastiğin ölçüsünün yanlış olduğunu 40 gün sonra takmak istediğimde anlamıştım.700x23 yerine birkaç kişiye 650x23 gönderdiklerini aradığımda öğrendim.Anlaşmalı firma ile geri gönderdiğimde ertesi gün doğrusu gönderildi.Şimdiye kadar hiç problem yaşamadığım ve güvendiğim bir firma.(Erdoğanlar Bisiklet)
 
Geri