Halil EROĞLU
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 13 Haziran 2012
- Mesaj
- 1.747
- Tepki
- 1.061
- Şehir
- İzmir/Ankara
- Bisiklet
- Salcano
Birkaç fotoğraf çekebildim; ama aceleye geldi. Bir de fotoğrafı otomatik modda bıraktığımdan farı açtığımda makinenin pozlama değerleri vs. değişip parlak olan ışığı kendince azaltıyor diğer çevredeki karanlık bölgeyle eşitleyebilsin diye. Yani aslında fotoğrafta görüldüğü gibi değil, çok daha aydınlık bir görüş alanı sunuyor. En ilerideki araç plakalarındaki ışık yansımalarından anlayabilirsiniz. Bu arada daha önce söylemedim, ışık kısmı çok küçük genişliği 5cm. falan. Satış sitesinde dev gibi görünüyor ama öyle değil. Çok küçük ve şık. Dış kasa su geçirmez, kapalı vidalı yapıda ve ısının dağılmasını ve metalin soğumasını sağlayan yuvalar mevcut(heatsink). Paket içinde bizim prizlere uygun aparat çıkmıyor. Şarj adaptörü ikili Amerika fişi. Onun için dönüştürücü satın almak gerekiyor 1TL'ye elektronikçilerde, bit pazarlarında vs. mevcut. Farın kablosu ile bataryanın kablosunun birleştiği kısma bir vida sistemi yapmışlar. Musluk sıkar gibi kıvırıyorsunuz ve hop çıkmayacak şekilde monte olmuş oluyor iki kablo. 3 adet enerji göstergesi mevcut. 3'ü yanıyorsa %80-100 dolu, 2'si yanıyorsa %40-79 arası dolu, 1'i yanıyorsa %39'dan az ve yine 1'i 3 saniyede bir yanıp sönüyorsa yarım saatlik şarjı kalmış demektir ve bu son uyarı modunda 2 lambadan biri sönüp tasarrufa geçiyor ve tek lambayla devam ediyor. Toplam 4 modu var. İlki düşük, ikincisi orta, üçüncüsü yüksek ışık seviyesi ve dördüncüsü yüksek ışıkta sürekli yanıp sönme. Yanıp sönsün istiyorsanız 2 sn. basılı tutmanız yeterli. Diğer modlar için tek tek basıp bırakıyorsunuz. İşte birkaç fotoğraf.