@uguryilmaz144 ağırlık olarak çok fazla. O fiyata rs11 bile daha iyi olacaktır. Kaldı ki Tubular lastiklerin 2 tanesi jant setinden pahalıya mal olacak '
Ben bu arada jant setini değiştirdim
süpriz ama gene bir vision-metron
cervelo s3 de toplandı. Son notlar.
Sorduğunuz sorulara bende cevap vereyim
1) Tubular lastik araştırdığım kadarıyla janta yapıştırılıyor. Tur esnasında olası bir patlak durumunda lastiği janttan kolaylıkla ayırabiliyor musunuz?
Kolay kolay patlama meydana gelmiyor. 10bin civarında sadece 3 kere patlak yaşadım. Çıkarıp takmak 1 şart ile çok kolay oda tufo çift taraflı bant kullanırsanız. Baly yada türevi 2. Lastiği takmak ve kullanmak bile akıl karı olmuyor akıl Lastik de kalıyor. Ama genede ben taktıktan sonra devam ettim her zaman problem yaşamadım.
2) Malum tubular lastikler daha yüksek basınçlara izin veriyor. Turda el pompasıyla şişirmeniz gerektiğinde kaç psi basabiliyorsunuz? Hem 160psi basacak, hem de çantaya sığacak bir pompa var mıdır?
Co2 hava tüpleri. Kesin çözüm.
3)Tubular jant konusunda hiç bilgim yok. Alüminyum tubular jantları var mı acaba?
Kullanmadım. Yorum yapsam yalan olur.
4)Yüksek basınçlarda konfor ne kadar kötü? 120psi'ın konforunu aradığınız oluyor mu?
225 izin versede lastiği göre değişir ben normal antrenman günlerinde önler 130 arka 140 basıyorum. Konforlu halen bence bir derdi yok.
Yarışlarda 200 basıyorum performans anlamında çok getirisi oluyor ama rahatlık konusunda da tam tersi
gül ve diken olayı.
Cervelo s3 de burada.
Yol Bisikletlerimizin Fotoğrafları Vol.2
---------------------------------------------------------------------
Yeni ciciler