Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Giant Tcr Advenced Pro 0 2017 kadro çatlaması

Scudo
@ibrahimyilmaz Bey geç de olsa cevap verdiğiniz ve açıklama yaptığınız için teşekkür ederim. Aynı gün Atölye 25.4 Emirhan Beye de belirttiğim gibi amacım kimseyi karalamak veya yeni sıfır bir kadroya sahip olmak değil öncelikle bunu belirtmek istiyorum. Büyük bir lojistik firmasında yurt dışı araç ve sürücü organizatörü olduğum için de iş yoğunluğundan ancak yazmaya fırsat bulabildim.

Kağıt üstünde kazananın da haklı olanın da Giant olduğu çok bariz belli. Fakat ne Giant ne de Distürübütör benim gönlüm de kazanan değil, bu maceranın bugün itibari ile benim gönlüm de tek kazananı Atölye 25.4 Emirhan Bey. O gün sizin bana gösteremediğiniz iyi niyeti göstererek o güzel teklifi yaptı ama dediğim gibi amacım yeni bir kadro falan değil zira öyle olsa ertesi gün gelebilirdim atölyeye.

Arkadaşım sandığım insan müsvettesine gelecek olursak önce hala Amerika da olduğumu zannederek yardımcı olabileceğini fakat Türkiye de olduğumu öğrenince umurum da değil korona var uğraşamam tarzı söylemlerle beni engelledi.

Bisikletin alındığı store ile iletişime geçebildim maillerime cevap vermeseler de sosyal medyada yorumlarıma cevap verdiler. Fotoğrafları yollamamı istediler daha önce de mailden yollamamı istemişlerdi yine yolladım fakat mesajım görülmedi bile. Crash replacement adı altında cuzi bir ödeme ile bana bir kadro ayarlamaya çalışacaklarını söylediler. Dünde bunu yazıp NO PROMİSE demiş ahaahh komik. Bir kadro yüzünden koca koca firmaların Store'ların bu kadar alçaldığını görmek gerçekten üzüntü verici.

Giant globale ve Giant fabrikaya durumumu anlatan mailler attım fotoğraflarla birilikte 2 hafta önce. Bugüne kadar onlardan da bir cevap yoktu cuma gününden beri ısrarla sosyal medya hesaplarına yoğun yorumlarım sonucu facebookta ki bir yorumuma internet sitesinde ki garanti şartlarını kopyala yapıştır şekliyle bana bir cevap verdiler. Gerçekten Trajikomik bir andı bu benim için cevap ektedir. Mealen şunu diyor ; ilk sahibiysen yakınında ki store a git değilsen umurumda değilsin.

Yani sorun şu hep belirttiğim '' üretim hatası üretim hatasıdır''. Belki Giant yazılı olan kurallara göre kazanmış ve sorumluktan kurtulmuş olabilir ama bu Giant'ın en üst seviye kadrolarından birinin düz yolda 70 km'lik bir antreman sonrası kendiliğinden çatladığı gerçeğini asla değiştiremez.


image0 (4).png
Olayı çokta fazla dramatize etmek istemiyorum fakat şu bir gerçek ; Her yıl reklama ve tanıtıma Milyonlarca dolar harcayan bir firmanın, nasıl olsa ilk sahibi değil kağıt üstünde bir hakkı yok üretim hatasıysa üretim hatası bana ne şeklinde bir söylemle beni başından atması gerçekten bana çok saçma geliyor. Pozitif bir yaklaşımla üretim hatası olan bir ürüne koşulsuz sahip çıkması gerekir zira tanıtımı ve reklamı için bundan iyi bir fırsat olamaz diye düşünüyorum ve eminim bu başlık altında bir çok kişi böyle düşünüyor.

Umarım Giant'ın maillerime mesajlarıma yorumlarıma cevap vermeye bile tenezzül etmeyerek iki satır yazılı kuralın arkasına saklanmasının Giant firmasına ve Distürübütörlerine ticari yansımaları olur.
 
