fatih acar
Üye
- Kayıt
- 21 Temmuz 2013
- Mesaj
- 88
- Tepki
- 79
- Yaş
- 45
- Şehir
- izmir
- İsim
- Fatih ACAR
- Bisiklet
- Carraro
Bugün sabah facede görüp araya tanıdık sokarak satın aldığım Bisiklet. Neyse satın alma konusu uzun. Bisiklet 2012 model ancak üzerine taş gelmemiş 1000 km görmemiş kadro. Yepyeni schwalbe maraton lastikleri 2300 2x8 set 12-25 hg50 ruble prowheel fren bacakları 34-50 aynakol giant göbek ve jantlar ile giriş seviyesi için mükemmel bir bisiklet. Birkaç gündür cyclocross tan yol bisikletine dönüş yapayım diye sağa sola bakiniyordum. Kadro geometrisi görüntüsü ile SCR lerin bu kadrosu çok hoşuma gidiyordu. Beyaz üzeri kırmızı çıkartmalar falan hem çok asil hemde çok zıpır bir görüntü veriyordu. Bugün deneme turu yaparken zaten alet altimdan kaçacak gibi hareket ediyordu. Al takke ver külah bisikleti aldım ama satan arkadaş vazgeçer diye düşünerek yanından neredeyse koşarak İZBANa geçtim.
Eve gidip hemen ufak tefek bisikleti bir elden gecirdim her şey canavar gibiydi. Satan arkadaş ta zaten yazlığında bıraktığı için vites kabloları çatlamıştı ben pek önemsemeden hemen öğleden sonra turu için arkadaşların yanına gittim. Ama giderken arka vites kablo muhafazasi su koydu. Açık bir bisikletçi de acil onu halledip yola çıkan arkadaşlarıma yetişmek üzere hemen yola çıktım 12 - 13 km sonra ön attırıcı kablo muhafazası gevrediginden o da su koyverdi. Onu yapamadım ama ön 34 te arka 20de 38km yol tamamlayıp dönüş yaptım.
Bu güzelliği alarak çok doğru bir karar verdigimi anladım. Arkadaş uzun süredir arkasından koşturduğum bir yokuş aşağı segment var. Genelde pedal basarak 38 saniye de en iyi geçtiğim yeri pedalsiz 41 saniye ile geçtiğimi görünce anladım ki bu alet gerçekten mükemmel. (Mosso Cyclocross diğer bisikletim. Segment de Alltime 5ncilik var. Bakmayın kilo olduğuna) Üzerindeki jant takımı biraz ağır ama benim gibi şu anda 128 kilo olan bir adamı taşımak için böyle olmak lazım.
Kadro yu anlatmak olmuyor. Gerçekten dokunup üzerinde yol yapmak lazim. Ben aşık oldum (hanım duymasın). En kısa zamanda yeni bir 105 set ve jantlar ile mükemmel olacak. Biraz daha tecrübe edinip yorumlarimi bu konuya eklerim.
Bisikletin resmini atmamisim olacak ismi bu şimdi.
Sağlık sebeplerinden hafta içi bisiklete uzak kalmıştım. Nihayet dün akdemir ime atlayıp yola cikabildim. Ben tatlı su bisikletçi si olarak düz yolda gitmeyi seviyorum. Kilo fazla olunca hâliyle rampalar biraz zorluyor. 125 kilo olunca normal. Dün ilk tur olarak 30 km bir yol yaptım. Bisikletin üzerindeki set olumsuz not oldu. Ama bu kısrak gerçekten dehşet arkadaş pistonlar devrini bulunca mükemmel bir akış sağlıyor. Biraz daha kilo verince dutmayin beni.
Jant seti orjinal giant. Değişim ihtiyacı var. Dün turdan geldikten sonra eski bisikletimin üzerindeki seti SORA seti hemen üzerine yerleştirdim. Üzerinde bulunan ön aktarıcı ile aynakol dişlilerini aynı bıraktım. Ön dişli oranım 50-34 arka oran 11-32 olunca çok rahat bir kullanım sağladı. Bugün sabah zevkle toplam 57 km yaptım. Yeni sele yeni tayt olunca apışaram yara oldu. Yarın doktor işim var salıya kısmet ise daha detaylı kadro incelemesini yazarım. Bu arada ben arabamı bile kendim yikamamis adamım ıslak mendil ile sildim ya arkadaş. Bir kadro bu kadar güzel mi olur...
