Scudo Sports

Filizler Köftecisi bisikletle gidince bizi kapıdan çevirdi!

Bugatti veyronun arkasına koyacaksınız o bisikletleri daha sonra otoparkın önünden geçerken o gerizekalıyada ailece bir orta parmak yapacaksınız, yerin dibine girmiştir bile.
Bugatti veyronda çok mu abartılı oldu :D
 
Scudo
@Abdülsamed AKBULUT

Sorunu çözmek için Bugatti Veyron gibi pahalı çözümlere gerek yok. Daha ucuz çözüm var:

Bugatti veyron yerine Kalın odun !

Böylesine ayılık yapanlara kalın odun yakışır. Onları ancak kalın odun paklar. İletişim nedir bilmeyen, insanları kişiliklerine göre değil cüzdanlarına veya başka şeylerine göre değerlendiren; küçük gördüklerini horlayan, aşağılayan ve ezen kişileri ancak kalın odun paklar. Çok ucuz ve basit çözüm. Kalın odun + Mangal yürek, ayıların tedavisidir.
 
@Özgür Türker

Kalın odun haa :D haklısınız veyrona ne gerek var, arabanın lastiklerini satsak mekanlarıyla beraber kendilerinide satın alırız zati :D ama kalın odun iyiymiş :)))))
 
Sürekli veyansın, sürekli dertlenme, basacaksın sopayı vs. :)Arkadadaşlar haklısınız da...
Ta başından pes etme durumu da var ortada. Oradaki bir otopark bekçisinin iki çift lafıyla uğraşmayıp gitme var.
''Böyle yere bir daha adımımı dahi atmam'' bir tercih. Fakat asıl tercih bence işletmeciye, müdürüne, sahibine, her kimse asıl yetkiliye meseleyi iletmek olmalı. Bence. Otoparkçı kim oluyor? Bu tür işletmelerde karar verici olan o değilki. Bu güne kadar hiç bir işletmeden geri çevrilmedim. Bisikletin bir hobi, bir spor aracı, bir ulaşım aracı olduğunu anlayamayacak ileri zekalı otoparkçının da hesap verdiği kişiler var. Konu asıl onlara iletilse mesele hallolacaktır halbuki.
Beyefendi zannediyorum rencide olmamak için ailenizin de yanınızda olması hasebiyle uğraşmak istememişsiniz. Haklısınız. Lakin müsait bir zamanda gidin ve bu çirkin davranışı ilgililere aktarın bence. Eminim konu daha farklı bir hal alacaktır.
 
Arkadaş suç o adamlarda değil. Öyle cahil adamları oraya koyan insanlara böylesine lüks yerlerde işletme hakkı verenlerde. Buda kimin sayesinde bir düşünelim. Bu ülkede bisiklet , sanat vb şeyler ayıp şeyler. Al eline bir tesbih giy ıskarpini ona buna laf at adam sayılırsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Berk Mercancı
Geçmiş olsun taşkın abi.. Biliyorum çoğu sonuçsuz kalacak, ancak iznin olursa yazdığın mesajı alıntı yaparak şikayetvar.com'a taşımak istiyorum. Çünkü bu davranışın ayıplık boyutunu yazdıklarını okumakla anlamak mümkün..
 
  • Beğen
Tepkiler: taskin
Bahsi gecen bu isletmenin, bisiklet veya bisikletcilerle bir sorunu oldugu kesin. Bilemiyorum, belki de gecmiste bisikletle ilgili kotu bir anilari olmustur:)
Biz de gectigimiz aylarda bir arkadasimla, (o saatlerde acik tek mekan oldugundan da) ugramistik kendilerine. Normalde Tuzla'da baska kofteyice giderim..
Ancak mekan icerisinde tek bir musteri dahi olmamasina karsin, bizi mevcut kiyafetlerimizle(uzun kislik tayt+forma) mekanlarina kabul edemeyeceklerini belirtmislerdi garsonlari.
Biz de tabi hic cevap vermeden ayrilmistik usulca...
 