Son düzenleme:
kendime üst seviye bir karbon bisiklet bakıyorum.bu yazılanları okuyunca giantı hemen listemden çıkardım.
tam 11 farklı şirketin servisliğini yapan birisi olarak üzülerek belirteyimki giant müşteri memnuniyetinden bihaber.kağıt üzerinde yazılanlara göre giant haklı olsada ürettiği ürüne sahip çıkmalıydı.
 
@ibrahimyilmaz Bey geç de olsa cevap verdiğiniz ve açıklama yaptığınız için teşekkür ederim. Aynı gün Atölye 25.4 Emirhan Beye de belirttiğim gibi amacım kimseyi karalamak veya yeni sıfır bir kadroya sahip olmak değil öncelikle bunu belirtmek istiyorum. Büyük bir lojistik firmasında yurt dışı araç ve sürücü organizatörü olduğum için de iş yoğunluğundan ancak yazmaya fırsat bulabildim.

Kağıt üstünde kazananın da haklı olanın da Giant olduğu çok bariz belli. Fakat ne Giant ne de Distürübütör benim gönlüm de kazanan değil, bu maceranın bugün itibari ile benim gönlüm de tek kazananı Atölye 25.4 Emirhan Bey. O gün sizin bana gösteremediğiniz iyi niyeti göstererek o güzel teklifi yaptı ama dediğim gibi amacım yeni bir kadro falan değil zira öyle olsa ertesi gün gelebilirdim atölyeye.

Arkadaşım sandığım insan müsvettesine gelecek olursak önce hala Amerika da olduğumu zannederek yardımcı olabileceğini fakat Türkiye de olduğumu öğrenince umurum da değil korona var uğraşamam tarzı söylemlerle beni engelledi.

Bisikletin alındığı store ile iletişime geçebildim maillerime cevap vermeseler de sosyal medyada yorumlarıma cevap verdiler. Fotoğrafları yollamamı istediler daha önce de mailden yollamamı istemişlerdi yine yolladım fakat mesajım görülmedi bile. Crash replacement adı altında cuzi bir ödeme ile bana bir kadro ayarlamaya çalışacaklarını söylediler. Dünde bunu yazıp NO PROMİSE demiş ahaahh komik. Bir kadro yüzünden koca koca firmaların Store'ların bu kadar alçaldığını görmek gerçekten üzüntü verici.

Giant globale ve Giant fabrikaya durumumu anlatan mailler attım fotoğraflarla birilikte 2 hafta önce. Bugüne kadar onlardan da bir cevap yoktu cuma gününden beri ısrarla sosyal medya hesaplarına yoğun yorumlarım sonucu facebookta ki bir yorumuma internet sitesinde ki garanti şartlarını kopyala yapıştır şekliyle bana bir cevap verdiler. Gerçekten Trajikomik bir andı bu benim için cevap ektedir. Mealen şunu diyor ; ilk sahibiysen yakınında ki store a git değilsen umurumda değilsin.

Yani sorun şu hep belirttiğim '' üretim hatası üretim hatasıdır''. Belki Giant yazılı olan kurallara göre kazanmış ve sorumluktan kurtulmuş olabilir ama bu Giant'ın en üst seviye kadrolarından birinin düz yolda 70 km'lik bir antreman sonrası kendiliğinden çatladığı gerçeğini asla değiştiremez.


225309 dosyayı görüntüle
Yorucu bir trafik olmuş....

Garanti nasıl bişeydir: Eğer kadronuzun seri numarası varsa garantisi vardır. Süresi 3 yıl olur veya 5 yıl olur veya 7 yıl olur o ayrı.

Bir garanti hikayesi: Tanınmış bir marka telefonun sesi kesildi, benim ses gidiyor ama karşı tarafın ses gelmiyor. Faturayı da alıp servise gittim. Görevliye arızayı söyledim. Faturayı da getirdim dedim... Gerek yok dedi. Seri ve imei no' dan sistem otomatik garanti teyidi yaptı. "8 aylık cihaz, daha garantiniz var" dedi.Telefonu bıraktım. Ertesi gün arandım: falan filan arıza var, telefonunuzu değiştiriyoruz kabul ediyor musunuz?.... Tamam dedim, gittiğimde sıfır telefon verildi, bir iki kağıt imzaladım. Eve geldim...

