Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Formula 1 severler buraya :)

Merhaba arkadaşlar, Formula 1'in resmi fantasy league oyunu var.

284708 dosyayı görüntüle

100 milyon $ bütçeyle 5 sürücü ve 1 takım seçip takım kuruyorsunuz ve yarış haftasonlarındaki sıralama ve yarıştaki gerçek durumlarına göre puan alıyorsunuz.

Bisikletforum için de bir lig oluşturdum. Takımınızı kurduktan sonra lig bölümünden c18e685379 koduyla katılabilirsiniz ve aramızda tatlı bir rekabet yaşayabiliriz :)

Bu hafta Bahreyn yarışına takım dahil edemeyeceğiniz için ligimizin puanlaması bir sonraki yarışta başlayacak.

Giriş: (link)
Puanlama: (link)
Kurallar: (link)
SSS: (link)
İnternet tarayıcısı üzerinden mi çalışıyor ?
 
  • Beğen
Tepkiler: sccetin
Scudo
Ferrari duble yaparak sezona bomba gibi girdi,redbull büyük talihsizlikle podyum göremedi,Verstappenin araç arızası Perezin acemiliği bu yarıştan puan alamadan ayrılmalarına sebep oldu,Hamilton ballı yine beleşten 3.lük aldı :komik:
 
İyi vallahi ben de taşlanıcam sanırdım 😆
Ne yalan söyleyeyim, bir bisikletçinin motor sporlarına düşkün olmasına hiç ihtimal vermezdim. Şimdi başlığı görünce, "ne alaka?" dedim kendi kendime. Gördüğüm kadarıyla yadırgayan, eleştiren biri de olmamış başlıkta. Bi yaşıma daha girdim resmen :cool:
 
Ne yalan söyleyeyim, bir bisikletçinin motor sporlarına düşkün olmasına hiç ihtimal vermezdim. Şimdi başlığı görünce, "ne alaka?" dedim kendi kendime. Gördüğüm kadarıyla yadırgayan, eleştiren birini de görmedim. Bi yaşıma daha girdim resmen :cool:

Zevkler ve renkler diyelim. Her gün bisiklet süren biri olarak bisiklet yarışlarına zerre ilgi duymazken, Formula 1 yarışlarını iple çekiyorum.
 
Eklemek gerekirse mesela bu sektörü takip etmemdeki sebeplerden biride yenilikler,teknolojik anlamda markaların yaptığı gerek aerodinamik gerekse araçlarda sürücülerin ekipmanlarında kullanılan malzeme farklılıkları,gelişimleri gibi şeyler hep ilgimi çekmiştir,tabi birde Senna ve Schumacher faktörleri var gençliğimizin efsaneleri,ama gerek tüketim gerekse çevre kirliliği konusunda hep bir soru işareti olmuştur içimde.
 
  • Muhteşem
Tepkiler: sccetin
Kırmızılar sonunda geri dönüyor galiba. Çok beklemiştik bu günleri...

Ne yalan söyleyeyim, bir bisikletçinin motor sporlarına düşkün olmasına hiç ihtimal vermezdim. Şimdi başlığı görünce, "ne alaka?" dedim kendi kendime. Gördüğüm kadarıyla yadırgayan, eleştiren biri de olmamış başlıkta. Bi yaşıma daha girdim resmen :cool:

Son derece sabit bir bakış açısı olmuş. Ben bisikletle tanışmadan önce çocukken F1 ile tanıştım. Bisiklet sürüyoruz veya koşu yapıyoruz diye bırakacak değiliz sanırım :)

F1 pilotu Bottas'ın katıldığı bisiklet yarışlarını görseniz aklınızı kaçırırsınız: (link)
Eski F1 pilotu Jenson Button'ın ne kadar iyi bir triatlet olduğunu görseniz şaşırırsınız: (link)
Ayrıca, pilotların bir kısmı pist gezilerini bisikletle veya koşarak yapıyor ve hepsi çok çok üst düzey atletler. Böyle olmak zorundalar. Düşünsenize, dünya üzerinde 20 tanesiniz :)

1647796657295.png
 
Redbull sen gel 2. 4. Olarak son 3 lap patlaa😡😡😡
Ferrari takımına helal olsun yetişemediler
 
Formula 1 i anlayarak seyreden bir seyircinin
Yarış çizgisini kullanmayı öğrendiğinden bisikletteki yol tutuşu artar, ortalama hızı artar,virajlarda hız taşımasını öğreneceğinden enerji verimliliği artar,daha az efor harcar.
Aerodinamik kuvvetlerin mantığını öğrenir, drag etkisini düşürmeyi bilir bu da bisiklet kullanırken daha az enerji sarfetmesine neden olur.
----------------
Hakinen ve Raikkonen olmadığı için F1 benim için bitmiştir.
 
