Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Giant Tcr Advenced Pro 0 2017 kadro çatlaması

Eve şimdiye kadar giren bisikletlerin çoğu Giant, Türkiye'de kaç defa distribütör değiştirdi sayısını unuttum.
İşimizin düşmediğine mi sevinelim, işi düşene yapılan muameleye mi üzülelim?

Yardım edilemiyorsa bile (ki kolayca edebilirler, en azından yönlendirmede yardımcı olabilirler), kibarca sebepleriyle izah etmek bu kadar mı zor?
 
Scudo
Global siteden olumsuz cevap gelirse, son çare olarak asıl merkez olan Tayvan sitesinden iletişime geçip derdinizi anlatmanızı tavsiye ederim.

(link)

Çok teşekkür ederim gelen cevaba göre buraya da yazacağım..
Eve şimdiye kadar giren bisikletlerin çoğu Giant, Türkiye'de kaç defa distribütör değiştirdi sayısını unuttum.
İşimizin düşmediğine mi sevinelim, işi düşene yapılan muameleye mi üzülelim?

Yardım edilemiyorsa bile (ki kolayca edebilirler, en azından yönlendirmede yardımcı olabilirler), kibarca sebepleriyle izah etmek bu kadar mı zor?
Umarım kimsenin işi düşmez, hadi ben amerikadan aldım Türkiyeden alanlara da aynı muamele yapılmış çok sinir edici bir durum. Carraro daha hassas gibi gözüküyor garanti konusunda :D
 
  • Beğen
Tepkiler: İsmail Selçuk
Çok teşekkür ederim gelen cevaba göre buraya da yazacağım..

Umarım kimsenin işi düşmez, hadi ben amerikadan aldım Türkiyeden alanlara da aynı muamele yapılmış çok sinir edici bir durum. Carraro daha hassas gibi gözüküyor garanti konusunda :D
şampiyonların tercihi salcano diyorum :)
 
Çok teşekkür ederim gelen cevaba göre buraya da yazacağım..

Umarım kimsenin işi düşmez, hadi ben amerikadan aldım Türkiyeden alanlara da aynı muamele yapılmış çok sinir edici bir durum. Carraro daha hassas gibi gözüküyor garanti konusunda :D
Carraro da bisikletin 2. sahibine garanti işletmiyor ama benim carraro 012 kadrom kırıldığında ellerindeki bir kadroyu yeniden boayayıp uygun fiyatla bana verdiler. Yetkili servisin de sökme takma işlerinden para almamasını sağladılar sağolsunlar.

şampiyonların tercihi salcano diyorum :)
Salcano da kullandım müşteri hizmetleri yerlerde sürünüyordu. Gerçi şimdi nasıl bilmiyorum ama kendilerinin yanlış yolladığı jant çemberi için potansiyel dolandırıcı muamelesi görmüşlüğüm var.
 
@Şerif Feridun Carraro'nun müşterisini yalnız bırakmadığını ilk defa sizden duymuyorum gerçekten son zamanlar da çok duydum şaka değil :) Umarım böylesine büyük firmalar müşterilerini mağdur etmemek adına hareketlerde bulunurlar..
Hi dear GIANT GLOBAL.

I have a lovely ''giant tcr advanced PRO 0'' 2017

I am so upset today because when I cleaned up my bicycle I saw that crack. I never crashed with that bike and I never fell. I rode Friday night last time on the highway. We bought that bike from Albert's Westwood Cycle store in NEW JERSEY but we lost the bill. I can't find it. I am not the first owner of a bike in the bill. Also I moved to Turkey. I am living in Turkey now. I first visited the Giant Turkey office in İstanbul. They offered no solution to me and They said just you have to go to the USA. I am not joking, they are so funny right ? Are they working with you ? are you sure ? I guess You have to check your partnership with the Turkey office. or You are gonna lose too many customers. They are not professional, they are exactly amatuer about customer relationships. They are thinking only about money. They don't care about your lovely brand of GIANT.

I know your warranty policy. I have to be the first owner of a bike but at the same time I know one more thing : Giant bicycle is the biggest bicycle company of the world. That's why I prefered lovely giant tcr advanced. You can check my frame anytime and anywhere but I am sure this is a manufacturing mistake. When you check my frame you are gonna see already. ıf I am not the first owner Can't I ride a giant bicycle ? cause I am riding as a second owner. I had can die on my last ride because of that manufacturing mistake ( crack ). I can't still believe it. I am really lucky. I came home healthy. My almost 15 friends of giant bicycle rider and I are waiting for your valuable answers.