- Kadronuzun seri numarası var, bazılarında kare kod ve barkod da oluyor. Bu zaten garanti durumunu gösterir. seri numaraları bu işler için var.
- Bu kadroyu sevgiliniz hediye etmiş olabilir, fatura mı isteyeceksiniz, yada babanızdan miras kaldı. Nerden buluncak faturası...
Garantiden bişey yapmamak için çamura yatma mazeretleri hep. İyi niyet yok...

- Büyük firma malına sahip çıkmakla olunur.

Fatura adli olaylarda lazım, çalıntı değil bu mal benimdir, şu kadara aldım demek için...

Kolay gelsin...
 
kendime üst seviye bir karbon bisiklet bakıyorum.bu yazılanları okuyunca giantı hemen listemden çıkardım.
tam 11 farklı şirketin servisliğini yapan birisi olarak üzülerek belirteyimki giant müşteri memnuniyetinden bihaber.kağıt üzerinde yazılanlara göre giant haklı olsada ürettiği ürüne sahip çıkmalıydı.

Biz de şirket olarak dünyanın en önde gelen firmalarının taşımacılığını yapıyoruz(mercedes,toyota,bosh,vario pack, zara, pull and bear, HM ) bunlar ilk aklıma gelenler, her yıl avrupaya binlerce çift yönlü sefer düzenliyoruz. Bizim de esasen bir sürü kağıt üstünde müşteriye karşı öne sürüp kazanabileceğimiz bazı maliyetleri müşteriye yansıtabileceğimiz durumlarla sürekli karşı karşıya kalabiliyoruz fakat bu tarz durumlarda müşteri çıkarı ve prestij bizim için daha öne çıkıyor. tabi her şirketin kendi politikası mevcut buna karışamayız biz müşteriler sadece sizin gibi tercih listemizden düşünmeden bu şirketleri eleyebiliriz.
Yorucu bir trafik olmuş....

Garanti nasıl bişeydir: Eğer kadronuzun seri numarası varsa garantisi vardır. Süresi 3 yıl olur veya 5 yıl olur veya 7 yıl olur o ayrı.

Bir garanti hikayesi: Tanınmış bir marka telefonun sesi kesildi, benim ses gidiyor ama karşı tarafın ses gelmiyor. Faturayı da alıp servise gittim. Görevliye arızayı söyledim. Faturayı da getirdim dedim... Gerek yok dedi. Seri ve imei no' dan sistem otomatik garanti teyidi yaptı. "8 aylık cihaz, daha garantiniz var" dedi.Telefonu bıraktım. Ertesi gün arandım: falan filan arıza var, telefonunuzu değiştiriyoruz kabul ediyor musunuz?.... Tamam dedim, gittiğimde sıfır telefon verildi, bir iki kağıt imzaladım. Eve geldim...

- Kadronuzun seri numarası var, bazılarında kare kod ve barkod da oluyor. Bu zaten garanti durumunu gösterir. seri numaraları bu işler için var.
- Bu kadroyu sevgiliniz hediye etmiş olabilir, fatura mı isteyeceksiniz, yada babanızdan miras kaldı. Nerden buluncak faturası...
Garantiden bişey yapmamak için çamura yatma mazeretleri hep. İyi niyet yok...

- Büyük firma malına sahip çıkmakla olunur.

Fatura adli olaylarda lazım, çalıntı değil bu mal benimdir, şu kadara aldım demek için...

Kolay gelsin...
İki satıra güvenerek çamura yatmak, kendi hatası olan üretime sahip çıkmamak ve üstüne üstlük GİANT ismine sahip olmak komik. Kapitalist sisteme tam uyumlu bir firmamı arıyorsunuz ? Giant tam size göre..
 
