Road_Runner
Road Runner
- Kayıt
- 24 Nisan 2010
- Mesaj
- 5.997
- Tepki
- 24.868
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Cervélo
◘ Mevcut bisikletinizde en yüksek viteste giderken 42/14 dişli kombinasyonunuz var. Yani bir pedal çevirşinizde arka teker 3 tam tur yapıyor.
◘◘ Deore aldığınızda en yüksek viteste giderken 42/11 dişli kombinasyonunuz olacak. Yani bir pedal çevirşinizde arka teker 3,81 tam tur yapacak
Benzer şekilde;
◘ Mevcut bisikletinizde en düşük viteste giderken 24/34 dişli kombinasyonunuz var. Yani bir pedal çevirşinizde arka teker 0,70 tur yapıyor.
◘◘ Deore aldığınızda en düşük viteste giderken 22/36 dişli kombinasyonunuz olacak. Yani bir pedal çevirşinizde arka teker 0,61 tam tur yapacak
Peki bu ne demek?
1- Yokuş aşağı inerken pedalı çevirebildiğiniz kadar hızlı çevirirsiniz ya hani, işte o durumda biraz daha hızlı gideceksiniz. (%27)
2- Yokuş yukarı çıkarken de vitesinizi en küçüğe aldığınızda %13 oranında daha az güç harcayacaksınız. (Tabi ki daha yavaş çıkacaksınız)
Size de bunların 700 lira edip etmediğine karar vermek kaldı.
◘◘ Deore aldığınızda en yüksek viteste giderken 42/11 dişli kombinasyonunuz olacak. Yani bir pedal çevirşinizde arka teker 3,81 tam tur yapacak
Benzer şekilde;
◘ Mevcut bisikletinizde en düşük viteste giderken 24/34 dişli kombinasyonunuz var. Yani bir pedal çevirşinizde arka teker 0,70 tur yapıyor.
◘◘ Deore aldığınızda en düşük viteste giderken 22/36 dişli kombinasyonunuz olacak. Yani bir pedal çevirşinizde arka teker 0,61 tam tur yapacak
Peki bu ne demek?
1- Yokuş aşağı inerken pedalı çevirebildiğiniz kadar hızlı çevirirsiniz ya hani, işte o durumda biraz daha hızlı gideceksiniz. (%27)
2- Yokuş yukarı çıkarken de vitesinizi en küçüğe aldığınızda %13 oranında daha az güç harcayacaksınız. (Tabi ki daha yavaş çıkacaksınız)
Size de bunların 700 lira edip etmediğine karar vermek kaldı.