Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Göbekten vites nexus 8 mi, dıştan vitesli bisiklet mi almalıyım?

Scudo
@İsa Karagöl Tam bilemeyeceğim. Gördüğüm kadarıyla Nexus 7 550 liraya satılıyor. Arka jantın telleri de büyük ihtimal değişecek. Sizinkine bakmadım ama Nexuslar çoğunlukla 32 tel delikli üretiliyor. Ona dikkat edin. Yeni jant almanız gerekebilir. Ayrıca sizin gidon martı gidon. Vites değiştiriciyi takmak için gidonu yenilemeniz gerekebilir. Bu durumda uzanma mesafesi azcık uzar. Zincir de büyük ihtimal kısa geleceğinden yeni alacaksınız. Uysa dahi dişliler değiştiği için zinciri yenilemek şart olacak zaten.
Geçen arkadaşın biri ikinci el bölümünde Scott Sub satıyordı. Fiyatına göre gayet iyi. Uğraşacağınıza onu tavsiye ederim.
 
Ben arkadaşlar kadar göbekten vitesin teknik bilgilerine sahip değilim ama önceki bisikletim göbekten vitesti ve bence süperdi. Onun verdiği sessizlik ve vites geçişlerindeki pürüzsüzlük muhteşemdi. Şimdi maddi imkanım olsa ilk yapacağım göbekten vises sistemi alıp bisikletime monte etmek.
 
@MehmetAliB.

teşekkürler.Benim klasik bisikletim var aynakolunda dişliyi değiştirsek az dişli olanı alsak bize yokuş çıkmada biraz fayda sağlarmı
 
@İsa Karagöl. Bildiğiniz gibi bir yokuşu çıkıp çıkamamak, rahat çıkmak veya zorlanarak çıkmak tamamen kişinin kendi bacaklarıyla ilgili. Aynakoldaki yaprağı küçültmek evet, vites oranını düşüreceği, daha fazla kadansa imkan tanıyacağı için zorlanılarak çıkılan yerlerde fayda sağlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: İsa Karagöl
@İsa Karagöl
Bunu deneyip tecrübe ettikten sonra sadece siz bilebilirsiniz. Ortalama bir kullanıcı için yeterli.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
Geçmişte kısa süreler klasik tur bisikleti Nexus7, hybrid Alfine8 ve yol gidonlu commuter Alfine11di2 kullandım.
kendi tercihim dişli/kaset değişimi açısından zincirden yanaydı ama kayışın konfor kullanıcısı için avantajları yüksek.

Yokuş çıkabilmek yukarıda söylendiği gibi bacak ile alakalı bir mevzu,
aksesuarlar ile 20kg+ bir bisiklette yüksek kadansa izin verecek bir oran kullansanız da yorucu olmasının önüne geçmeyecektir.

8-9kg altındaki donanımsal farklar marjinal kazanımlar verse de 20kg civarı bir kütleden vazgeçilmesi bariz konfor sağlayacaktır hem de eğimden bağımsız ve düzde ilk pedaldan itibaren.
 
Geri