Memleket, ekonomi ve bazı diğer yönlerden biraz 80 lerin sonu 90 ların başını hatırlatıyor olsa da 40 yaş üstündekiler yine de hatirlarlar. Enflasyon olduğu için esnaf her ay malın fiyati üzerine ekleme yapardı. Kredi olayları olmadığı için tanıdık falan degil ise muhitte belli bir süre kalıp tanınıyorsanız senetle alışveriş yapardınız. Hani alınmasınlar ama pek de müşteriye eyvallahlari yoktu. Ilk sene arabanin ikinci sene evin alindigi zamanlardı. Yanı tok satıcılardı. Eee rakip de yok, belli başlı yerlerde belli ürünler satılıyor. Kemeraltı, rami, sirkeci, tahtakale.. yine 60lardan sonrakine benzer şehirlere nüfus aktarımı olmuş ve potansiyel müşteri sayısı artıyor. Sonra ne oldu? Krizler, avm ler, ithalatciligin daha da artması. Şimdi hangi dükkanın önünden geçeceksiniz de " buyrun " denilmeyecek? Yanı pazarda alıcı çok ve daha da artması için çeşitli sportif kulturel organizasyonlar, mali kolaylıklar, büyük tv kanalları ve oranın kadrolu artistleri, yeni medyaların influencerleri, tanitimcilari, fenomenleri kullanan , pazarda kendinden emin bir yere sahip firmalara karşı 2-0 geride başlıyorsunuz. Hem satış öncesi fiyat vb hem de alışveriş kurallarını gerektiğinde müşterilerinin lehine çekip ,rakip ve küçük firmaları zor durumda bırakabilecek bir anlayışın piyasada egemen olmasını sağlıyorlar. Isterlerse de -zaten kendilerinin yazdığı - o kurallarla bu sefer müşteri aleyhine tutum sergileyebiliyorlar.
Kümesteki kazlar lafı genelde devletin vatandaşına karşı vergi yaklasimi için söylenir ama uluslararası büyük ve hatta lider , tekel firmalar daha da acımasız olabilirler.
Herkese kolay gelsin.
 
Yıllık 2 milyar dolar gelir elde eden bir şirketin bu olayda çekinik kalması hiç yakışmıyor. Açıkça fabrikasyon hatası olan kadro için, Giant merkezinin, Giant Türkiye ile iletişime geçip gerekli aksiyonu almasını beklerdim.
 
Peki giantın kendince kuralları, prensipleri olamaz mı? fatura istememeli mi, ya da bisikletin sahibi görünen kişinin başvurusunu talep edemez mi? haydi fatura var ilk sahibi de ilgileniyor diyelim kullanıcının hatası olup olmadığını sorgulayamaz mı?
giant belkide çalıntı olan, teker yaparken çatlatılmış, hiç belgesi olmayan bir kadroyu şartsız koşulsuz gözlerini kapatarak değiştirmek zorunda mı...
bunu kaç firma yapıyor ki? buzdolabı satın, bildirmeyin de arçeliğe, servis gelir mi yeni sahibine? hadi 2. sahibine geldi, 10. sahibine gelir mi belgesiz kayıtsız. geldi diyelim kontrol etmeden müşteri yemin ediyor diye kompresörü değiştirir mi? e buzdolabı 3000 tl bisiklet bilm. ne kadar..benim aluxx tcr ediyor 5000 tl...adamların biraz titizlenme hakları yok mu? yetkili arkadaş dediki 2019 da 3 kadro değişmiş garantiden..yani o insanlar da kötüleyecekler mi markayı?
Talihsiz bir olay ve asla ardniyet yok bu belli. ama firmanın garanti şartlarına da "ona ne gerek var, seri numarası neyine yetmiyor, koca firma kadroyu esirgiyor" şeklinde yaklaşmak ne kadar geçerli, bunu da sorgulamak lazım...
 
