Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Forumda hem motosiklet hem de bisiklet kullanan kaç kişiyiz?

Hem motosiklet hem de bisiklet kullanan kaç kişi var?


  • Toplam katılım
    152
Ben motor kullanmadım. Geçen gün bir arkadaşımın motorunun arkasına bindim ve korktum. İki teker şeytan icadı derler ya hani. Bence motosikletler için söylenmiş.. :D
 
Scudo
İki tekerlekli olmaları dışında her yonden ayrı kulvardalar. Neden bisiklet dedim cunku bisiklet kullanan bir kişi hem kendine hem de diger canlilara yarar saglarken en azindan diger canlilara zarar vermezken, motor kullanan bir kisi hem kendisine hem de diger canlilara zarar vermektedir. Şöyle ki; en küçük ornekle aciklayacak olursak siz hic hayatini bisiklete adamiş 20 senedir bisikletten inmeyen birinin aşırı kilolu oldugunu gordunuz mu? Ama motor icin ayni seyi diyemeyecegim. İste bisiklet dememin en buyuk nedeni. Ve son olarak ekliyorum

BİSİKLET KULLAN SAĞLIKLI YAŞA.
 
@oktay3833 kardeşim yanlış yerde, yanlış soruyu soruyorsun? başka da bişey demiyorum.
 
@Çağlar Çağlayan
Aea çok kral adam onu takip etmeye devam et :D
 
@Murat Cömez
Önemli değil abi senin bisiklet çok güzel oldu forumdaki restorasyon konuları çok hoşuma gidiyo ilgiyle takip ediyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Cömez
Adres çubuğunda "bisikletforum" yazan bir yerde bisiklet mi yoksa motor mu diye sorup, motor cevabını almayı uman adamın umudundan istiyorum ben.
 
bu soruya şöyle cevap vermek istiyorum: Bir bisiklet hastası olarak evet motoru da çok seviyorum. Fakat 4 arkadaşımın bisikleti varken hepsi enduro aldı ve hiçbirini motor aldıktan sonra bisikletle görmedim. ha bir iki kere görmüş olabilirim o da ufak çaplı turlarda... Demem o ki motorsiklet alan çoğu kimse (herkes için söylemiyorum) rahatlığından dolayı bisikleti bir tık geriye itiyor belki de 3,4... Başında da söylediğim gibi motorsikletin ayrı bir tadı var evet ama motorsiklet kullanıp bisiklet sürenlere sesleniyorum: motoru olan iki tekeri aldığınızda, hayata dair maddi manevi bir çok anlam katan iki tekeri unutmayın, o da bir ulaşım aracıdır; her ne kadar ülkemizde bu ulaşım biraz zorlu olsa da hem sağlıklı hem de huzurlu... iki tekeriniz daima dönsün :):harika: saygılar, sevgiler..
 
  • Beğen
Tepkiler: Berkec.
Şu an aracımı satmış olmamdan ve volkswagen in siparişimi eylül ayının sonunda bana teslim edecek olmasından dolayı bu Antalyanın sıcağında işe bisikletle gidip gelmek hoş olmuyor. Bu sebepten geçici süre ile motor kullanıyorum. Ama ikisin de zevki ayrı. İşten gelince veya haftasonu tek şey bisiklet
 
Motorsiklet tam deyil ama temuz ayina kadar bu emektarimi kullandim. Yasadim sehirde toz toprak arazi olmadi icin Streetfighter olarak modifiye ettim.
Kawasaki KFX 700cc
http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/31/c32164d68b7ea9cd9a9969740b02a512.jpg
 
annem karşı çıkmasaydı ben sadece motosiklet sürücüsü olacaktım. baktım olmuyo bende gittim bisiklet aldım
 
@chnkrmz
Sigara kullananlar der ya
-Sen sigara içiyo musun
+Hayır
-Boşver içme
diye ben de öyle diyeceğim :)
Boşverin böylesi daha iyi hala motosikletin de yolda gitmeye hakkı olduğunu bilmeden süren araç sürücüleri var. O tip sürücülerin bisiklete nasıl baktığına hiç girmiyorum bile motorsuz araç olduğu için çekil kenara diye bağırıyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: El_Diablo
Herkese selamlar, ben de hem motosiklet hem bisiklet kullanıcısı olarak yeni sitemizde hem motosiklet haberlerine hem bisiklet hem de otomobil haberlerine yer veriyorum. Bu da bugünkü motosiklet testi yazımız. Hepinizi testler ve güncel haberlerle dolu sitemize de beklerim :)
(link)
 
vallahi yaklaşık 1 yıldır motor binmedim şimdilik motorum da olmadı.Ama 3 yıldır motor kulübüne gidiyorum.Bakalım işten biriktirebildiğim para ile motor almak istiyorum.Hani motor mu bisikletmi değil her ikisinide seviyorum ki zevkime uygun motorla dağda bayırda gezebilecek bir durum yok ki öte yandan dağ bisikleti ilede asfaltta ne kadar zevk alırsın ikisini yeride ayrı uzun yol ve asfaltta chopper dağ ve araziye mtb :D
 
Merhabalar :D
Ben de temmuz ayından beridir hem motosiklet hem bisiklet kullanıyorum :D
Her ikisini de kullanırken acayip zevk alıyorum. Geçen gün bisiklete binerken sebepsiz yere gülümsediğimi farkettim :D
Bisikletim Carraro cr race 052, Bianchi speed 1000
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/10922683_10152997873197171_1200065943168215954_n.jpg?oh=aa08e890cae7c2c73341304b23fb27a3&oe=5699AB0F
Motosikletim Ktm Duke 200
http://onemanspanner.com/wp-content/uploads/2014/11/2014-KTM-200Duke5.jpg
 
4 Senedir spor amaçlı bisiklet sürüyorum. Bir iki hafta önce ulaşım amaçlı bir scooter aldım. Deneme sürüşlerinde scooter dan hiç zevk almadım. Çok rahatsız ve gürültülü. Umarım gerçek trafiğe çıktıktan sonra bu olumsuzluklarına karşı trafikten kurtulma derdi beni mutlu eder.
 
2007'den bu yana motosiklet kullanıyorum, son iki senedir de tekrar bisiklete başladım. İkisi de ayrı ayrı keyifli alanlar benim için. Ama bisiklete başladıktan sonra motosiklete bindiğim süre çok azaldı. Yine de ara sıra bindiğimde bana çok güzel geliyor. Motosiklete de bisiklete de geziden çok ulaşım, alışveriş gibi günlük kullanım amaçlı biniyorum. İkisinden de vazgeçmek mümkün değil benim için. Ama özellikle vaktim varsa ve şartlar uygunsa her zaman önceliğim bisiklet.
Herkese sevgiler, saygılar.
 
Bazılarımız bisiklet ve motosikleti çok ayrı kulvarlara itmiş. Ancak bence gözardı ettiğiniz "ortak" bir nokta var. "İki teker" olması :)

Zira, motosiklete binmek için de, yani iki teker üzerinde durabilmek için öncelikle bisiklete binmeniz, kullanmayı biliyor olmanız gerekiyor diye biliyorum. Zırt diye bisiklete binmeyi bilmeden, öğrenmeden motor kullanabilen/kullanan görmedim. Varsa helal olsun :)

Bu yüzden bence yadırgamamak lazım. Motosiklet kullanmıyorum ama uzun süredir bisiklete biniyorum ve bundan aldığım keyfi görünce, motosikletin ne kadar daha keyifli olabileceğini düşünüyorum. Ki birkaç sefer dandik 3-5 scooter'la bile kısa mesafelerde kullanıp acayip zevk aldım, normal güzel bir motorla nasıl keyif alacağımı bilemiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Fanonn
Motosiklet severler için hem bisiklet hem otomobil hem de motosikletin yer aldığı 3serit.com sitesinde yer alan bir test yazısını paylaşmak istedim.


Yamaha’nın çıplak motosiklet ailesinin üyesi MT07 test konuğumuz oldu. Yüksek torku, gücü ve atikliğiyle bizi kendisine hayran bıraktı.
(link)
MT07, tasarımı ile göz doldururken, dijital göstergeleri de yenilikçi tasarımı ile örtüşen güzellikte.
Yamaha MT07 ile motosiklet dünyasına yeni bir soluk getirdi. Yalnızca 689 cc’lik paralel çift silindirli motoruyla değil bunu şık tasarımı, düşük ağırlığı ve ulaşılabilir fiyatı ile de yaptı. Yamaha’nın yetmişli ve seksenli yıllardaki başarısı seri, atik ve iki zamanlı motorları ile dikkat çeken RD350 ve RD350LC motorları ile gelmişti. Bu da zamanın genç kanı kaynayan motosiklet severlerinin çok büyük ilgisini çekiyordu. Benzer bir etkiyi şimdilerde Yamaha MT07 yakaladı. Genç, kanı kaynayan, çok yüksek maliyetleri olmadan güçlü bir sokak motosikletine sahip olmak isteyenleri Yamaha kendisine MT07 ile çekmeyi başarıyor.
(link)MT ailesinin bir büyük üyesi 09 gibi aşırı olmayan, kıvamındaki gücü, hafif yapısı, 803 cm’lik sele yüksekliği ve uygun sayılabilecek fiyatı MT07’nin en büyük avantajları olarak dikkat çekiyor. Motosiklet tasarımıyla da göz doldururken, dijital göstergeleri de yenilikçi tasarımı ile örtüşen güzellikte.
MT07 hafif ama bir başlangıç motoru değil!
(link)Kağıt üzerinde bu hafifliği ve uygun fiyatıyla MT07 motosiklete yeni başlayan ve kanı kaynayan motosiklet tutkunları için ideal gibi gözükse de aman dikkat! MT07 bir başlangıç motoru olamayacak kadar agresif ve kontrolsüz kullanıldığı zaman tehlikeli olabilecek bir motosiklet. MT07’nin 2 silindirli, sıvı soğutmalı, 4 zamanlı 689 cc’lik motoru sunduğu 74,8 Hp’lik gücü ve 68 Nm’lik torku ile tam bir asi sokak çocuğu.
Bu kadar gücü ve torku yalnızca 182 kg’lık bir makinede bir araya getirmek bazı tehlikeleri de beraberinde getiriyor tabii ki. Kesinlikle gaz kontrolünü ve tabii ki kendisini kontrol etmeyi bilen motosiklet sürücülerinin bu motosikleti kullanmasını öneriyoruz.
(link)
Kapağı depoya entegre şekilde duruyor ve insanın elinde kalmıyor
Sokağın asi çocuğu cebini korumayı da iyi biliyor
Yamaha MT07’yi geliştirirken performansı yüksek olduğu kadar tüketimi de düşük tutmayı hedeflemiş belli ki. Çünkü biz test kullanımımızda ne kadar uğraştıysak bu motosiklete fazla yakıt tükettirmeyi başaramadık. Sokağın asi çocuğu cebini korumayı iyi biliyor; MT07 sunduğu yüksek tork sayesinde alt devirlerde de yüksek performans sunmayı başarırken düşük yakıt tüketimi sunmayı da başarıyor.
(link)
Sinyal düğmesinin sağ üstünde konumlandırılan kornaya ulaşmak benim gibi kısa parmaklı biri için biraz zor oldu
Ucuz görünümlü hiçbir parçası yok
Yamaha, bütçeye uygun bir motosiklet tasarlarken, motosikletin ucuz gözükmesine sebep olacak hiçbir parçası olmadan bunu başarmış. Yakıt deposu kapağı depoya entegre şekilde duruyor ve elimizde kalmıyor, plastik parçaların hiçbiri yerinden oynayarak sinir bozmuyor ve motosikleti ilk satın aldığınızda gelen üzerindeki lastikler de ucuz sayılmayacak lastikler. Tasarımı da kendisini her yerde belli eden bir tasarım. Motosikleti tanımayıp yanımıza gelen ve fiyatını soran herkes duyduğunda şaşkınlıkla bir kez daha sorma gereği duyuyordu.
(link)
İri elleriniz varsa ve ön camı kullanacaksanız, kontak anahtarını çevirmek konumundan dolayı can sıkıcı bir hal alabilir
Mükemmel performansa yakışır bir yol tutuşu ve frenleme
Yüksek gücü ve torku, düşük tüketimi MT07 bizi bunlarla olduğu kadar yol tutuşu ile de etkilemeyi başardı. Sokak kullanımında bir çıplak motora yakışır bir şekilde gücü sunan MT07, virajlarda da korkutmadan girdiği çizgide çıkmayı başarıyor ve bizi bir kez daha şaşırtıyor. Kullandığımız test motorunun ABS’li olmasından da kaynaklı olarak gidişi kadar duruşu da oldukça başarılıydı. Kompakt boyutları ile de dikkat çeken MT07, trafikte aralara girildiğinde bisiklet kullanır gibi hissettiriyor. Oturma pozisyonunun rahatlığı sayesinde de aralardan geçmek ve manevra yapmak oldukça kolay bir hal alıyor.
(link)
Paralel çift silindirli 689 cc’lik Yamaha motorunun gücü ve torku MT07’yi sokakların hakimi yapıyor
Sonuç olarak; kendisini bize hayran bırakan MT07’nin küçük iki dezavantajı var, 1. küçük arka sele dolayısıyla artçının uzun sürüşlerde çok konforlu olmaması, ikincisi ise maruz kaldığımız rüzgar. Ama bu da tamamen tarz meselesi demek gerekiyor. Uzun yol yapmayı seven biri olarak MT07 ile bunun ancak öne takılacak ve motorun görüntüsünü bozacak bir tur camı ve arkaya yine motoru çirkin gösterebilecek bir çanta ile olabileceğini söyleyebilirim. Bu kadar güzel tasarımı o şekilde çirkinleştirmek haksızlık olacağından bizim tavsiyemiz. Sokak motorunu sokak için kullanın…

(link)
 
@Sozenen hocam standart olarak ABS'li mi geliyor MT-07?
 
Geri