karaomermustafa
Kozan Bisiklet ( KOZBİ)
- Kayıt
- 1 Aralık 2014
- Mesaj
- 379
- Tepki
- 759
- Şehir
- adana
- Başlangıç
- 1989—90
- Bisiklet
- Giant
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Yazmayayım yazayım dedim ama şunu görünce dayanamadım. 2020 model giant tcr advanced pro 0 satın aldım 2022 şubatta. Aldığım günden itibaren ön jantta frene bastığımda jantın bir noktasında daha fazla temas olduğunu gördüm. Bunun da akort aylarından olacağını düşündüğüm için bu şekilde 2-3 ay kullandım. Daha sonra bisikletçide bunun jant yüzeyinden kaynaklandığı üretim hatası olabileceği söylendi.
Bende giant Caddebostan ile temasa geçtim. Jantları 8 haziran 2022 de kargoladım.
3-4 hafta sonra jantın üretim hatası olduğu ve garantiden değişeceği söylendi. Aradan geçen 3 aya yakın sürede defalarca arayıp durumu sorduğumda her seferinde jantların fabrikadan (Tayvan) gönderilmediği söylendi.
En son görüşmemde ilgilenen arkadaş fabrikada (slr1 rim fren) jantın stokta olmadığı yeniden üretildiği üretim sonucu gönderileceğini söyledi...
Kısaca hala bekliyorum. 4 ay bitti...
giant türkiyede satışta olan TCR Advanced SL 2 KOM ve TCR Advanced Pro 0 modellerine slr 1 rim jant var. Distiribitör değil mi? giant türkiye nin ne esprisi var? sizin mağduruiyetinizi elinde olan jantları vererek çözmesi lazım. 4 ay geçmiş sorun çözülmemiş. tüketici hakem heyetine gidin. ayıplı kusurlu mal. ilk aşamadan itibaren servis kaydı oluşturup belgelediniz mi? 4 ay üzerinden geçmiş hakem heyeti sorunu çözer. giant global e mail atın. süreci baştan sona anlatın.. ben elite marka trainerda da böyle bi sorun yaşamıştım. türkiye distirbitörü kron bisiklet ile sorunu çözememiştim. elite global e mail attım. trainarı kargoladım. yenisini göndermişlerdi. kurumsal kimliğin, iş ahlakının gözünü seveyim.