Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Kamil Koç

A

Anonim

Silinmiş hesap
Kamil Koç otobüs şirketini bisiklet dostu biliriz. Doğrudur. Ekim ayında yaptığımız (İstanbul’dan Muğla’ya ve Fethiye’den İstanbul’a) yolculuğumuzda muavinler dışında sorun yaşamadık. Ancak bu gibi durumlarda nasıl hareket etmemiz gerektiği konusunu Kamil Koç’a sordumsa da nedense tatmin edici bir açıklama getirmediler. Anlaşılan ya söyleyecek sözleri yok ya da önemsemiyorlar.
 
Scudo
Bazı müavinlerden kaynaklanıyor bu,bizde eskişehirden dönerken 3 arkadaş kamil koçu seçmiştik..Normalde lastikleri sökmemiz gerekirken muavinler direk sökmeden biz koyarız abi demişlerdi.Bizde çok memnun ve rahat bir şekilde yolculuk yapmıştık.Belkide kısa mesafe diyeceğim ama araba istanbuldan veya bursadan yüklü geliyordu bisikletlere zarar gelmesin diye yolcuların çantalarını bile üst üstte koymuştu.
 
arkadaşlar bazı otobüsler de teker sökmeye lüzum yok. bagajları oldukça büyük oluyor bir arkadaşım seyahatlerinde özellikle otobüs seciyor. bunu mutlaka bilet alırken sordurun daha rahat edersiniz.
 
en büyük problem muavinler... Şoförlerde bir sorun yok... Kamil Koç yönetimi ise müşteri çekebilmek için bisikletlilere çok müsamahakar davranıyor...
 
Her memleketin iyiside vardır kötüsüde yüzünden yola çıkarak Kamil Koç firmasını genel olarak suçlamak yanlış olur bence. Muavin hırtını direk şikayet etsen bizde sövsek ? xD
 
Merhaba Arkadaslar,
Tolga arkadasa katiliyorum son zamanlarda bisikleti sokmeden de tasiyabilecegimiz bagajlara sahip otobusler var. Kamil Koc otobus firmasi YOL KARTI cikardiktan sonra muavinleri ve soforleri problem cikarmiyorlar. Tabi ki bisikletinizi siz yerlestiriyorsunuz.

Birde basin bulteni var Kamil Koc'un ,bunu Ibrahim Kizilkaya arkadasimiz bir siteye koymustu orada okudum.Kendisi bunun bir kopyasini devamli yaninda tasiyormus herhangi bir olaya karsi hazirlikli olmak icin.
Simpleman arkadasimiz da Kara Ulastirmasi Genel Mud. resmi sayfasindaki yazida da haklarimizin oldugu ve herhangi olumsuzluk durumunda sikayet ettigimiz de firmanin ihtar gorme durumunun dogacagini yaziyor.

(link) siteye girip haklarimizi ogrenebiliriz.
 
Ülkemizin en eski otobüs firmalarındandır Kamil Koç..Yolculuk planları değişince yoldaşımı otobüs ile götürmek zorunda kaldım.Bilet almadan önce firmayı arayıp bisikleti bagaja vereceğimi söyledim.Görevli, ön tekeri çıkarmam koşuluyla bagaja alabileceklerini belirtti.Bileti bu sabah 8:35 e almıştım.06:00 da uyanıp sırt çantama son halini verdim.O da ne? Yaklaşım 30 kg yüküm oldu.Kıyafetten ayaklı pompaya,tabletten kitaba ne çok şey varmış..Evden terminale,bir dağcının bisiklet üstündeki hali misali pedalladım.En büyük korkum + 30 kg fazlalığın yolda başıma beklenmedik bir aksilik çıkarmasıydı.Neyse ki çantanın tepe noktasının arada kaska çarpması dışında sağ salim perona geldim.Otobüs yolcu bagajları için beklerken muavin ile konuşup en güvenli biçimde nasıl yerleştirelim bisikleti diye konuşurken kaptan geldi.Ön tekeri çıkarıp yerleştireceğimi söyledim,tamam dedi ve gitti.Bagajın ilk kapısının yan duvarı boş görünüyordu.Muavin ile konuşup, ön tekeri sökmeden ,iki teker zeminde ve ayakta duracak biçimde,yanlarına yumuşak yüzeyli çanta ve valizleri destekleyerek sabitledik.Yalpalanmadan etkilenmemesi için de benim sırt çantasını en dıştan dayadık.Sonuç:hasarsız,sorunsuz bir taşıma yöntemi..
Kıssadan hisse: Bazen standart çözümlere,koşullara göre farklı,işlevsel yeni çözümler üretilebilir.Otobüs yolculuğunda bisikleti taşımaktan çekinen arkadaşlara iftiharla sunulur :D
Not : Firma çalışanlarına teşekkür ederim..
 
