felixyakuza
Daimi Üye
- Kayıt
- 20 Ağustos 2017
- Mesaj
- 254
- Tepki
- 2.745
- Yaş
- 31
- Şehir
- SİNOP
- İsim
- Yaşar Kemal
- Başlangıç
- 2010—11
- Bisiklet
- Carraro
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Hayalimde, sınırsız özgürlük sunan e-mtb var, yani full süspansiyon elektrikli bisiklet. Fiyatları uçuk maalesef.
Güzel günlerde kullanın hocam, bende de aynından var, 47 kadro, boy 1.70. 47 size küçük olurdu.Herkese merhabalar, geçen hafta Adapazarı Güven Bisikletten satın alma işlemini gerçekleştirdiğim Bianchi Gr0014 bisikletimi dün itibariyle teslim almış bulunuyorum. Üzerinde hiçbir ince ayar (sele yüksekliği, gidon açısı vs.) yapılmadan Sakarya - Eskişehir yolunu kullanarak 36 km eve sürmek durumunda kaldım. Öncelikle Carraro G2 almak için gittiğim bayiden bu bisikleti alarak çıktığım için hiç pişman değilim zira yakından hiç görmeden aldığım bisikletim feci yakışıklıymış. Boyum 178 cm bisiklet ise 50 kadro boyunda. Umarım doğru kadro boyunu seçmişimdir zira ellerinde sadece 47 ve 50 seçenekleri mevcuttu. Sürüşün yaklaşık yirminci kilometresinden sonra sele çok fazla acı vermeye başladı ve üç kere mola vermek zorunda kaldım. Aslında 98 kg, 38 yaşında ve 10 yıldır hiç bisiklete binmemiş olmama rağmen sele problemi olmasaydı yolu tek mola ile bitirebilirdim diye düşünüyorum. En kısa sürede teknik ayarlamaları düzgün bir şekilde yapmaya çalışacağım. Her neyse artık ben de bir gravel ile aranızdayım. Şimdi bol bol teknik video izleyip forumdaki başlıklarda vakit geçirme ve bisikleti yaşam stili haline getirme sürecindeki gerekli bilgileri edinme vakti. Herkese bol keyifli günler dilerim.305693 dosyayı görüntüle
Güzel günlerde kullanın hocam, bende de aynından var, 47 kadro, boy 1.70. 47 size küçük olurdu.
Seleye gelince, önde, arkada, burnu inik kalkık, taytla- taytsız, kısa mesafe uzun mesafe, asfalt stabilize her yerde denedim, alışmaya çalıştım. Olmadı. Sele kötü, sanırım çok ince kaldı bana. Terry bayan sele buldum bir yerden, şu anda onu kullanıyorum. Çok rahatladım.
Naçizane tavsiyem seleyle inatlaşmayın, biraz daha deneyin olmazsa değişin![]()
Brooks b17 olmaz diyen de var, sizin gibi taktım rahat ettim diyen de. Bu konuda çok kararsız kaldım. Sonra yine brooks C17'ye yöneldim ondan da emin olamadım, en son terry denk geldi, hemen aldım. Ama şu anda bi şeytan dürtmeye başlamadı değil b17 içinben yenice brooks b17 selemi carraro g2 bisikletime aktardım ve huzura erdim. çare brooks b17![]()
Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle, bisiklet hoş duruyor. Donanım olarak G2den daha iyi olduğunu düşünüyorum. Eğer ilk defa bisiklet binmiyorsanız selenin acı vermesinin nedeni size uygun sürüş pozisyonuna ayarlanmamış olması muhtemel sebeplerden bir tanesi. Görselden gördüğüm kadarı ile STI kolar biraz aşağıya bakıyor. Yine forumda bir başlıkta ayarları ile ilgili görsel vardı.Herkese merhabalar, geçen hafta Adapazarı Güven Bisikletten satın alma işlemini gerçekleştirdiğim Bianchi Gr0014 bisikletimi dün itibariyle teslim almış bulunuyorum. Üzerinde hiçbir ince ayar (sele yüksekliği, gidon açısı vs.) yapılmadan Sakarya - Eskişehir yolunu kullanarak 36 km eve sürmek durumunda kaldım. Öncelikle Carraro G2 almak için gittiğim bayiden bu bisikleti alarak çıktığım için hiç pişman değilim zira yakından hiç görmeden aldığım bisikletim feci yakışıklıymış. Boyum 178 cm bisiklet ise 50 kadro boyunda. Umarım doğru kadro boyunu seçmişimdir zira ellerinde sadece 47 ve 50 seçenekleri mevcuttu. Sürüşün yaklaşık yirminci kilometresinden sonra sele çok fazla acı vermeye başladı ve üç kere mola vermek zorunda kaldım. Aslında 98 kg, 38 yaşında ve 10 yıldır hiç bisiklete binmemiş olmama rağmen sele problemi olmasaydı yolu tek mola ile bitirebilirdim diye düşünüyorum. En kısa sürede teknik ayarlamaları düzgün bir şekilde yapmaya çalışacağım. Her neyse artık ben de bir gravel ile aranızdayım. Şimdi bol bol teknik video izleyip forumdaki başlıklarda vakit geçirme ve bisikleti yaşam stili haline getirme sürecindeki gerekli bilgileri edinme vakti. Herkese bol keyifli günler dilerim.
