Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Eski Peugeot (Bianchi de olabilir) adam etme revize

@ali hamza oral
@Umtdgny
Normal boyalarda oldugu gibi tozluboyalardada vernik var. Mesela metalik rengini atinca verniksizmi olacak? Tozlu boyalarda RAL boyalardan haric tüm diger boya türleride var. Hatta yeni cikti cromovelato bile artik va.
Kalitesine gelince vernik olsun olmasin bu boyama seklini ustasi yaptiysa kadro üzerinde bildiginiz kemik gibi bir sert kaplama oluturmus olmasi gerekiyor. Yani kadro cürür boya kolay kolay dökülmez, tas vursa kolay kolay tas yarasi almaz, ona göre kalitesini düsünün.

Buyurun size tozluboyanin vernikli haliden örnekler.

Ilk verniksiz hali
1.JPG

Airbrush islemi yapilirken
2.JPG

Vernik vurulduktan sonra
3.JPG

Son hali
4.JPG

Ilk hali
9.jpg

Cam tozu püskürtmeden sonra
10.jpg

Polisaj ve Kromaj islemi yapildiktan sonra
11.JPG

Sagdaki kücük kabin Tozu püskürtme kabini ve soldak büyük yer firin.
12.JPG

Boya ve firnlima islemi yapildiktan sonra
13.JPG

ve verniklendikten sonra
14.JPG

Ve son bitmis hali
15.JPG
 
Scudo
@Murat Cömez
Murat abi ayrıntılı bilgilendirip yanlış bilgi kirliliğini ortadan kaldırdığın için teşekkür ederim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Murat Cömez Abi bu İşlemleri her kadroda güvenle yapabilir miyiz ? Mesela bende restore aşamasında olan cro-mo Dawes var, buna da aynı İşlemleri yapabilir miyiz. Bu arada yapılan her şey muhteşem olmuş. Emeği geçenlerin ellerine sağlık.
 
@1911
Carbon olmadigin süre alu ve celik kadrolarda sorun degil, sorunsuz yapila bilir. Ama tavsiyem boyadan arindirmayi kum taneleri ile yaptirmayin, mümkünse ya cam toru yada granulat Bunun simdi türkcesini bilemedim) ile yaptirin.

@ali hamza oral
Rica ederim.
 
  • Muhteşem
Tepkiler: mariokaldato
@Murat Cömez peki abi bunun ortalama maliyeti nedir ? İstanbul’da nerede yaptırabilirim ? Yardımcı olabilir misin ? Çok soru sordum hakkını helal et ✋?
 
Merhabalar, akort sele derisi işleri tamamlandı sele borusunu statik boyaya vermeyi unuttuğumuz için spreyle boyadık ama boya kotuymuş tekrar boyama yapacağım, sele içinde elde bulunan bir deriyi kullandık biraz farklı oldu ama işlevsel olarak sorun yok.bisikletin son hali aşağıda5D050124-2576-4D32-9296-1D33F91E11ED.jpeg8AF4932E-5DD7-462E-8457-E7E0240C0FCE.jpeg
 
Sele biraz fazla tırtıklı değil mi? ? Bir de lastikler bisikleti çok güzel göstermiş, eline sağlık.
 
@ali hamza oral
Kolay gelsin deri kaplama isini nasil yaptiniz yada yaptirdiniz acaba seleye ?
 
@mariokaldato
Eski deriyi söktüm ,yeni deriye ve seleye bally sürdüm bally iyice kuruduktan sonra gerdirip yapıştırdım.iç kenarlarada kısa zımba caktım sonrada selenin altında vidalı plastik kısımları vidaladım.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@ali hamza oral
Iyimis valla helal
 
@Murat Cömez

bende öyle tahmin etmiştim ama şu linkte açıklamalarda 2 farklı ölçü vermiş o yüzden tereddütte kalmıştım..

(link)
 
@mrth
Ben ilan aciklamasinda yanlislik var, nedek istedigini bende anlamadim. Sadece fikir üreterek söylüyorum, söyle bir yanlislik olabilir.

Gidon kelepçe çapı
*Siyah : 22.2 mm = *Siyah : 25.4 mm
*Gümüş : 25.4 mm = *Gümüş : 22.2 mm

amoeba-gidon-bogazi-r-mst-908-mtb-eski-tip-gumus-254mm__1409573876712412.jpg
 
@mrth

Quill kısmı vintage mtb/atb bisikletlerde bahsetmiş olunan her iki ölçüde de rastlanabilir. Sadece Ø25,4mm ya da Ø22,2mm çıkar demek olanaksız. Ancak bu olasılık oranı 22,2mm ağırlıkta olmak üzere değişkenlik göstermektedir. Açısal olaraksa konvansiyonel anlamda geneli 71° derece, daha spesifik kullanım yönünde ise track grubunda 58° ve yine track grubunda çok nadir rastlanır bir ölçü olarak 65° eğimli 1"'lik quill sistem boyunlar kullanılmaktadır.
 
  • Beğen
Tepkiler: mrth
Geri