Kafadan geçen o kadar çok şey var ki, yazmayı da söylemeyi de unutuyor insan. Semt pazarında terlik, çamaşır, eşofman satan pazarcı bile abla olmazsa getir değiştirelim der. Değiştirir de . Bilmek konusu ise büyük firmaların uzmanlık alanı . Sadece yapılan alışverişi değil öncesindeki eğilimlerimizi bile takip eden kadroları işbirliğinde oldukları yazılım şirketleri var. Hatta aklımıza giren trendlerin yaratıcıları da onlar.
 
Bence sıfır bisiklet satıldığında şu olmalı:
-Garanti belgesi sahibinin adına düzenlenmeli
-Bu belge kaybolma gibi durumlara karşı satıcı firmanın sistemine kaydedilmeli
-Bisiklet el değiştirdiğinde garantinin sahibi ilk alıcı; satıcı firmayı arayıp yeni alıcısının şu şu kişi olduğunu belirtmeli.Satıcı firma da garantiye yeni sahibinin bilgilerini kaydetmeli
-Satıcı firma, kaç tane müşteri değişirse değişsin belirttiği süre dahilinde garantisini devam ettirmeli
-Bu şekilde garanti müşteriye göre değil üretilen mal veya hizmete göre verilmiş olur.
 
@hamlet2006 hocam atlet de alsan tava da alsan isim ,soyisim , telefon... verdikten sonra dağın basında da olsan o reklâmlar , kampanyalar birebir dogrudan sana ulaştırılıyor. ( Banklar, cep telefonları , sigortacılar zaten abone. Şu arıtma cihazı satanlar bile arıyor. ) Doğum gününde hatırlatmalar yapılıyor. Niyet olduktan sonra daha bilmediğimiz yada aklımıza 50 sene düşünsek gelmeyecek şeyleri yapabiliyorlar.
 
Karbon bisiklet pişmanlıktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cem Coşkun
İşin garibi ne burada ne de amerikada bir kişi malıyla ilgilenmemiş. Oda giant gibi adı büyük (!) bir marka🤬
 
Peki giantın kendince kuralları, prensipleri olamaz mı? fatura istememeli mi, ya da bisikletin sahibi görünen kişinin başvurusunu talep edemez mi? haydi fatura var ilk sahibi de ilgileniyor diyelim kullanıcının hatası olup olmadığını sorgulayamaz mı?
giant belkide çalıntı olan, teker yaparken çatlatılmış, hiç belgesi olmayan bir kadroyu şartsız koşulsuz gözlerini kapatarak değiştirmek zorunda mı...
bunu kaç firma yapıyor ki? buzdolabı satın, bildirmeyin de arçeliğe, servis gelir mi yeni sahibine? hadi 2. sahibine geldi, 10. sahibine gelir mi belgesiz kayıtsız. geldi diyelim kontrol etmeden müşteri yemin ediyor diye kompresörü değiştirir mi? e buzdolabı 3000 tl bisiklet bilm. ne kadar..benim aluxx tcr ediyor 5000 tl...adamların biraz titizlenme hakları yok mu? yetkili arkadaş dediki 2019 da 3 kadro değişmiş garantiden..yani o insanlar da kötüleyecekler mi markayı?
Talihsiz bir olay ve asla ardniyet yok bu belli. ama firmanın garanti şartlarına da "ona ne gerek var, seri numarası neyine yetmiyor, koca firma kadroyu esirgiyor" şeklinde yaklaşmak ne kadar geçerli, bunu da sorgulamak lazım...
Bu soruların hepsi çok doğru sorular. Ben kendi şahsım adıma konuşayım tabi ki de Giant kabul etmek zorunda değil veya sorgulama hakkına pek tabi ki sahip diye düşünüyorum. Zaten sorguladığım konu ''ya bu neden böyle böyle bir kural olurmudan ziyade(tabiki saçma bir şart ömür boyu garanti ilk sahibine ait ama adamların politikası neticede ) iyi niyet göstermemiş olmamaları''. Direkt olarak kırıldıysa kırıldı ilk sahibiysen local dealer'a git ilk sahibi değilsen ister fabrika hatası olsun isterse altındayken kırılsın düş kolunu bacağını kır geber benim umurumda değil yaklaşımı beni düşündüren. Çok şükür ki kazasız belasız eve gelip bu çatlağı farkettmişim beni tek sevindiren gerçek bu oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: yavuzkosar
Yazmıyayım diyordum dayanamadım. Bende Honda Civic vardı. 6 yıl veya 150.000 km garantili, sıfır satın aldım. 2. yıl kullanıp 60.000 km de sattım. Paramı aldım, noterde verdim gitti. Fatura matura yok. Diyelim ki adam satın aldıktan 1 yıl sonra, 20.000 km gittikten sonra araç arıza verdi. Şimdi yeni sahibi olan arkadaş resmi servise gittiğinde, " birader sen git eski sahibi gelsin, eski sahibi beni arasın, telefon açsın ya da sana fatura yazsın" bu garanti geçmez mi çekiyorlar? Hayır... Bakıyorlar şase ve seri numarasına, diyorlar ki "3 yıl daha garantisi var, bu arıza garanti kapsamındadır, yaparız" veya "bu arıza garanti dışıdır yapmayız."