Ferrari duble yaparak sezona bomba gibi girdi,redbull büyük talihsizlikle podyum göremedi,Verstappenin araç arızası Perezin acemiliği bu yarıştan puan alamadan ayrılmalarına sebep oldu,Hamilton ballı yine beleşten 3.lük aldı :komik:
Bir düzeltme yapalım, Perezin ki acemilik değil o da araç arızası nedeniyle spin atıp yolda kaldı.
 
Ne yalan söyleyeyim, bir bisikletçinin motor sporlarına düşkün olmasına hiç ihtimal vermezdim. Şimdi başlığı görünce, "ne alaka?" dedim kendi kendime. Gördüğüm kadarıyla yadırgayan, eleştiren biri de olmamış başlıkta. Bi yaşıma daha girdim resmen :cool:
Valla 2013 yılında eşimle beraber F1 pistinde sürmüşlüğümüz var bisikleti .1998 yılından beride takip ederim.O ayrı o ayrı 😉20131006_075258.jpg
 
Kırmızları zirve mucadelesi verirken ve kazanırken görmeyi özlemişim. Harika, beklentilerin ötesinde bir başlangıç oldu gerçekten. Ama sezon ilerledikçe mersedesin sorunlarını çözüp ağırlığını koyacağını düşünüyorum. Hepsinden bağımsız olarak turnuvanın en iyi pilotu kesinlikle Max Verstappen. Yarış temposu gerçekten muazzam.
 
  • Beğen
Tepkiler: sccetin
En çok Max’in yarış dışı kalmasına sevindim. Acayip itici geliyor o çocuk bana. Kırmızılar özlemiş buraları. Sezon ısındıkça Mercedes toplar, alpine’den daha iyi sonuç bekliyordum. Mclaren ve Aston Martin çok kötü başladılar. Keyifli bir sezon daha bizi bekliyor sanki. Tifosiler gider bu sene.
 
  • Beğen
Tepkiler: enzo ve sccetin
Ne yalan söyleyeyim, bir bisikletçinin motor sporlarına düşkün olmasına hiç ihtimal vermezdim. Şimdi başlığı görünce, "ne alaka?" dedim kendi kendime. Gördüğüm kadarıyla yadırgayan, eleştiren biri de olmamış başlıkta. Bi yaşıma daha girdim resmen :cool:
Araba kullanmaya, WRC, F1, çeşitli yurtiçi ve yurtdışı drift etkinliklerini izlemeye bayılırım. Aynı zamanda ortaya çıkan egzoz gazlarından dolayı da biraz rahatsız oluyorum fakat bisikletten sonra en büyük tutkularım arasındadır bunlar. Bence çok da şaşılacak bir durum yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: sccetin
Aynı zamanda ortaya çıkan egzoz gazlarından dolayı da biraz rahatsız oluyorum
2009 sezonuydu. Ross Brawn, çift katmanlı difüzörleri bulmuştu.Egzostan çıkan gazı, difüzörlere yönlendirip difüzörün bir katında alçak, bir katında yüksek basınç oluşturup yani basınç farkını kullanarak down force üretmişlerdi.Bu sayede Jenson Button şampiyon olmuştu. Daha sonra bu egzos beslemeli difüzörleri en iyi Adrian Newey Red Bull için yorumlamıştı.Motor haritalandırılmasını virajlarda egzos gazı çıkartıp dengeli yönlendirme ile ekstra downforce üretecek şekilde ayarlamışlardı. Buna da en iyi adapte olan pilot Vettel idi. Weber çok iyi uyum gösterememişti.
Egzos gazı önemlidir. :ssrtcbya:
 
2009 sezonuydu. Ross Brawn, çift katmanlı difüzörleri bulmuştu.Egzostan çıkan gazı, difüzörlere yönlendirip difüzörün bir katında alçak, bir katında yüksek basınç oluşturup yani basınç farkını kullanarak down force üretmişlerdi.Bu sayede Jenson Button şampiyon olmuştu. Daha sonra bu egzos beslemeli difüzörleri en iyi Adrian Newey Red Bull için yorumlamıştı.Motor haritalandırılmasını virajlarda egzos gazı çıkartıp ekstra downforce üretecek şekilde ayarlamışlardı. Buna da en iyi adapte olan pilot Vettel idi. Weber çok iyi uyum gösterememişti.
Egzos gazı önemlidir. :ssrtcbya:
Çok güzel bir düşünce. Bu kadar fark yaratabildiğine de ayrıca şaşırdım.
 
