Burak Altaç
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 14 Nisan 2020
- Mesaj
- 1.522
- Tepki
- 4.964
- Yaş
- 41
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Burak Altaç
- Başlangıç
- 1995—96
- Bisiklet
- Diğer
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Merhaba Feltin hangi modeli acaba. Bşrde Türkiyeden mi aldınız?
Felt broam Türkiye'den Probike kadıköyden aldım . ayrıca karbon aero kadro yol bisikleti almak için satıyorum ...Merhaba Feltin hangi modeli acaba. Bşrde Türkiyeden mi aldınız?
275260 dosyayı görüntüle
Commuter, keyif alma, çay kahve içmeye gitme amaçlı gravel uyumlu bisikletim....
Ruble = düz duvar tırmanma spek sanırım😀😀275260 dosyayı görüntüle
Commuter, keyif alma, çay kahve içmeye gitme amaçlı gravel uyumlu bisikletim....
Gravel e çamurluk takılmaz çünkü pahalı 😂Gravel'a çamurluk takılmazcı arkadaşlara gelsin bu fotoğraf. Kış geldiği ve de günlük kullanıp, işe bisikletle gittiğim için çamurluk şart. 😂😂
275233 dosyayı görüntüle275235 dosyayı görüntüle
Ruble = düz duvar tırmanma spek sanırım😀😀
Bir dönem 11-42 ile önde 40 tek yaprak denedim. Dediğiniz gibi genel 1x gravel grubunda bu tip bir sitem olsa da, kendi adıma pek sağlı olmadığı noktalar oldu. Özellikle uzun süre bisiklet binmeyip yokuşlara geldiğimde 40-42 oranında neredeyse dönmüyor gibi gelmişti. daha öncesinde düzenli olarak bisiklet kullandığım dönemde yol bisikleti ile 34-28 ile çıktığım rampayı bununla ile çıkamamıştım. Şuanda 2xli orijinal kombinasyona geri geçtim. 38-24 ile 11-42. her şeyin fiyatı uçtuğu gibi bisikletlerinde fiyatı uçtu satışa koymuş ve aklımdaki rakama kadar inmeyi düşünüyordum 2 ile 4bin arası teklif gelince ilandan çekip kullanmaya karar verdim. Elimde 38lik gravel lastiği de var, ekstra olarak surly corner bar bulabilirsem güzel olacak ama mevcut döviz ile 100$'a gidon almak pek mantıklı gelmiyor.Tek aynakol tercihi sebep olmuş gibi görünüyor. Bisiklet sanat eseri gibi olsa da, ruble aynakol oranını biraz uyumsuz buldum, en azından çift aynakol belki daha kotarabilirdi durumu. Bu şekilde çok yük binecektir zincire.
Bu bisiklet kayışlı göbekten vitesli olmalıymış.
Ruble = düz duvar tırmanma spek sanırım😀😀
Tek aynakol tercihi sebep olmuş gibi görünüyor. Bisiklet sanat eseri gibi olsa da, ruble aynakol oranını biraz uyumsuz buldum, en azından çift aynakol belki daha kotarabilirdi durumu. Bu şekilde çok yük binecektir zincire.
Açıkcası çok güzel cevap oldu🙂ben de yokuş sevmeyen (göbeğime bağlıyorum) ve ileride soulrider yaptırmayı düşünen biri olarak sizin ve yasin beyin buradaki tecrübesi benim için çok kıymetli. Rahat bi şekilde 35 40 lı hızlara da çıkabiliyor mu acaba düşünüodum(cahilce olabilir) ama onu da cevaplamışsınız kendi adıma teşekkür ederim.Yanıtlarınız için teşekkürler. Bilgim doğrultusunda yanıt vermeye çalışayım. Göbekten viteste istediğim oranlar yok ayrıca kayışlı bisikletleri pek sevmiyorum zira bisiklet gibi görünmüyorlar gözüme. Biraz tercih meselesi sanırım.
Evet, her yokuşu tırmanabilsin istedim zira yokuş tırmanmayı seven biri değilim.
Tek aynakol mu yol açtı bilemiyorum. Size istediklerimi ileteyim, siz teknik olarak yorumlarsınız. Her yokuşu fıtı fıtı da olsa rahatça çıkabileyim istedim. Aynakol küçük olursa düzde hızım azalır mı diye düşündüm ve bu aynakolu yani bu grupset'in orjinalinde olmayan daha büyük bir aynakolu tercih ettik. Yapabildiğim hızlar değil ama deneme imkanım oldu, düzde 52 km'ye kadar çevirebiliyorsunuz, sonrasında pedal boşa dönüyor.
Yani bir soulrider yaptırmanın tüm zevklerini yaşıyorsunuz. Göze hoş gelmeyen noktaları olabilir bazı arkadaşlar için ama yokuş çıksın, düzde üzmesin, çamur deryalarına girince can sıkmasın, dilersem ön ve arka sepet takabileyim, istediğim çamurluk takılabilsin, 50'ye kadar lastik takabileyim gibi kafanızda zamanla şekillenmiş her şeyi yaptırma özgürlüğünüz var. En güzel kısmı da renk seçimi. Otomobil sever biri olarak kombinasyon konusunda hiç sıkıntı yaşamadım. Önce renkleri seçtim sonra dizayna beraber karar verdik. Ortaya böyle bir güzellik çıktı.
Umarım yazılanlara cevap olmuştur. Teknik bilgim zayıf, biniciyim ben...