Yavuz S.
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 13 Eylül 2014
- Mesaj
- 1.072
- Tepki
- 1.621
- Yaş
- 38
- Şehir
- KKTC
- Başlangıç
- 2008—09
- Bisiklet
- Specialized
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Merhabalar; @Tunç Tuncay'in çok büyük yardımları ile topladığım bisikleti tanıtmak - incelemek adına biraz lakırdı yapayım dedim.
Tam donanım listesi aşağıdaki gibidir.
Kadro Focus Izalco Pro BB30. M kadro
Frame : Izalco Team Carbon
Fork : Focus CRF T4 Carbon
Dura-Ace 7900 Set (Aynakol Hariç)
FSA 2015 SL-K LIGHT BB386 Karbon Aynakol
FSA Trimax Carbon 50mm Jant Seti
San Marco Carbon Sele
Easton Karbon Gidon-Gidon Boğazı-Sele Borusu
Vittoria Tubular Lastikler.
Look keo max 2 karbon
Pedal, suluk kafesleri, garmin dahil 6,81 kilo.
Focus Izalco Team carbon. Bu kadro zamaninda Kenda ve Katusha bisiklet takimlari tarafindan da kullanilmis safkan bir yaris kadrosu.
Geometrisi ve hatiri sayilir sertligi ile surucuye bir yaris makinasi surdugunu hissettiriyor. Hizlanmaya verdigi tepki inanilmaz, kontrol edilebilirligi bazen zayif. Manevradan hoslanan bir tasarim degil. Konfor konusunda da cok bir sey vaat etmiyor zira bir konfor kadrosu degil.
Agirlik olarak kesinlikle tuy siklet sinifinda yer almiyor. Kadronun kendisi 1211.3 gram, maşa da su an ki haliyle 359 gram agirliginda. BB30 bir kadro olmasi aynakol agirligindan tasaruf yapacagi anlamina gelsede diger komponentler icin fazla bir tolerans birakmiyor bu tosun.
gelelim bisiklete...
Dilerim herkes gönlündeki bisikleti bir gün alıp kazasız belasız kaskı yer görmeden kullanma şansına sahip olur..herkese sağlıklı bol pedallı günler.
Tam donanım listesi aşağıdaki gibidir.
Kadro Focus Izalco Pro BB30. M kadro
Frame : Izalco Team Carbon
Fork : Focus CRF T4 Carbon
Dura-Ace 7900 Set (Aynakol Hariç)
FSA 2015 SL-K LIGHT BB386 Karbon Aynakol
FSA Trimax Carbon 50mm Jant Seti
San Marco Carbon Sele
Easton Karbon Gidon-Gidon Boğazı-Sele Borusu
Vittoria Tubular Lastikler.
Look keo max 2 karbon
Pedal, suluk kafesleri, garmin dahil 6,81 kilo.
Focus Izalco Team carbon. Bu kadro zamaninda Kenda ve Katusha bisiklet takimlari tarafindan da kullanilmis safkan bir yaris kadrosu.
Geometrisi ve hatiri sayilir sertligi ile surucuye bir yaris makinasi surdugunu hissettiriyor. Hizlanmaya verdigi tepki inanilmaz, kontrol edilebilirligi bazen zayif. Manevradan hoslanan bir tasarim degil. Konfor konusunda da cok bir sey vaat etmiyor zira bir konfor kadrosu degil.
Agirlik olarak kesinlikle tuy siklet sinifinda yer almiyor. Kadronun kendisi 1211.3 gram, maşa da su an ki haliyle 359 gram agirliginda. BB30 bir kadro olmasi aynakol agirligindan tasaruf yapacagi anlamina gelsede diger komponentler icin fazla bir tolerans birakmiyor bu tosun.
gelelim bisiklete...
Dilerim herkes gönlündeki bisikleti bir gün alıp kazasız belasız kaskı yer görmeden kullanma şansına sahip olur..herkese sağlıklı bol pedallı günler.