Sadece karbon değil tüm kadrolarda önemli bir konudur. Dişi sıyırırsa tekrar yuva açma sıkıntılı. Tecrüben yoksa bilene yaptır derim.Merhabalar. Konuyu hortlattim ama benzer şeyler için forumda kirlilik yaratmak istemedim.
Bugün gördüm ki fren yapıp gidonu sıkınca hafif bir gevşeklik var. Öyle çok degil ama var sonuçta. Şimdi nasıl yapılacağına ilişkin birkaç video izledim. Gidon boğazı ve furş yatağı vidası ile halledebilirim.
Fakat şu var ki izlediğim videolarda -özellikle karbon kadrolarda- vidaları sıkarken tork anahtarı kullanılmasını ve 5 newton metre güçle sıkılmasını söylediler üstüne basa basa..
Bu kadar elzem bir şey mıdır bu? Ve ne tarz bir tork anahtarı işimi görür?
bir sorum var yardımcı olursanız sevinirim
geçenlerde bisikletimin furş takımını söktüm gressledim geri taktım youtube üzerinden izledim gidon boşluğunu almak için hallettim sayılır ama ufak bir sorun var biraz sıkıyorum gidonda az bir boşluk kalıyor az daha sıkıyorum boşluk gidiyor fakat bisiklette elimi bırakamıyorum sele ile kontrol edemiyorum bisiklet geziyor , ortasını bulamadım bir kolay yolu varmı tavsiye alabilirmiyim vida gevşek kalıyor vs..
TeşekkürlerGidon sağa sola rahat dönecek kadar sıkacaksınız ne fazla ne az. Fazla sıkarsanız kazık gibi olur gidon dönmez az sıkarsanız da gidonda boşluk kalır bilyalar düzgün çalışmaz