Aynısını Giant da yapacak. bakacak seri numarasına, diyecek: Kardeşim bunun garantisi var veya yok. Ona göre işlem olacak ya da olmayacak. "Sen git ilk sahibi gelsin, sen git baban gelsin, ilk sahibi bana mail atsın, Amerika' dan mektup yazsın" bunlar ipe un serme.

Artık bisikletler de araba parası oldu arkadaşlar. Herkes hakkını korusun.... Almanya' ya gidip Focus veya Canyon alıp gelenler var. Onların kadroda sorun çıksa burda , yazsalar fakrikasına "bana ne" mi der adamlar. Bi düşünün bakalım.

Onun için marka olmak zordur.

Gene bir garanti hikayesiyle bitireyim: Uyanık geçinen bir arkadaşım vardı. EBAY' den fotoğraf makinası almış. Taaa Almanya' lardan kargoyla makina geldi. Fiş, fatura hak getire. Bu foto çekiyor, ama makina hatalı, kapkara çekiyor, herkes maymun gibi çıkıyor. Makina Nikon... Ben dalga geçiyorum bununla... Fakat bizimki makinayı Nikon Türkiye servise gönderdi İstanbul' a bir ihtimal garantiden yapılır mı diye... Ben "oğlum fiş yok fatura yok, garanti belgesi yok, bakmazlar" diyorum...

Servis aradı 3-5 gün sonra, dediler ki: "Bu makinanın sensörü yanık, bu sensör 160-170 dolar vs. Bu makina Türkiye dışı satılmış, seri numarası öyle gösteriyor, ama Nikon bizim markamızdır, markamızı yolda bırakmayız, sensörü garantiden değiştireceğiz Nikon Japonya' bunu bize öder..." Gerçekten de işlemi yaptılar, 1 kuruş da talep etmediler. Tamir edip yolladılar bizimkinin makinasını. Benim de ağzım açık kaldı.

Marka böyle olunur.

Herkese hayırlı ramazanlar, hayırlı pedallar...
 
Son düzenleme:

Bu videoda 14:23te bir YouTube kullanıcısının bangooddan aldığı bi TV kutusunun arızalı çıkmasıyla ürünü nasıl garantiden değiştiğini anlatmış satıcı TV kutusunun kartını ortadan ikiye kırıp videosunu atmasını istemiş ve yeni ürün gönderilmiş garip çalışma şekilleri var her firmanın
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
@ZirZop Maalesef marka olmak bu tarz aksiyonları almayı gerektiriyor. 2 satırın arkasına sığınıp arkana yaslanmak günü kurtarır belki ama gelecekte ki yansımaları muhakkak olur. Ben tek başıma neyi değiştirebilirim bilmiyorum ama gücüm yettiğince insanları bu markadan uzak tutmaya çalışacağım..

