Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Kaçkar Bisiklet ve Giant garanti kapsamı

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
@Resul Yılmaz
Bisikletin satışında ve montajında Kaçkar'ın bir müdahalesi yok.
 
Scudo
@Aybars Öge Sürücü

bisikleti beraber araştırdık ve kaçkar'ın internet sitesinden aldık. yoksa adam neden özellikle kaçkar'a götürsün ve böyle bir yaklaşım beklesin?
 
Biz onun yazdığından fikir yürütüyoruz. Konya'dan aldım diyor...
@Resul Yılmaz
 
Bu bedavacılık nedir millette ya.Kardeşim Türkiye'de şu bisiklet firmaları bayilere kurduğunuz ücret sizin der gerisini bize yönlendirin der.En azından Müşteri memnuniyetini ön planda tutanlar için.Bana bisikleti aldığımda verdiler kuponu bir kere gittim o'da garantiden çıkmasın diye birde ilk defa 900 lira bisiklete ve aksesuara para yatırdım onun korkusuyla,ondan bir ay sonra bakıma gittim imzayı attırdım kupon evde duruyor, jant çatlamıştı birde öyle gönderdim bu kadar.Şimdi yeni bisiklet alsam yine ilk bakımı yaptırırım gerisi hikaye.Kurulum ücreti'de 6 7 lira bir şey.Ha bisikleti ordan alırsın onu kurarlar bedavaya o başka.
 
Resul hocam bahsedilen kupon merida ile de veriliyor. Alırken zaten ilk bakımı o an yapıldı. İkinci bakım kuponunun herhangi bir merida servisinde geçip geçmeyeceğini sormuştum. Kuponu ver yapmam diyen olmaz demişti Aslı bisikletten Demircan abi. Bu kupon zaten garanti belgesinin içinde oluyor ve sadece ikinci bakım için geçerli. Giant ın böyle bir uygulaması yok ise de internetten de almış olsanız montajı ve ilk bakımı herhangi bir servisin yapması gerek diye düşünüyorum. Mağazadan almış olsanız toplayıp yağlayıp öyle vereceklerdi. İnternetten alınca da aynı şekilde bakmaları gerek.
 
@can akıncılar

bisiklet kaçkar'ın konya şubesinden monte edilmiş halde istanbul'a gönderildi, bir sorunla karşılaşıldı ve kaçkar'ın buradaki şubesinde giderilmesi isteniyor bu kadar basit. adam sıfır bisiklet almış, bu istediği bedavacılık mı oluyor? bu nasıl bir üslup? sorunun çözümüne katkınız olmayacaksa yazmayın kardeşim, mecbur değilsiniz.
 
@Resul Yılmaz Arkadaşımızın yazdığı bu şekilde internet sitesinden x firma-Konya'dan almış ve kendi kabataslak kurulumunu yapmış.Kontrol için gittiği Kaçkar'daki genç bisikletçi ise muhtemelen gidon ve boğazı kontrol ederek vidalarını sıkmış tamam demiş.Kurulumu yapılmış bisikleti bende olsam fazla kurcalamam diğer istekleri o firma ve dükkanın kuralları gereği ücrete tabii ise ücret istenmiştir.
 
Geçmiş olsun öncelikle,bakmayın herkes çok biliyor ama belli oluyor kimin ne bilip bilmediği benim size tek sunabileceğim fikir ürünü kargodan alırken verilen makbuzla ve bisikletin faturasıyla bayiye gitmeniz olucak istediğiniz giant bayisine gidin konuşun böyle çözüm sağlıyacağınıza inanıyorum,kargo makbuzunu bulamassanız takip numarasıyla internetten tekrar makbuzu çıkartabilirsiniz.ayriyetten sorunlu olan yerleri gösterin mutlaka bunda bunda sorun vardır diye ama mutlaka bisikletin elinize geçiş tarihini tam olarak ibraz edin 1 haftanız var
 
@Volkan Akmese

Ben Murat abinin bakım kuponları dediği sayfadan itibaren okumaya başladım tekrar,daha önceden konuya bakmıştım,ne yazık ki yardım edebileceğim nitelikte olmadığı için yorum atmamıştım.
 
@can akıncılar

Can bosuna ugrasmaa kafanida bosyere agritma. Sen ben karismayalim, birak neyaparsa yapsinlar. Iyi yorumlar hoslarina gidiyor ama olumsuz bir yorum gelince kabullenemiyorlar. Madem kuponla falan oluyor bu is gidin ozaman bayilere onlarla ugrasin, görelim bakalim hangi bayi bedava bakim yapacak. (iclerin de insafli birisi cikarsa, belki bedava insaniyet niyetine yapar)

Madem burada herkes çok biliyor ve kimin ne bilip bilmediği belli oluyor. Madem biz birsey bilmiyoruz, ozaman bilen kisi zaten yazmis olayi, onun dedigini yapin amaciniza ulasin. Ha hic yoktan sonucu bize bildirin de nasil oluyormus biz de ögrenelim.
 