Ben bir kere kamil koç kullandım muavin bir bölme açtı bagajdan baska bisiklet yok burası senin istediğin gibi yerleştir dedi. Zarar gelmemesi için biseylerle destekleyebiliriz istersen falan diye de sordu hatta. Mercedes travego tercih edilebilir bagaji yüksek dik girebiliyor bisiklet. Mercedes Tourismo man tourliner bagaji alçak otobüsler, sıkıntı olabiliyor
 
Bileti önceden almak koşulu ile çok sorun çıkarmazlar. En fazla mırın kırın ederler. Ama aynı gün bilet alımlarında ve hafta sonuna denk geliyorsa işi yokuşa sürerler. Bir de bayram ve arife günlerinde önceden aldığınız biletler için bile sorun çıkardıklarını biliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
İzmir'den Hatay'a bisikletimi ve çantalarımı 30 kg bagaj kapsamında sorunsuzca getirdim. Hatay'dan Osmaniye'ye oradan da Van'a gelecektim ki Hatay'da şoför bisiklet için ekstra ücret istedi, otogardaki kamil koç yazıhane ekibi sorunu çözmediği gibi sonun da onlar da ödeme yapmam gerektiğinde hem fikir oldu (onlara göre -göz kararı- 2 kişilik bagajım olduğundan vb.) Bileti iptal ettirip ücret iadesi talep etmek zorunda bırakıldım.
Müşteri hizmetlerine 2 ayrı şikayet kaydı oluşturdum, bir gün sonrası için Osmaniye ve Van biletlerini tekrar almak istediğimi, bu kez sorun haşamayacağıma dair teminat istediğimi belirttim, şikayetim de talebim de sonuçsuz kaldı, artık sahibinin Alman olmasıyla artan umutlarım suya düştü, özetle Kamil Koç da trişka çıktı.

Firmanın kendi koyduğu kuralları ve şartları, kendi çalışanlarına uygulatamıyorum. Başta şoförler olmak üzere, yazıhane sorumluları/yetkilileri de dahil çalışanlarının çoğunun bagaj şartlarından ve kurallarından haberi yok.

Az önce Van'da bir kamil koç yazıhanesine gittim, yarın için ağrı'ya bilet almak istediğimi ancak bisikletimin olduğunu, bazı şoförlerin bisiklet için ekstra ücret istediğini, böyle bir durumla karşılaşmak istemediğimi söyleyince yazıhanedeki çalışan hangi firmaya gidersem gideyim bisiklet için ücret isteneceğini söyledi.

İşimiz gerçekten zor! Bir tek Batı'da ve Ege'de bisiklet taşınmaya alışıklar sanırım, nitekim daha önce 4-5 kere sorunsuzca taşıttırdım ama hepsi Ankara hizasından batı tarafında kalan güzergahları. Hatay hizasından doğu tarafında kalan bölümde cidden hiçbir çalışanın, hiçbir şoförün bagaj (ve bilet) şartlarından ve kurallarından haberi yok. Şartları ve kuralları uygulayacak/uygulayacak yetkili kişilere/birimlere ulaşamıyorsun, yalandan şikayet kaydı oluşturmakla kalıyorsun.

İşi gücü bırakıp dava açacak ve takip edecek kadar maddi gücüm olsa dava açmıştım. Okkalı bir tazminatla sonuçlanacak bir davanın kamil koç'u, böylece çalışanlarını bisiklet bagajı konusunda silkeleyeceğini düşünüyorum. Umarım biri günün birinde o davayı açar.
 
şirketin sadece ismi var bütün otobüsler özel şahıslara ait, eskisi gibi bir standartları yok. ayrıca doğu illerine çok az sefer gittiğini duymuştum.
 