I am adding my frame pictures and picture of crack below.

What can I do now ? I ask for your help. I am sure to help me about my big problem.

Thank you so much and best regards..

1587486590256.png
 
@bisikletli adam İki ana problemlem var ki birincisi Giant’ın ömür boyu kadro garantisi politikasının ülkeye göre farklılık göstermesi, ikincisi Türkiye distribütörünün yaklaşımı. Bence 2. si daha büyük bir problem. Bu hallolursa 1. problem de bir nebze çözülebilir diye düşünüyorum. Karşılaştığınız karakterdeki insanlar maalesef ki bireysel yoğun çabalar sarfedilmedikçe profesyonel görünüp müşteriyi mağdur etmekten çekinmeyeceklerdir. Umarım istediğiniz sonucu en yakın zamanda alırsınız.
 
@Hidrolik Yağı İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi 2.si çok daha büyük problem bir giant kullanıcısını memnun edebilmek için çaba sarf edip bizleri kazanacaklarına, arada ki süreci uzun uzadıya anlatarak ''YILDIRMA'' politikası izlemeleri biz kaybetmelerine sebep oluyor. Umarım bu yazdıklarımı okuyorlardır zira altı üstü bir kadro bu kadar kraldan çok kralcı olmaya gerek yok SE bisiklet ! Yok TR'den alınmamış, yok bir garanti ekranı varmış oraya erişime izin verilmezmiş, yok işte bu iş zormuş, aldığım yere götürecekmişim ilk sahibi olacakmışım faturam olacakmış replika olabilirmiş. kadroyu benim kırıp kırmadığımı tespit edecek üst düzey mühendis bey bir zahmet altta ki koca seri numarasından kendi ürettikleri kadronun orjinlliğini de tespit etsin. Yahu insanlar Dünya üzerinde hareket ediyor bisiklette bunun için üretilen bir alet, ben onlarca bisiklet satınaldım ama hiçbirini satınalırken bu bisikleti sadece bu store'un olduğu ülke de şehirde veya bölge de süreceğim diye bir belge imzalamadım. İmzalayan var mı ?? Burada distürübütörlük varken neden ben Amerika da ki storuma gitmek zorunda olayım ? yani Distürübütörlük sadece o markanın ürünlerini satıp para kazanıp sadece sattığı ürünlere hizmet vermek için var ? Ülkede ki diğer giantlar üstünden para kazanmadığınız için mi firmayla sorunlarımız hakkında iletişime geçmiyorsunuz ?? Çok mu zor böyler bir mağduriyet var fabrikasyon hatası sen koca giantsın bu müşteri bizim olmasa da giantın müşterisi deyip genel merkeze durumu bildirmek bu kadar mı zor gerçekten anlamıyorum...
neyse sorular sorulaaar işte ben sizin yerinize her şeyi yazdım SE bisikletin harika tutumunu da yazdım. Görelim mevlam neyler..
 
Çok doğru bir laf gerçekten. tavsiye için teşekkür ederim bir kaç uzmanla konuştum fabrikasyon hatası olduğunu karbonda bir sorun olmadığını sadece dropoutun karbonla birleştiği bölgeden ayrıldığını söylediler. Öncelikle Giant Globali, bisikletin alındığı store u garanti konusunda zorlayacağım ha mehmet kullanmış ha ali neticede bu fabrikasyon bir hata..
Selamlar
Sahsi fikrim direk vazgec bu isten dostum. Tr de illa vardir karbon tamiri yapan yerler. Ki daha ucuza gelir muhtemelen size
 
Selamlar
Sahsi fikrim direk vazgec bu isten dostum. Tr de illa vardir karbon tamiri yapan yerler. Ki daha ucuza gelir muhtemelen size
Hocam çok samimiyim son ana kadar şansımı zorlayacağım. vazgeçmeyeceğim çünkü bu hakkım hakkımız...
Giant Türkiye, kısaca şunu demeye getiriyor:"Yemeği başkası ile yediysen sarımsağı da bana kokutma!"
Sarımsağı giant globel koklatacak neyse göreceğiz...
@mariokaldato Dediğim gibi bundan hariç 3 üst düzey da bisikletim var en son tam yetkili ağızdan ( giant global veya giant fabrikası ) defol başımızdan sen ilk sahibi değilsin hata üretimden kaynaklı da olsa ben şart kymuşum sana o kadroyu vermem diyene kadar uğraşacağım. Çünkü bugün net bir şekil de öğrendim ki karbon da bir sıkıntı yok sadece dropout diye adlandırılan kadro bileşeni alemünlümun karbon ile bileşim yerinden atmış , ve tamiri olan ve gayette sağlıklı olan bir tamir olacağı belirtildi işini bilen kişilerce..
 
