@MEHMETALİ
Bizim orayı terk etmemizin sebebi tek başına kaba davranış değil, bisikletlerimizi güvenlik altına alamadığımız için orayı terk ettik, kaba tavırlar süreci hızlandırıp tekrar oraya gitmeme kararı almamıza neden oldu. Sizlerle paylaşmamım amacı bize kaba davrandılar diye ağlamak değil; amacım çok bariz bir cahillik örneği olduğu için beni en iyi anlayacak sizlerle bu cahillerle mücadele etme konusunda fikir alışverişinde bulunmak; zaten şikayetimi yöneticilerine de bildireceğim (Telefonla bildirildi, ayrıca yazılı şikayette bulunmak üzereyim).Yoksa filizler hiç umurumda değil ne halleri varsa görsünler, zaten 5 dakika pedallayıp Üsküdar Kanaat'e gittik. Kanaat Lokantasının bisikletleri koyabileceğimiz uygun bir fiziksel imkanı olmadığı için kanaattekilerden bisiklet konusunda yardım bile istemedim. Üsküdar çarşıda kapalı otoparkta bulunan aracımıza bisikletlerimizi bıraktıktan sonra yaya olarak gittik Kanaat Lokantasına.
Çoğu cafe -restaurant bisikletle gidince yardımcı oluyor, yer gösteriyor; bir keresinde çamlıcada gittiğim cafe deki garson "abi bu bisiklet iyi birşeye benziyor burada bırakmayalım"deyip içeri almıştı bisikletimi. Fakat çocuk koltuklu bir bisiklet, bisikletli eşim ve 5,5 yaşındaki kızım ile gittiğim filizler köftede uygun yer olduğu halde bisikletlerimiz güvenli, makul bir yere koyma teklifimiz "kerdeşiim" ile başlayan cümlelerle kovarcasına kabadayı ve kaba davranışlarla karşılık bulunca ve bu durum bisiklete karşı çok bariz bir cahillik örneği olduğu için sizlerle paylaşmaya itti beni. Yoksa ilk gelen cevaplardan birinde bir arkadaşın yazdığı gibi ağlama-acındırma gibi bir istekle yazmadım. A köftecisi kaba davranırsa B lokantasına giderim, hiç umurumda olmaz, bizi bisiklet yüzünden almayacaklarsa kendileri bilir ama burada sadece bisikletli olduğumuz için böyle bir davranışla karşılaşmamız anormal olan ve sizlerle paylşamama sebep olan durumdur.
Bazı arkadaşlarımız bir otopark görevlisi yüzünden tüm işletmeyi suçlamanın yanlış olacağı konusuna değinmiş; pek katılmıyorum; o işletme sadece köfte satmak için değil, gelen misafirlerini iyi ağırlamakla mesul, köftesinin kalitesiz olması, servisin yavaş-yanlış olması, tuvaletlerin-ortamın-mutfağın kirli olması ne kadar önemli hatalar ise otoparkçısının kaba davranmış olması da önemli bir işletme hatasıdır ve o işletmenin tamamının müşteri gözünde notunu-değerini düşürür.