@Mustafa Bilir galiba pek yakında o ana kart hesabı bende kadroyu ortadan ikiye kırıp video çekeceğim :D
 
Şimdi bu durumda ikinci el Giant alırken iki sefer düşünmemiz gerekecek haliyle. Size kelek yapan arkadaşınız, tanımadığımız yabancı bize neler yapmaz. Bu konu açılmadan elimdeki Giant'ı okutsaydım bari. 😀 😀 🤪
 
Şimdi bu durumda ikinci el Giant alırken iki sefer düşünmemiz gerekecek haliyle. Size kelek yapan arkadaşınız, tanımadığımız yabancı bize neler yapmaz. Bu konu açılmadan elimdeki Giant'ı okutsaydım bari. 😀 😀 🤪
Siz de risk grubundasınız yanlış hatırlamıyorsam fatura arkadaşınızın üstüneydi :D Şu başlığı okuduktan sonra hadi sıfır alırsa anlarım da ikinci el Giant alan delikanlı ağabeylerimi kardeşlerimi şimdiden üstün cesaret gösterdikleri için tebrik ederim (geleceğe not ) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
tmm, o zaman şöyle yapalım, garantinin sadece ilk müşteriyi tanıması ve durumu sadece gianta has bir uygulama mı, yoksa başka "bisiklet" firmalarıda var mı.
konu şu değil ama, yurt dışından adam almış gelmiş tr de kusur ortaya çıkmış, ya da tr de alınmış ilk sahibine garanti verilmemiş vs..bunları distribütör yetkilisi önceki mesajlarda anlattı...olay giantın garantiye hiç yanaşmaması mı yoksa 2. elde, başka ülkede, faturasız kadroya iş yapmaması mı..
Carraro accel, ya da mosso ümit, kron, corelli yerli firmalar...müşteri bisikleti aldı, yeğenine verdi...yeğeni abd ye yerleşti, bisikleti götürdü. kadro orada sorun çıkardı, yeğenlerin arası açıldı vs.vs..bu firmalar ne yaparlar....yahu siz kendinizi bisiklet firması gibi düşünün, siz ne yaparsınız..🙂..
ayrıca başka yabancı firmaların tutumu ne olur, trek, merida, focus, canyon, scott, cannondale (ömürboyu garanti)...bunlarda 2. ele garanti var mıdır?sorgusuz sualsiz mi?
Bu cümle sadece Giant'ta değil; Scott'tan Trek'e, Carraro'dan Merida'ya kadar bütün üreticilerde bu şekilde.Yani işin anahtarı ''faturada kimin ismi yazıyorsa Süleyman O'' Kısacası sadece bisikletin ilk sahibi garanti şartlarından yararlanabilir.
Elbette oldu. 2019 senesinde yanılmıyorsam 3 adet başvuru oldu ve olumlu neticelendi. Hatta kadrosu değişen bir kullanıcının açılan bu konuda yorumu da var. İzmir’den bir müşterimizin 2017 model bir Propel Advanced bisikletini 2019 model Propel Advanced Pro ile değiştirdik. Yine boya problemi nedeniyle 2019 Model TCR Advanced 1 SE modelini müşterimizin talebi doğrultusunda sadece model farkından oluşan fiyat farkını talep ederek 2020 TCR Advanced Pro kadroya yükselterek değiştirdik. Şu an elimize iRide Rocker 3 fatbike model bisiklette fabrika sadece kadro gönderemediği için kendi stoklarımızdan komple bisiklet olarak göndermeyi kabul ettiğimiz bir dosyamız daha var. Eğer garanti şartlarına uyuyorsa başvurunuz işleme konuluyor ve mümkün olan en kısa sürede çözüme kavuşturuyoruz.

Almanya Giant’la iletişime geçmiyoruz. Eğer garanti başvurusu koşullarına uygun müracaat yaparsanız direkt üretici Giant firmasının Tayvan’daki genel merkezi ile iletişime geçiyoruz. Tayvan’dan gelen yönlendirmeye ve alıcının talebi doğrultusunda kadro buraya gönderilirse burada faturada ismi geçen kişiye teslim edebiliyoruz.
 
Geri