Selamlar
Sahsi fikrim direk vazgec bu isten dostum. Tr de illa vardir karbon tamiri yapan yerler. Ki daha ucuza gelir muhtemelen size
Sizce bir sonuç çıkmaz mı yoksa başka bir sebeple mi bırakmasını tavsiye esiyorsunuz? Giant bu hatasını kabul ederse tamir mi eder yeni bir kadro mu gönderir bilemem ama karbonlarda tamirin sağlıklı olmadığını düşünüyorum.
 
Giant Global, size yardımcı olmayı düşünmez ise şunları söyleyerek kılıf uydurabilir:
-Garanti, sadece ürünün satın alındığı ülkede ve yetkili Satıcıdan satın alınması durumunda geçerlidir.(Bu globallikten çıkıp yerel düşündüğünü gösterir)
-Garanti, ilk sahibi için geçerlidir.
 
Dostum öncelikle geçmiş olsun. görüntü üretim hatası gibi gorunuyo iyi ki bunu erken farkettin ama artık yapacak çok bişey yok arkadaşının elinde belgesi hala duruyosa buradaki firma ile mailles maile aldığın negatif dönüşle beraber durumu birde faturayı kesen firmaya mağduriyetini bildir bu arada (sen bir hasar vermiş olsaydın kırık oluşurdu yada bir çatlak burda eklem yeri düz bir şekilde ayrılmış ) yine kullanıcı hatası cevabı gelecek olsa bile belki bir cevap belkide kadro gelir bu işlemleri fatura sahibinin yapması şart geçmiş olsun
 
@bora balaban işin kötüsü ve beni git gide Gianttan soğutan tarafı şu New Jersey de ki bu 70 yıllık westwood cycle store' da maillerime cevap vermeyerek yıldırma politikası uyguluyor. Sağolsun arkadaşlarım Manhattandan New jersey cityden iletişime geçiyor store ile onlarada süreç uzatma ayak sürüme yapıyorlarmış. İkinci sahibi olduğum için garanti kapsamına alamayacaklarını ama eğer seri numarasını mail atarsam indirimli kadro verebileceklerini söylediler. Şuan fotoğraflarla birlikte seri numarasını mailledim beklemedeyim..
 
  • Beğen
Tepkiler: bora balaban
Sizce bir sonuç çıkmaz mı yoksa başka bir sebeple mi bırakmasını tavsiye esiyorsunuz? Giant bu hatasını kabul ederse tamir mi eder yeni bir kadro mu gönderir bilemem ama karbonlarda tamirin sağlıklı olmadığını düşünüyorum.
Gonderme , geri alma isleri su dunyadaki virus meselelerinden karisik ve pahali olabilir. Ondan dedim
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve HakanAydn
@mariokaldato Evet dediğiniz çok doğru bende lojistik sektöründe çalışıyorum, ister istemez aksamalar artıyor, maliyetler de artıyor. DHL FEDEX UPS gibi firmalar 2 gününe USA teslimatı yapıyor fakat uçuk ücretler talep ediyorlar 700 dolarları gördüm. Bu konu da en uygun makul görünün PTT kargo o da 10-14 gün arası teslimat süresi ve sigortalı olarak 620 TL gibi bir fiyat çıkartıyor. Şuan giant global, giant fabrika tayvan ve westwood cycle store'dan gelecek cevapları bekliyorum. Cevaplara göre aksiyon alacağım...
 
@bisikletli adam Firma yardımcı olmazsa bisikleti aldığınız arkadaşınız sanki bisiklet hala kendisininmiş gibi başvurursa belki bir şansınız olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: bisikletli adam
Gelişme var mı acaba.
 
zor, bence kaldatonun fikrine uymak lazım, yoksa keder yapıyor bu işler...yapıştır devam, mis gibi bisiklet...
 
Geri