Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Focus Izalco Pro / Dura-Ace / FSA

@Yavuz S. 3T gidon ve boğazı,Fizik Antares Sele, Mavic Cosmic Carbone 40 jant seti, Dura-ace yada Ultegra DI2 sistem, Rotor 3d Aynakol.. Yaklaşık şu şekilde olurdu,benim hayalimde ki. Jant seti sade siyah karbon , detayları küçük ve dikkat çekmeyen olmalı. Tabi herkesin zevki ayrı . En hayal ettiğim bisiklettir kendisi. Uygun 2. el bulamadım hala arıyorum Fransa'da.
52931 dosyayı görüntüle
 
Scudo
Hayalinizi isterseniz bizim topladığımız ile gerçek yapabiliriz :) kadro 56cm.
 
@Yavuz S. Fırsatlar istediğim şekilde oluşabilse keşke Yavuz bey , benim için 1-2 yıl daha zamanı var şimdilik önceliklerim şu süreçte biraz daha farklı. Ama o bisikleti görmek,dokunmak isterim ne yalan söyleyim.
 
Hasan bey Tabiki ne demek, denemek için Ankara'ya beklerim. Benim için problem değil. :) beraber süreriz. Yeni kaliteli insanlar tanımak her zaman hoşuma gider.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Çok güzelmiş maşallah. Kazasız pedallar diliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
Dizel otomatik mi bu:)Masallah.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
Teşekkürler Arkadaşlar :) daha iyileri sizlere :)

Yenilik iyidir. :) yeşil banda takılmayın o sırada siyah bant bitti. Anlık onunla sardık :)

P_20160506_184939_1_p.jpg Screenshot_2016-05-06-19-18-25.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: erkanbolukbasi
@Yavuz S. Tubular'la ilgili birkaç sorum olacaktı müsait olursanız...

1) Tubular lastik araştırdığım kadarıyla janta yapıştırılıyor. Tur esnasında olası bir patlak durumunda lastiği janttan kolaylıkla ayırabiliyor musunuz?
2) Malum tubular lastikler daha yüksek basınçlara izin veriyor. Turda el pompasıyla şişirmeniz gerektiğinde kaç psi basabiliyorsunuz? Hem 160psi basacak, hem de çantaya sığacak bir pompa var mıdır?
3)Tubular jant konusunda hiç bilgim yok. Alüminyum tubular jantları var mı acaba?
4)Yüksek basınçlarda konfor ne kadar kötü? 120psi'ın konforunu aradığınız oluyor mu?

Zaman ayırdığınız için teşekkürler şimdiden...
 
@uguryilmaz144 tubular turda yada antrenmanda patlar ise yedek lastik takilir,fakat soyle bir sıkıntı olur,yedek lastik taktiginizda antrenman yapıyor iseniz artık risk faktörü başlar viraja hızlı giremezsiniz yokuş inerken yavaş olmak zorundasiniz,onun haricinde alüminyum tubular jant setleride cokta vardır,spor yaptım dönemde sadece tubular var idi.5 sene kulandim tubular lastik jant,tubularin üstüne dünyada yoktur tubulardan iyi lastik.demem o ki amatör kulanici bile olsanız tubularin farkını hiseder ve anlarsınız,tubularin üstüne hiç bir iyi sistem yoktur hocam,imkanınız var ise bir çift set edinin derim,

Kusura bakmayın soru bana sorulmadı ama tutamadım kendimi yazayım dedim, lastik patlak tamiri olan dönüş direnci mukemel olan lastik ve jant setleridir tubular setler,85/90 arası türkiyede tubular her kulüpte var ve her kulüp yarış olsun antrenman olsun tubular kulanir idi,lastik rus mali kulanirdik çuvalı 1 ile 3 dolardan alırdık ama patlak olayı beş kuruş etmez idi,şimdi teknoloji mukemel lastikler için....
 
  • Beğen
Tepkiler: uguryilmaz144
Hem tubular hem de clincher uyumlu bir jant buldum. Ürün kataloğunda 1465gr, merlinde 1700gr görünüyor. Fiyat 267 lira. Yalnız bisikletforumda arama motorunu kullanmama rağmen k22 light modelini kullanan kimseyi göremedim. Ne dersiniz? @mutlu07 @Yavuz S.
(link)
 
(link)
K22'nin iki türü var. Biri K22, diğeri K22 light tubular olarak geçiyor. Fiyat çok uygun. Bu fiyata değil tubular, tubeless jant bile bulunmaz. Eğer hakikaten tubular'sa fiyat çok iyi diye düşünüyorum.
 
@uguryilmaz144 ağırlık olarak çok fazla. O fiyata rs11 bile daha iyi olacaktır. Kaldı ki Tubular lastiklerin 2 tanesi jant setinden pahalıya mal olacak ':)

Ben bu arada jant setini değiştirdim :) süpriz ama gene bir vision-metron :) cervelo s3 de toplandı. Son notlar.

Sorduğunuz sorulara bende cevap vereyim

1) Tubular lastik araştırdığım kadarıyla janta yapıştırılıyor. Tur esnasında olası bir patlak durumunda lastiği janttan kolaylıkla ayırabiliyor musunuz?


Kolay kolay patlama meydana gelmiyor. 10bin civarında sadece 3 kere patlak yaşadım. Çıkarıp takmak 1 şart ile çok kolay oda tufo çift taraflı bant kullanırsanız. Baly yada türevi 2. Lastiği takmak ve kullanmak bile akıl karı olmuyor akıl Lastik de kalıyor. Ama genede ben taktıktan sonra devam ettim her zaman problem yaşamadım.


2) Malum tubular lastikler daha yüksek basınçlara izin veriyor. Turda el pompasıyla şişirmeniz gerektiğinde kaç psi basabiliyorsunuz? Hem 160psi basacak, hem de çantaya sığacak bir pompa var mıdır?

Co2 hava tüpleri. Kesin çözüm.

3)Tubular jant konusunda hiç bilgim yok. Alüminyum tubular jantları var mı acaba?

Kullanmadım. Yorum yapsam yalan olur.

4)Yüksek basınçlarda konfor ne kadar kötü? 120psi'ın konforunu aradığınız oluyor mu?

225 izin versede lastiği göre değişir ben normal antrenman günlerinde önler 130 arka 140 basıyorum. Konforlu halen bence bir derdi yok.

Yarışlarda 200 basıyorum performans anlamında çok getirisi oluyor ama rahatlık konusunda da tam tersi :) gül ve diken olayı.

Cervelo s3 de burada.
Yol Bisikletlerimizin Fotoğrafları Vol.2
---------------------------------------------------------------------
Yeni ciciler :) P_20160827_151611_p.jpg
 
@MehmetAliB. Teşekkürler. Ne yazıkki seramik değil. Seramik rulman parası artı 400 dolar daha. Ama standart rulman dan çok. Daha kaliteli olduğunu belirtiyorlar. :) eskisi seramik idi bakalım. Ne kadar fark edecek :)
 
Geri