  • Beğen
Tepkiler: can akıncılar
@murat cömez

ya sorun çok basit bir şey, sıfır bisiklet alınmış ve satıcı firmadan yardım bekleniyor, yapacakları ufak tefek bir genel bakım, hepsi bu. neden anlamıyorsunuz? herkes muhalefet edip duruyor nasıl iş anlamadım.
adam "bedavacı" demiş, gelmiş arka çıkıyorsunuz. "olumsuz yorum" dediğiniz bu mu? bunun adı hakaret.
neyse, sizin de söylediğiniz gibi karışmamanız daha iyi olur. asap bozmaktan başka bir faydanız olmuyor.
 
@Volkan Akmese

Ben kimseye arka cikmiyorum, olumsuz yorumlada onu demek istemedim. Biz sizi anliyoruz ama yapmazlar diyince sorunuza gidiyor (olumsuz yorum derken bu tür yorumlari demek istemistim) ama kimisi kuponla, kimisi fisle olur diyince hosunuza gidiyor.
Madem ufak defek seyler ozaman neden yapmiyorlar? Demekki bayiler vicdansiz olunca her istenen olmuyormus. Bunu giant'in kendine de sikayet etseniz elinize hic bir sey gecmez, buna inan.
Giant'in size diyeceyi su olacak... "Bakim isi bayi ile sizin aranizada olan bir sey biz karisamayiz ve bisikletin kadrosu ve parcalari ile sorun varsa bize direk yazmayin, en yakin giant bayisine gidin ve onlar bizile görüssün diyecekler".

Biz asabinizi bozmuyoruz, bizim yazdiklarimiz sizin isinize gelmiyor ve zorunuza gidiyor. Aslinda bizim cok faydamiz dokundu ama siz anlamak istemiyrsunuz cünkü olumsuz cevabi sizin isinize gelmiyor.

Neyse nasil biliyorsaniz öyle yapin, biz daha fazla sizin asabinizi bozmayalim.
Bol sanslar... :in:
 
  • Beğen
Tepkiler: can akıncılar
Hocam Keşke Direk Aldığınızda Gitseydiniz Kaçkar Bisiklete Kullanıcı Kurunca Bisikleti Benim Bildiğim Kadarıyla Hiçbir Şekilde Garanti Kapsamına Girmez.
 
@can akıncılar

Kardeşim, güzel kardeşim. Boş boş konuşuyorsun. Bedavacılık diyorsun. Ağzımı bozmak istemiyorum. Tanımadığın birisi için nasıl bu kadar rahat konuşabiliyorsun?

Yalnız forumda bir daha soru sorarsam iki olsun. Hangi soruya nasıl cevap verileceğini bilmeyen insan dolmuş burası. Herkes ayrı telden çalıp, cakasını satıyor.

Ben, bisikleti aldığım yeri aradım. Kaçkar'a gitmeden bizi arayın, biz orasıyla iletişime geçip sizi mağdur etmemek için elimizden geleni yapacağız dedi bisikleti aldığım yer. Bayisidir, değildir orası ayrı. Ama şu çirkin ve üstten bakan küçümseyici üslubunuzu gördükten sonra kendi tecrübelerim bana yeter. Bozulan bisiklet parçam bozulsun, kendim öğrenir tamir eder size minnet etmem.

Hayır, bir yanlış anlaşılma olabilir belki. İnsan beşerdir şaşardır. BEDAVACI ne demek yahu? Sana ne kardeşim? Ben bedava bir mal mı alıyorum? Vermişim parasını, hakkım var mı yok mu onun araştırmasını yapıyorum? Ki böyle bir hak olmadığını varsaysak bile olması gerektiğine inanıyorum. Yoksa neden ar-ge çalışmaları, müşteri memnuniyetinin önemi üzerine duruyor şirketler? "Al gülüm, ver gülüm" mantığıyla çalışan yerlerden satış yapmaya alışmışsanız bilemem ama doğrudur yıllardır "Satılan mal geri alınmaz." yazısının olduğu yerlerden alışveriş yaptık. Her ne olursa olsun bu bilinç sizde yoksa bilemem.

Yaşı büyük olanlara saygım sadece tecrübesi ve kendisinden küçük/tecrübesiz olanlara karşı takındığı üsluba göre değişir. Bazıları yıllardır alım satım yapmış olabilir. Bizden tecrübeli olabilir ama o kullandığınız diliniz sizin olsun. Sizden gelecek yardımı istemem. Bu da Forum'a sorduğum son soru.

@MustafaNR

Teşekkürler, sağolun.
 
  • Beğen
Tepkiler: MEVLÜT M. TUTMAZ
@can akıncılar

Servisi ise kuponla yapmak zorunda.

Servisi değil ise hiç bir şekilde bisikletçiye kızmaya hakkı yok.
 
@Volkan Akmese
Kaçkar Konya'ya şube mi açmış?

Serkan & Yusuf benim niye haberim yok yaktım sizi...
 
Arkadaşlar gereksiz tartışmalar başlamış konu sahibi isteği üzerine konuyu kilitliyorum.Lütfen özelden veya başka konu açarak tartışmaya devam etmeyin herkesin bildiği kendinedir veya siz ne söylerseniz söyleyin karşıdakinni anladığı kadardır prensibini unutmayın derim burada kimse kimseye bir şey ispatlamak zorunda değil.
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri