@Tasogare var fakat sağlıklı olmadığını birçok yerde okudum.
Jantların genel performansı eski Jantlarıma göre kesinlikle 1 tık daha önde daha ince olmasına rağmen yüksek hızda daha rahat hızımı koruyorum. Sevdim.
11bin km kadar ve 1 yıl kadar sonra, 2016'da ~ 9500 olmak üzere, yaklaşık 7 yarış sonra, Her Focus evladı bi Sram RED isterdi, bi Rotor Q-Ring isterdi. Sanırım öyle olacak. Kısaca avatar değişecek
Bu arada Gidon'da güncellemeye gittim. Çeşme GranFundo yarışında Karbon gidon çatladı. Sram grubunu tercih ettim. 3T Ergonova PRO...
Herşeyden önce teşekkür ederim arkadaşlar daha iyileri sizlerin olsun.
@alper 76 Halen ve halen ilk günkü düşüncelerim ve duygumla sürüyorum. 1 senede yerimde duramayıp güncelleme yaptım fakat kadromu çok seviyorum. Gene Focus bulsam gene toplarım. hiç bir pişmanlığım yok Daha uzun süreler benimle beraber olacak.
@uguryilmaz144 Tam kullanamdan cevap vermek istemedim. bugü 100 km kadar kullandım, yokuşlu düz karışık. vites geçişleri aynı diyebilirim çok aman aman fark yok. fren performansı bi süper. aynı sıkılıkta dura-ace ile yavaşlarken bunda takla atıyordum az kalsın. daha yumuşak basmak lazım Neden isnsanlar bu kadar performanslı frenler yerine Disk fren ister anlamıyorum.
Q-Ring XL(36) Ve Q-rings (53) ile ilgili yorumlarımı kitapçığında yazan 3-4 haftalık aşışma sürecinden sonra yazarım.
@Yavuz S.
Yol bisikletinde hidrolik disk isteyenlerden biri de benim. Kuru koşullarda caliper frenler gayet güzel iş görürken fren yüzeyleri ıslandığında verimleri büyük oranda düşüyor. Hidrolik diskin farkı da ıslak havalarda anlaşılıyor zaten...