Amin tesekkürler, Allah hepimizin yar ve yardimcisi olsun.
Söyle siralamasinida yapalimda zorluk cekme takarken.
1. Bu yatagi masanin borusuna cakacaksin ama önce eski yatagi masadan cikarman gerekiyor unutma yoksa olmaz. Yeniyi cakmam lazim elinle oturtamasin yerine cünkü masa saftborusunda onun otuacagi yer biraz genis oluyor.
2. Bunu bogazin alttafarindaki cikardigin yatagin yerine prelemelisin yada girecegi yeri iyce gresle ve onu oraya zedelemeden plstik cekic ile cak.
3. Alttarafa yapdigin islemi bununla bogazin üsttarafina yap.
simdi masayi yerine gecir ve 4 numarali plastigi su an fotografda durdugu gibi saftborusuna gecir ve furj takiminin ortasina kadar indir. O plastik saft borusunu ortalaman icin bir adaptör.
5. Konik olan kapagi tak ve sonra gidon bagazini yerine gecir.
6. Ahead kapagini tak yerine ve sıkarak boslugu al (Gidon bogazinin vidalarini sıkmıyorsun).
Kapagin yerine tam oturup iyi sıkıla bilmesi icin gidonbogazinin saftborusundan biraz yüksek durmasi gerekiyor eger öyle degilse 0,5mm yada 1mm'lik spacer kullanman gerekiyor. Eger saftborusu cok asagida kaliyorsa konik kapagi biraz daha kisasiyla degistirmen gerekiyor.
Simdi ayar zamani, ön fren yaparak masada salanma varmi diye bak, yani masa ileri geri gidiyomu diye dene eger gidiyorsa kapagi biraz daha sık ve dene ileri geri gitmesi tamamen kayip olana kadar sıkman gerekiyor. Cok sıkma gidon zor dönebilir. Yani sadece ileri geri gitmesi kayip olana kadar sık.
Ve en son bogazi ayarla ve vidalarini sık islem tamam.
NOT: yukaridaki 1. 2. diye numaralar aldaki fotografdaki numaralarin siralamasidir.
