@BrkKrm yeni örülen ve böyle zıplayan jantları tur sayısına göre akort etmek mümkün ama bu yöntem ilk anda jantı belirli bir dengede germek için kullanılıyor. Sona az iş kalsın diye yapılır.
@BrkKrm pek garanti veremezsin çünkü mevcut çember yamulmuş olabilir akortla düzelmez olabilir yani garanti veremez. Jant örmek, düzeltmek akort yapmak çok Zaman alır. Hakkını istiyor.
@NKurtuldu bu sorununyaşamanız çok ucuz aluminyum jantlar ve çok pahalı karbon jantlarda mümkün.
80 mm sibop uzunluğu bir ağırlık oluşturuyor ve karbon jantta birleşim yeri olmadığından ve lastiksiz olarak mükemmel dengede olduğundan bu yöntemle dengeye almak mümkün.
Normal iyi sayılan 1000-3000 tl arası satılan aluminyum jantlarda birleşim yeri sibop deliğinin karşısına denk getirilir ve sağlamlık için birleşim yerine konan ek parça dengeyi sibopla sağlar.
Bu balance effect i yolda giderken hissetmezsiniz, son hızınıza ve harcadığınız güce etki eder ama videodaki gibi zıplama vs hissetmezsiniz çünkü yoldaki bozukluklar daha büyük etki bırakıyor.
Yolda hissedilen merkezden kaymış hub yada yamulmuş jant olur. Merkezden kayma hissedilecek düzeydeyse çemberi değiştirmek gerekir fakat akort ayarı ile hissedilmeyecek düzeye indirilir fakat ileride tel kopmları olası olur.