Gene bisikletten uzak geçen bir zaman ve gene ben. Duble babalık mevzuu gerçekleşince İzmir'in sıcaklarından Gemlige kaçmak gerekti. Sabah erken saatlerde iki defa Kurşunlu Mudanya arası yol yaptım. Rampalar çok üzüyor beni. Kilo 125 olunca tabiki normal. Ama elimden geldiğince pedala aşılmaya çalışıyorum. 70-90 arası kadans çalışıyorum. 70 altına düşünce basamiyorum. Güç üzerinde çalışmalarım devam ediyor. Rampaları 10 saniye ayağa kalkıp 30 saniye oturarak çıkmaya çalışıyorum. Tabiki 1 yada 2 kademe vites büyütüp.
Daha başka neler yapabilirim? Kilo demeyin.
Eve gidip hemen ufak tefek bisikleti bir elden gecirdim her şey canavar gibiydi. Satan arkadaş ta zaten yazlığında bıraktığı için vites kabloları çatlamıştı ben pek önemsemeden hemen öğleden sonra turu için arkadaşların yanına gittim. Ama giderken arka vites kablo muhafazasi su koydu. Açık bir bisikletçi de acil onu halledip yola çıkan arkadaşlarıma yetişmek üzere hemen yola çıktım 12 - 13 km sonra ön attırıcı kablo muhafazası gevrediginden o da su koyverdi. Onu yapamadım ama ön 34 te arka 20de 38km yol tamamlayıp dönüş yaptım.
Bu güzelliği alarak çok doğru bir karar verdigimi anladım. Arkadaş uzun süredir arkasından koşturduğum bir yokuş aşağı segment var. Genelde pedal basarak 38 saniye de en iyi geçtiğim yeri pedalsiz 41 saniye ile geçtiğimi görünce anladım ki bu alet gerçekten mükemmel. (Mosso Cyclocross diğer bisikletim. Segment de Alltime 5ncilik var. Bakmayın kilo olduğuna) Üzerindeki jant takımı biraz ağır ama benim gibi şu anda 128 kilo olan bir adamı taşımak için böyle olmak lazım.
Kadro yu anlatmak olmuyor. Gerçekten dokunup üzerinde yol yapmak lazim. Ben aşık oldum (hanım duymasın). En kısa zamanda yeni bir 105 set ve jantlar ile mükemmel olacak. Biraz daha tecrübe edinip yorumlarimi bu konuya eklerim.
Bisikletin resmini atmamisim olacak ismi bu şimdi.
Sağlık sebeplerinden hafta içi bisiklete uzak kalmıştım. Nihayet dün akdemir ime atlayıp yola cikabildim. Ben tatlı su bisikletçi si olarak düz yolda gitmeyi seviyorum. Kilo fazla olunca hâliyle rampalar biraz zorluyor. 125 kilo olunca normal. Dün ilk tur olarak 30 km bir yol yaptım. Bisikletin üzerindeki set olumsuz not oldu. Ama bu kısrak gerçekten dehşet arkadaş pistonlar devrini bulunca mükemmel bir akış sağlıyor. Biraz daha kilo verince dutmayin beni.
Jant seti orjinal giant. Değişim ihtiyacı var. Dün turdan geldikten sonra eski bisikletimin üzerindeki seti SORA seti hemen üzerine yerleştirdim. Üzerinde bulunan ön aktarıcı ile aynakol dişlilerini aynı bıraktım. Ön dişli oranım 50-34 arka oran 11-32 olunca çok rahat bir kullanım sağladı. Bugün sabah zevkle toplam 57 km yaptım. Yeni sele yeni tayt olunca apışaram yara oldu. Yarın doktor işim var salıya kısmet ise daha detaylı kadro incelemesini yazarım. Bu arada ben arabamı bile kendim yikamamis adamım ıslak mendil ile sildim ya arkadaş. Bir kadro bu kadar güzel mi olur...
Gene bisikletten uzak geçen bir zaman ve gene ben. Duble babalık mevzuu gerçekleşince İzmir'in sıcaklarından Gemlige kaçmak gerekti. Sabah erken saatlerde iki defa Kurşunlu Mudanya arası yol yaptım. Rampalar çok üzüyor beni. Kilo 125 olunca tabiki normal. Ama elimden geldiğince pedala aşılmaya çalışıyorum. 70-90 arası kadans çalışıyorum. 70 altına düşünce basamiyorum. Güç üzerinde çalışmalarım devam ediyor. Rampaları 10 saniye ayağa kalkıp 30 saniye oturarak çıkmaya çalışıyorum. Tabiki 1 yada 2 kademe vites büyütüp.
Daha başka neler yapabilirim? Kilo demeyin.