Bisiklet düşmanı mekanlar diye başlığı bekliyorum, Foursquare den ve facebookdan yorumumu yazıcam ..
 
İstanbul'da yaşayan/yaşamış arkadaşlarıma sordum mekanı. İyi bahsettiler. Bu olayı anlattım. Aldığım cevap ise "Oğlum ne işin var orada bisikletle. Git adam gibi arabayla" Adam gibi. Sanırım benim önce yakın çevremden başlamam lazım bisiklet konusunda farkındalık oluşturmaya. Adam olan bisiklet sürer mi? Sürmezmiş demek ki.
 
Anladığım kadarıyla (yanlışım varsa lütfen düzeltin) olayda muhattap olduğunuz kişi sadece otopark görevlisi. Otopark görevlisi - vale türü işler sık sık eleman değiştiren bölümler diye biliyorum. Eğer sadece otopark görevlisi ile geçen bir diyalog ise, bir kişinin hatasını işletmeye maletmemek gerekir diye düşünüyorum. İşletmede sorumlu bir kişi ile görüştünüz mü?
 
bende ilk açıldığında gitmiştim,hatta ailemi de götürdüm mekan çok övüldü,şöyle köfte böyle köfte vs diye.
benim için normal bir köfteden hiçbir farkı yoktu,yanına verdikleri meze tarzı şeyler bişeye de benzmiyordu gram zevk almadım yerken,bi dünyada para verdik.

1 kere gititm bir daha gitmem.
 
  • Beğen
Tepkiler: taskin
@MEHMETALİ

Bizim orayı terk etmemizin sebebi tek başına kaba davranış değil, bisikletlerimizi güvenlik altına alamadığımız için orayı terk ettik, kaba tavırlar süreci hızlandırıp tekrar oraya gitmeme kararı almamıza neden oldu. Sizlerle paylaşmamım amacı bize kaba davrandılar diye ağlamak değil; amacım çok bariz bir cahillik örneği olduğu için beni en iyi anlayacak sizlerle bu cahillerle mücadele etme konusunda fikir alışverişinde bulunmak; zaten şikayetimi yöneticilerine de bildireceğim (Telefonla bildirildi, ayrıca yazılı şikayette bulunmak üzereyim).Yoksa filizler hiç umurumda değil ne halleri varsa görsünler, zaten 5 dakika pedallayıp Üsküdar Kanaat'e gittik. Kanaat Lokantasının bisikletleri koyabileceğimiz uygun bir fiziksel imkanı olmadığı için kanaattekilerden bisiklet konusunda yardım bile istemedim. Üsküdar çarşıda kapalı otoparkta bulunan aracımıza bisikletlerimizi bıraktıktan sonra yaya olarak gittik Kanaat Lokantasına.
Çoğu cafe -restaurant bisikletle gidince yardımcı oluyor, yer gösteriyor; bir keresinde çamlıcada gittiğim cafe deki garson "abi bu bisiklet iyi birşeye benziyor burada bırakmayalım"deyip içeri almıştı bisikletimi. Fakat çocuk koltuklu bir bisiklet, bisikletli eşim ve 5,5 yaşındaki kızım ile gittiğim filizler köftede uygun yer olduğu halde bisikletlerimiz güvenli, makul bir yere koyma teklifimiz "kerdeşiim" ile başlayan cümlelerle kovarcasına kabadayı ve kaba davranışlarla karşılık bulunca ve bu durum bisiklete karşı çok bariz bir cahillik örneği olduğu için sizlerle paylaşmaya itti beni. Yoksa ilk gelen cevaplardan birinde bir arkadaşın yazdığı gibi ağlama-acındırma gibi bir istekle yazmadım. A köftecisi kaba davranırsa B lokantasına giderim, hiç umurumda olmaz, bizi bisiklet yüzünden almayacaklarsa kendileri bilir ama burada sadece bisikletli olduğumuz için böyle bir davranışla karşılaşmamız anormal olan ve sizlerle paylşamama sebep olan durumdur.

