aynı sorunu ben de henüz 3-4 aylık olan Forerunner 735Xt ile yaşadım. Baytekini aradım, ürünün yurtdışından alınma olduğunu garanti kapsamında olup olmadığını sordum, garanti tr'de geçerli dedikleri için kendilerine kargoladımm. Ürünü kontrol ettiler, su almış değişecek dediler ama değişim için 75EUR istediler. Garanti kapsamında bir cihaz için neden değişim ücreti istediklerini sorduğumda, sadece yurtdışı cihazı diyebildiler, net ve doğru bir yanıt veremediler.
Amazon İspanya ile irtibata geçip, kendilerinden aldığımız saatin su geçirme sebebiyle bozulduğunu söyleyince, kargolayın ya iade yapalım ya yenisini gönderelim dediler. Kargol bedelini de üstlendiler.
Yani aslında Garmin ürünün arkasında durmuyor değil bence. Duruyor ama Tr'deki iş ortakları bu konuda biraz başarısız gibi geliyor. Nedenini sorduğum bir duruma bile doğru düzgün açıklama yapmadan, öyle işte deyip geçiştiriyor.
Siz Garmin ile yazışmaya devam edin, multisport bir saatin nasıl su alacağını, bunu kabul edemeyeceğinizi defalarca gerekse bile yazın, Garmin kayıtsız kalmayacaktır. Yani, umarım