Çok güzel bir düşünce. Bu kadar fark yaratabildiğine de ayrıca şaşırdım.
Eskiden formula 1 daha güzeldi.
Flavio Briatore mühendislerine, Renault için "kütle amortisörü" sistemini buldurmuştu. F1 araçlarının eşit bir ağırlıkta olması isteniyordu. Renault motorları bir tık hafifti, aradaki ağırlık farkını; Renault ön süspansiyonlarında kütle amortisörü kullanıyordu. Kütle amortisörleri için yer açmışlardı.Kütle amortisörleri, hem süspansiyon salınımı azaltıyordu hem de körplere daha sert girebiliyordu.Körp kullanımı mekanik yol tutuş için çok önemliydi. Ayrıca Renault motorları Ferrari motorlarına göre daha düşük güç üretiyordu ancak daha yataydı ve daha az yakıt tüketiyordu. Yatay motor ağırlık merkezini daha da aşağı indirirken yol tutuşu artırıyordu. Ayrıca o zamanlar yakıt ikmali de olduğundan Renault az yakıt tüketerek, yakıt taktiği avantajı ile güç dezavantajını dengeliyordu. Böyle böyle Alonso şampiyon olmuştu.
Değişik değişik taktikler değişik yollar vardı. Şimdi böyle şeyler yok, bütçe kısıtlamaları ile gelişimin mühendisliğin önü kapatıldı.Sporun devamı adına mecbur kalındı.
Bundan dolayı şimdiki F1 i çok sevmiyorum
 
Eskiden formula 1 daha güzeldi.
Flavio Briatore mühendislerine, Renault için "kütle amortisörü" sistemini buldurmuştu. F1 araçlarının eşit bir ağırlıkta olması isteniyordu. Renault motorları bir tık hafifti, aradaki ağırlık farkını; Renault ön süspansiyonlarında kütle amortisörü kullanıyordu. Kütle amortisörleri için yer açmışlardı.Kütle amortisörleri, hem süspansiyon salınımı azaltıyordu hem de körplere daha sert girebiliyordu.Körp kullanımı mekanik yol tutuş için çok önemliydi. Ayrıca Renault motorları Ferrari motorlarına göre daha düşük güç üretiyordu ancak daha yataydı ve daha az yakıt tüketiyordu. Yatay motor ağırlık merkezini daha da aşağı indirirken yol tutuşu artırıyordu. Ayrıca o zamanlar yakıt ikmali de olduğundan Renault az yakıt tüketerek, yakıt taktiği avantajı ile güç dezavantajını dengeliyordu. Böyle böyle Alonso şampiyon olmuştu.
Değişik değişik taktikler değişik yollar vardı. Şimdi böyle şeyler yok, bütçe kısıtlamaları ile gelişimin mühendisliğin önü kapatıldı.Sporun devamı adına mecbur kalındı.
Bundan dolayı şimdiki F1 i çok sevmiyorum

Ne kadar güzel anlatmışsınız. Bunların üzerine bir de pist seçimleri, yeni takım sahiplerinin profilleri ve pilot seçim kriterleri, sponsorluk ilişkileri, yeni pazarlama stratejileri, bazı takımların motorların yanında diğer takımlara el altından teknoloji satması vs. birçok nedenden ötürü formula 1 de zamanın ruhuna uydu. Üstüne bir de o iyi pilotlar o güzel arabalara binip çekip gittiler🙂
 
Sonunda Ferrari yarış kazanmış :) hem de duble yapmış :harika:
 
Sonunda Ferrari yarış kazanmış :) hem de duble yapmış :harika:

Nereden beddua aldın mübarek?Ne ettin,ne günah işledin?Bir insan hem Trek hem de Ferrari'yi nasıl tutar?Bu dünyaya çile çekmeye mi geldin? :krktm:

 
Geri