Bazı arkadaşlarımız bir otopark görevlisi yüzünden tüm işletmeyi suçlamanın yanlış olacağı konusuna değinmiş; pek katılmıyorum; o işletme sadece köfte satmak için değil, gelen misafirlerini iyi ağırlamakla mesul, köftesinin kalitesiz olması, servisin yavaş-yanlış olması, tuvaletlerin-ortamın-mutfağın kirli olması ne kadar önemli hatalar ise otoparkçısının kaba davranmış olması da önemli bir işletme hatasıdır ve o işletmenin tamamının müşteri gözünde notunu-değerini düşürür.
 
@Rıdvan SIĞAN

aynen rıdvana katılıyorum arkadaşlar buraya yazarsak ses gelir yönetim mutlaka ilgilenir bu konu ile
 
  • Beğen
Tepkiler: taskin
@AykutÇ.

İşte yaşanan sorunların tüm sebebi bu önyargıdır; bisiklete adam olan binmez mantığıdır. Dediğiniz gibi hepimiz yakın çevremizden başlayarak farkındalık oluşturmalıyız, çok yapıcı bir yaklaşım. Ben şimdiden iş, arkadaş ve aile çevremden 20'ye yakın kişiye örnek oldum ve bisiklet aldırdım, hepsiyle turlar düzenliyor, bildiğim kadarıyla kendilerine bilgi aktarıp öncülük yapmaya çalışıyorum. Ayrıca bisikletin bir ulaşom aracı olarak da kullanabileceği konusunda farkındallik oluşturmak için neredeyse hergün ev-iş arasında bisikletimi ulaşım aracı olarak kullanıyorum.
Forumdaki "işe biskletle gidenler" başlığını takip etmenizi tavsiye ederim, çok sıcak sohbetler oluyor o başlıkta...
 
@taskin

Sonuna kadar haklısınız. Ben henüz 1-2 aydır başladım bilinçli olarak bisiklet kullanmaya. Henüz işim olmadığı için işe bisikletle gitme gibi bir durumum yok ama ulaşım aracı olarak kullanıyorum. Gideceğim yerleri, saatte ortalama 15-20km hız ile ne kadar sürede gideceğimi hesaplayarak yola çıkıyorum. Araba da, toplu taşıma da bunaltıcı geliyor bana artık.
İşe bisikletle gidenler başlığını ilgiyle takip ediyorum ve işe başladığım an bende o başlığın aktif bir üyesi olacağım inşallah.

Toplumda bisiklet bilincinin oluşması için devletten de, federasyondan da, dernekten de fazla bir şey beklememeliyiz. Öncelikle kendi çevremize bu bilinci aşılamalıyız. Bilinçsiz bir toplum içerisinde bir etkinlik yapmaya çalışınca, ya da kendimizce çevreye duyarlı bir ulaşım aracı ile lokanta vb yerlere gidince olanlar ortada. Biz ancak elimizden geleni yaptıktan sonra bu kurumlardan ve işletmelerden birşeyler bekleme hakkına sahip olabiliriz. Hele ki toplumumuzun büyük bir çoğunluğunun "hödük" olduğu gerçeği varken.
 
Aynı şekilde tripadvisor.com.tr 'den de yorum yazıp düşük puan veriniz, hatta ingilizce olarakta yazılırsa turistlerin gitmesinide engelleyebilir, zira bisikleti Türklerden çok daha fazla sevdikleri kesin genel anlamda.
 
İşletmeler bir bütündür.
Otopark görevlisi de, tuvalet temizleyeni de, yeri sileni de, aşçısı da, uşağı da, bahçivanı da, garsonu da, şefi de, sahibi de o işletmede olan her olaydan sorumludur.

Aşçının yaptığı kötü yemek işletmeyi bağlamaz, garsonun kötü servisi işletmeyi bağlamaz, arabayı çizen vale işletmeyi bağlamaz, tuvalet pisse işletmeyi bağlamaz. Ne bağlar o zaman? Ben neye göre lokanta seçeceğim yemek yemek için?

O işletme bir bütündür ve her adımı müşteri için önemlidir.
 
Geri