305693 dosyayı görüntüle
sert bi plastik varsa oraya uyacak üzerini kapa elektrik bandı ilede onun üstünü sar. kabloyu sabitlerden vites geçişi daha düzgün olur. oynadıkça gerginlik değiştiği için olmuştur o birde vites ayarın tam değildir. ön aktarıcıdaki sorun çıkarmaz orda sabitlemek için yeri var onun oda zaten yerinde takılı duruyorArkadaşlar tekrar merhabalar, bugün bisikletimi işe gelirken 1.5 km'lik kısa bir mesafe için ikinci kez kullanmış oldum. İlk aldığım gün sele olması gerekenden 3 cm yukarıdaymış. Gerekli ölçümleri yaptıktan sonra sele yüksekliğini ayarladım. MakRo arkadaşın dediği gibi gidon biraz aşağı bakıyor olmalı ki eğilerek kullandığımda bileklerim aşağı doğru kırık oluyor. Bu problemi de bu akşam ayarlayacağım fakat nazar mı değdi ne oldu bilmiyorum ama aksilikler bitmiyor. Şu an daha büyük bir problemim var!
Fotoğraflarda görüleceği üzere arka aktarıcıya giden kablo kadro üzerindeki klipslerin düşmesi sonucu arka lastiğe sürtmüş ve epey aşınmış. O bölümü elektrik bantıyla kapatıp kabloyu cırt kelepçe ile kadroya sabitledim. Sıkıntım şu ki yol boyunca zincir arka taraftaki iki dişli arasında kendiliğinden sürekli yer değiştirdiAcaba bu durum bisiklet henüz yeni olduğu için normal midir? Yoksa kabloyu yenilemek mi gerekir? Bir de ön aktarıcıda bulunan telin ucu lastiğe çok yakın. Pozisyonu sizce doğru mu? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Vıttorıa dün denedim 80 psı da. Konfor biraz düşüyor hız olarata bi miktar daha akıcı oldu bisiklet. Ikısıde önemsenecek kadar değil. Yol tutuşu cakıllı yolda güvensız denebilecek seviyede ve kayma vs oluyor. Eski lastikler g one speed 38 de nadiren bu durum oluyordu. Araziye çok giren birisi için tavsiye etmem. Tekrar alırmıyım dersek henüz erken ama 35 lastik ararım yine. Bunu almadan öncede 35 aramıştım bulamayınca almıştım.Bende de g one speed var. Eskıdıler, havalar iyi gitse şimdiye değişimi gelirdi ama 1 ay daha kullanırım gibi. Sonrasında değiştirip buraya yazmak aklımda. 35 bulabilsem daha iyiydi tam dengeli olurdu. 32 ile biraz daha yol için oldu. Yeri geliyor 38 bile arazide yetersiz kalıyor dissız olunca
Kaç basıyo buElektrikli diye kabul eder misiniz etmez misiniz bilmem ama 😄 Şunu şuraya atayım da yorumunu sonra ekleyeyim. bayram tatili bi geçsin, daha yol yapmak nasip olmadı 😔
25 kadar elektrik, 25 ve üstünde elektriği kesiyor, pedal gücü gerekiyor. Fakat yanlış kullanımda arka göbek veya ruble hasar görebiliyor. Arkadaşım da var aynısı oradan biliyorum, şuanda kendisi satmak istiyor pişman oldu bunu satın alarak.Kaç basıyo bu
arka göbek/ruble nasıl hasar alıyor ki? bunlarda öyle bişey olmaması gerek. pedal çevirmeyi bıraktığın anda duran motor bunlar.yanlış kullanımda arka göbek veya ruble hasar görebiliyor.
Tam olarak sebebi ve nedenini bilmiyorum. Kendim kullanmadığım için detaylı bir yorum yapmam yanlış olur fakat bu bisikleti kullanan arkadaşımın söylediği olay şu.arka göbek/ruble nasıl hasar alıyor ki? bunlarda öyle bişey olmaması gerek. pedal çevirmeyi bıraktığın anda duran motor bunlar.
Arıza falan mı var acaba? Shimano motorlar pedal çevirmeyi bıraktığın anda devre dışı kalıyor. devre dışı kalması milisaniyeler bile sürmüyor. bu model olmasa da shimano motorlu elektrikli bisiklet kullanıyorum hiç öyle bi sorum olmadı. normal bisiklet sürüşünden tek farkı pedalı daha rahat çeviriyorsunuz.Tam olarak sebebi ve nedenini bilmiyorum. Kendim kullanmadığım için detaylı bir yorum yapmam yanlış olur fakat bu bisikleti kullanan arkadaşımın söylediği olay şu.
Vites değiştirirken pedal çevirmeyi bırakıyorum fakat motor anında gücü kesmediği için ve bu sırada da vites değiştirince arka rublede boşluk oluşuyor bu yüzden de arka rublenin belirli kısmı oynama yapıyor.
Bana yaptığı açıklama bu her ne kadar doğru veya yanlış bilmiyorum.
Hiç bir fikrim yok maalesef. Kendim kullanmadığım için bilmiyorum, arkadaşımın bana söyledikleri kadarını biliyorum.Arıza falan mı var acaba? Shimano motorlar pedal çevirmeyi bıraktığın anda devre dışı kalıyor. devre dışı kalması milisaniyeler bile sürmüyor. bu model olmasa da shimano motorlu elektrikli bisiklet kullanıyorum hiç öyle bi sorum olmadı. normal bisiklet sürüşünden tek farkı pedalı daha rahat çeviriyorsunuz.