Baya uzun zaman geçti konunun üzerinden farkındayım
Setin son şeklini ve ağırlığını paylaşmak istedim..
DT swiss 4.2D çemberler : 396+396=792 gr
XT 775 Cl göbekler : 530 gr
DT Swiss Revo 1.8-1.5 teller 32 adet(ön) : 130 gr
DT Swiss Comp 2.0-1.8 teler 32 adet (arka): 175gr
DT Swiss Alu tel başları 2.0 32 adet (arka) : 10gr
DT Swiss Pirinç Tle başları 1.8 32 adet (ön) : 40 gr
Toplam 1670gr..
Ayrıca Joe's tubeless kitide aldım ve tubeless yaptım seti
Normal iç lastikli kullandığım lastiklerimden(500+200) sonra ağırlık hiç değişmedi (sıvı olduğu için) ama konfor ve sürüş performansı çok arttı..
Maxxis Ignitor Tubeless lastiklerle süper oldular
Lastik çembere inanılmaz güzel oturuyor, çok düşük(10-15psi) hava basıncında dahi ne akdar çekirtirirsem çekiştireyim yanaklardan ahva kaçırmıyor.. Hatta geçen gün havasını tamamen indirip normal el pompası ile şişirmeyi denedim ve gayet rahat şişti..
Joe's sıvıda gerçekten patlaklara karşı çok etkili, defalarca diken çıkarttığım halde hiç hava kaybı olmadı henüz..
Alanya yarışından önce tubeless yapmıştım seti, o zamandan beri bir kere patlamadı ki Alanya yarışında yaklaşık 25 hava ile yarıştım..
Tubeless olayı bence imkanı olan herkesin yapması gereken bişey gerçekten harika bir olay..