Scudo Sports

Furç takımı takma

Tamam simdi oldu, takim dogru takilis hatasi var ve hatanin neoldugu belli oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: sallehpaul
Scudo
Sen kadrodaki yataklari cikarmamissin ve aldigi yataklari ters cevirerek üzerine koymusun.

Simdi ilk basda hepsini sök ve kenariya birak. Sonra kadrodaki furj yataklarini cikarman gerekiyor.

Kadrodaki yataklari altdaki fotoda ok ile isaretledim onlarin cikmasi gerekiyor, becere bilirmisin bilmiyorum.
uploadfromtaptalk1438292039941.jpg
 
ama eski takımı komple çıkarıp yenisini öyle taktım. yoksa maşanın borusun içinde de mi var?

borunun içindekileride çıkarmam gerekiyor demek ki :)
 
Evet yukaridaki yorumumda foto yükledim bak ve onlari cikar.
Sonra yeni takimin rulmanli degil, bunuda bilmis ol.:)
 
peki eski takımda eksiklik varmı ?
 
yok, sadece kadrodaki yataklarin üzerine koydugun sekil yanlis, eskileri cikarinca yenileri oraya cakacaksin okadar.
Sen önce eskileri bi cikar, devamini söylerim ben sana.
 
  • Beğen
Tepkiler: sallehpaul
şuan yapamam ama sizi anladım furç takımını rahatlıkla takabilirim artık :) peki ön freni tutarken maşanın ileri gidip geri gelmesini nasıl önleyebilirim ?
Sizin gibi usta ve yardımsever birinden yardım geleceğini biliyordum Allah razı olsun :)
 
Yeni furj takimin dogru takildikdan sonra o ileri geri oynamasi kendiligden cözülecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: sallehpaul
@Murat Cömez çok teşekkür ederim hocam Allah yar ve yardımcınız olsun. :)
 
Amin tesekkürler, Allah hepimizin yar ve yardimcisi olsun.

Söyle siralamasinida yapalimda zorluk cekme takarken.

1. Bu yatagi masanin borusuna cakacaksin ama önce eski yatagi masadan cikarman gerekiyor unutma yoksa olmaz. Yeniyi cakmam lazim elinle oturtamasin yerine cünkü masa saftborusunda onun otuacagi yer biraz genis oluyor.

2. Bunu bogazin alttafarindaki cikardigin yatagin yerine prelemelisin yada girecegi yeri iyce gresle ve onu oraya zedelemeden plstik cekic ile cak.

3. Alttarafa yapdigin islemi bununla bogazin üsttarafina yap.

simdi masayi yerine gecir ve 4 numarali plastigi su an fotografda durdugu gibi saftborusuna gecir ve furj takiminin ortasina kadar indir. O plastik saft borusunu ortalaman icin bir adaptör.

5. Konik olan kapagi tak ve sonra gidon bagazini yerine gecir.

6. Ahead kapagini tak yerine ve sıkarak boslugu al (Gidon bogazinin vidalarini sıkmıyorsun).
Kapagin yerine tam oturup iyi sıkıla bilmesi icin gidonbogazinin saftborusundan biraz yüksek durmasi gerekiyor eger öyle degilse 0,5mm yada 1mm'lik spacer kullanman gerekiyor. Eger saftborusu cok asagida kaliyorsa konik kapagi biraz daha kisasiyla degistirmen gerekiyor.

Simdi ayar zamani, ön fren yaparak masada salanma varmi diye bak, yani masa ileri geri gidiyomu diye dene eger gidiyorsa kapagi biraz daha sık ve dene ileri geri gitmesi tamamen kayip olana kadar sıkman gerekiyor. Cok sıkma gidon zor dönebilir. Yani sadece ileri geri gitmesi kayip olana kadar sık.

Ve en son bogazi ayarla ve vidalarini sık islem tamam.

NOT: yukaridaki 1. 2. diye numaralar aldaki fotografdaki numaralarin siralamasidir.

uploadfromtaptalk1438294132435.jpg
 
Ne oldu, yapa bildinmi?
 
evet hocam yaptım çok sağolun. eski furç takımını taktım dediğiniz şekilde hiç bir sorun olmadı saat gibi ve ağırlığıda azaldı. gidip zırhlı şehir lastiğide alıp onları taktım şuan su gibi akıyor :)

mtb bisiklet aldığıma pişman olmadım desem yalan olur çünkü şehirde pek akıcı değil bu sene idare edip seneye şehir bisikleti alacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: suat akman
Eatagfurullah, yardimci olabildiysem ne mutlu bana. Yenileri sakla gün gelecek lazim olacaktir. :harika:
 
saklıyorum stok yapacağım inşallah sizin yaşınıza geldiğimde sizin gibi bisiklet bagajı oluştururum :)
 
Bisiklet bagaji????? Anlamadim:D
 
sizin namınızı çok duydum bu forumda ondan öyle bir tabir kullandım :) yoksa bagajınız yokmu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Cömez
@Yiğit Kirazpınar
Evet ya cok iyi cözmüssün olayi, bende ne bagaji falan diye düsünüyordum.:rolleyes: Bencede garaj demek istedi arkadas.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: sallehpaul
siz yazınca farkettim [emoji23] [emoji23] [emoji23]
 
Geri