Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

graffiti fs'in sevdiginiz,sevmediginiz yonleri??

wind_devil

Üye
Kayıt
12 Ekim 2006
Mesaj
4
Tepki
1
ben bu bisikleti cook seviyorum sadece digerlerine gore daha agır olması kotu ama ben o acıgı kapatıyorum pilotaj ile neyse boş muhabbeti bırakayım arkadaslar

pozitif ve negatif yonlerini tartısalım graffiti fs'in
 
Scudo
abi bisikletın tartışılcak bi yönü yokkı:D bi an ewwlel kurtulman dileğimle...
 
Bisiklet sürmek için ve maddi açıdan alabilenecek bir mtb..

Birde...! tecrübesızlık,ilk heyecan bir anda verilen karar,gösterişe aldanış ve alınan bir mtb..:)

Eğitimsiz gözler için güzel görünüyor...;)
Saygılar...
 
arkasındaki "yay" ve cok agır oluşu,18 vites olması eksi yönleri.tasarımıyla cektiği ilgi ise artısı ki cogu kişi tasarımından dolayı alıyor
 
abi bisiklet ne sevilicek nede tartışılacak bir yönü var.elemanın dediği gibi amatör bir bakışa göre güzel bisiklet.
bunny jump
 
  • Beğen
Tepkiler: nebileyimulan
hiçbişeyini seviyoruz, herşeyini sevmiyoruz.
 
bisikletin taşıt olmaktan çıktığı bisikletlerden çünkü taşıt taşır bu yük siz taşıyorsunuz almayın hemde çok para
 
Kadro: Hi-ten amortisörlü

Kendisi söylüyor, Hi-ten çabuk paslanabilen ve bundan 20 yıl öncesinden kullanımdan kalkmış bir malzemedir.Tabi bunu biliyor olmanız gerekiyor, yoksa bilmeyene hi-ten sözü güzel bile gelebilir.
Burada da, amortisör tanımından beklentinizin ne olduğuna bağlı.Amortisör, bisikletinizin bozuk zeminden minimum düzeyde etkilenmeniz için üretilmiş, darbe emiş parçasıdır.
Bu darbe emiş parçası, bu tip bir malzeme ve kalite ile üretilmişse, fazladan ağırlık bir yay olmanın ötesine geçemez.
Sertlik ayarı çok kolay bozulan, mümkün olan en ağır malzemeden yapılan fakat aksine en kolay şekilde darbelerden ve biniciden zarar gören bir parçaya amortisör demek, şu anda üretilen amortisörlere haksızlık olur.

Maşa: Amortisör HL-Zoom, 1 1/8"

Bu da piyasadaki en kalitesiz ön amortisör, yine yukarıdaki paragrafın geçerli olduğu bir durum.Zoom markasından kaçın arkadaşlar.
1 1/8" diğer ismiyle oversize zaten son 15 yıldır dünya standardı ölçü.

Jant: 26x1.75 aluminyum 36H SL

1.75 ölçüsünü, yeni başlayan arkadaşlara pek tavsiye etmiyorum, dengelerini daha geniş ölçüdeki lastiklerle sağlamayı öğrenip sonradan ince ölçülere geçebilirler.
Aluminyum :) helal
36H (H = Hole = delik) 36delikli göbek ve çemberi var demek.
Yurtdışında Downhill/Freeride kategorileri dışında 36delik kullanan bisiklet pek yoktur.Bizimkiler düşük maliyet için koymuşlar, bari sağlam olsa ama değil.

Vites: Shimano Tourney TX series- 18 vites

Shimano'nun en alt serisidir.Yine de shimano ya, buna da şükür.
18 vites de bundan 15 yıl öncesinde kullandığı vites sayısı.
Ben demiyorum herkes 9lu sistem (27vites) kullanacak diye, fakat 21 veya 24 olsa daha iyi olurdu.

Fren: V-Fren aluminyum
Vallaha mı?

Sele: İtalyan- Selle Royal
Hadi bu iyi diyelim.

Sonuç: Selesi ortahalli diyebileceğim bir ağır metal.Herhalde bana 1 hafta dayanırdı.
Bir an önce kurtulmanı diliyorum :)
 
GRAFFITI FS 356.00 YTL imiş... O halde sana bu fiyat seviyesinde bu parayı en hak eden bisikleti tavsiye edelim: DRAG ONE: 336 YTL
 
O bisikletin üzerindeki parçaları toplasan 200 ytl yi geçmez bile .
 
hiç yoktan iyidir ama herkes başlangıçta hatalar yapar...

birdahaki bisikletinde hata yapmaman için ilk önce araştırıp sonra almanı tavsiye ederim aldıktan sonra Nasıl? sorusunun cevabı hayırlı olsun olacaktır....

bende ilk Aluminyum kadromu Alu diye atladım şaft borusu 1" miş...
kurtulana kadar baya uğraştım herkes hata yapar dikkatli ol acele etme

kazasız belasız bol pedallı günlerin olsun
 
sevdiğim yönü,kadrosunun harekete elverişli olması,küçük olması
sevmediğim yönü,fiyatının kazık olması,asıl değerinin max 200-250 olması ve kadrosunun demir olması.
 
Geri