@can akıncılar
Kardeşim, güzel kardeşim. Boş boş konuşuyorsun. Bedavacılık diyorsun. Ağzımı bozmak istemiyorum. Tanımadığın birisi için nasıl bu kadar rahat konuşabiliyorsun?
Yalnız forumda bir daha soru sorarsam iki olsun. Hangi soruya nasıl cevap verileceğini bilmeyen insan dolmuş burası. Herkes ayrı telden çalıp, cakasını satıyor.
Ben, bisikleti aldığım yeri aradım. Kaçkar'a gitmeden bizi arayın, biz orasıyla iletişime geçip sizi mağdur etmemek için elimizden geleni yapacağız dedi bisikleti aldığım yer. Bayisidir, değildir orası ayrı. Ama şu çirkin ve üstten bakan küçümseyici üslubunuzu gördükten sonra kendi tecrübelerim bana yeter. Bozulan bisiklet parçam bozulsun, kendim öğrenir tamir eder size minnet etmem.
Hayır, bir yanlış anlaşılma olabilir belki. İnsan beşerdir şaşardır. BEDAVACI ne demek yahu? Sana ne kardeşim? Ben bedava bir mal mı alıyorum? Vermişim parasını, hakkım var mı yok mu onun araştırmasını yapıyorum? Ki böyle bir hak olmadığını varsaysak bile olması gerektiğine inanıyorum. Yoksa neden ar-ge çalışmaları, müşteri memnuniyetinin önemi üzerine duruyor şirketler? "Al gülüm, ver gülüm" mantığıyla çalışan yerlerden satış yapmaya alışmışsanız bilemem ama doğrudur yıllardır "Satılan mal geri alınmaz." yazısının olduğu yerlerden alışveriş yaptık. Her ne olursa olsun bu bilinç sizde yoksa bilemem.
Yaşı büyük olanlara saygım sadece tecrübesi ve kendisinden küçük/tecrübesiz olanlara karşı takındığı üsluba göre değişir. Bazıları yıllardır alım satım yapmış olabilir. Bizden tecrübeli olabilir ama o kullandığınız diliniz sizin olsun. Sizden gelecek yardımı istemem. Bu da Forum'a sorduğum son soru.
@MustafaNR
Teşekkürler, sağolun.