İzmir'den Hatay'a bisikletimi ve çantalarımı 30 kg bagaj kapsamında sorunsuzca getirdim. Hatay'dan Osmaniye'ye oradan da Van'a gelecektim ki Hatay'da şoför bisiklet için ekstra ücret istedi, otogardaki kamil koç yazıhane ekibi sorunu çözmediği gibi sonun da onlar da ödeme yapmam gerektiğinde hem fikir oldu (onlara göre -göz kararı- 2 kişilik bagajım olduğundan vb.) Bileti iptal ettirip ücret iadesi talep etmek zorunda bırakıldım.
Müşteri hizmetlerine 2 ayrı şikayet kaydı oluşturdum, bir gün sonrası için Osmaniye ve Van biletlerini tekrar almak istediğimi, bu kez sorun haşamayacağıma dair teminat istediğimi belirttim, şikayetim de talebim de sonuçsuz kaldı, artık sahibinin Alman olmasıyla artan umutlarım suya düştü, özetle Kamil Koç da trişka çıktı.

Firmanın kendi koyduğu kuralları ve şartları, kendi çalışanlarına uygulatamıyorum. Başta şoförler olmak üzere, yazıhane sorumluları/yetkilileri de dahil çalışanlarının çoğunun bagaj şartlarından ve kurallarından haberi yok.

Az önce Van'da bir kamil koç yazıhanesine gittim, yarın için ağrı'ya bilet almak istediğimi ancak bisikletimin olduğunu, bazı şoförlerin bisiklet için ekstra ücret istediğini, böyle bir durumla karşılaşmak istemediğimi söyleyince yazıhanedeki çalışan hangi firmaya gidersem gideyim bisiklet için ücret isteneceğini söyledi.

İşimiz gerçekten zor! Bir tek Batı'da ve Ege'de bisiklet taşınmaya alışıklar sanırım, nitekim daha önce 4-5 kere sorunsuzca taşıttırdım ama hepsi Ankara hizasından batı tarafında kalan güzergahları. Hatay hizasından doğu tarafında kalan bölümde cidden hiçbir çalışanın, hiçbir şoförün bagaj (ve bilet) şartlarından ve kurallarından haberi yok. Şartları ve kuralları uygulayacak/uygulayacak yetkili kişilere/birimlere ulaşamıyorsun, yalandan şikayet kaydı oluşturmakla kalıyorsun.

İşi gücü bırakıp dava açacak ve takip edecek kadar maddi gücüm olsa dava açmıştım. Okkalı bir tazminatla sonuçlanacak bir davanın kamil koç'u, böylece çalışanlarını bisiklet bagajı konusunda silkeleyeceğini düşünüyorum. Umarım biri günün birinde o davayı açar.
Bidon bidonçökelek, peynir, turşu taşımayı biliyorlar, yolcusu olmadan bagajda mal taşıyorlar bu yüzden bisikletiniz işlerine mâni oluyor. Hacı emmi sunu istanbulda felan yazzaneye atı ver ali veli gelip alacak. Sunuda al yolda bir çorba parası yaparsın ellam. Mevzu bu kargo şirketleri daha pahalı taşıyor ver bir tane en büyük bankonot bütün peyniri yada bizde emanet derler emaneti taşıt. 🤣. Herşeyin çivisi çıktı be ne diyim.
 
Son düzenleme:
İzmir'den Hatay'a bisikletimi ve çantalarımı 30 kg bagaj kapsamında sorunsuzca getirdim. Hatay'dan Osmaniye'ye oradan da Van'a gelecektim ki Hatay'da şoför bisiklet için ekstra ücret istedi, otogardaki kamil koç yazıhane ekibi sorunu çözmediği gibi sonun da onlar da ödeme yapmam gerektiğinde hem fikir oldu (onlara göre -göz kararı- 2 kişilik bagajım olduğundan vb.) Bileti iptal ettirip ücret iadesi talep etmek zorunda bırakıldım.
Müşteri hizmetlerine 2 ayrı şikayet kaydı oluşturdum, bir gün sonrası için Osmaniye ve Van biletlerini tekrar almak istediğimi, bu kez sorun haşamayacağıma dair teminat istediğimi belirttim, şikayetim de talebim de sonuçsuz kaldı, artık sahibinin Alman olmasıyla artan umutlarım suya düştü, özetle Kamil Koç da trişka çıktı.

Firmanın kendi koyduğu kuralları ve şartları, kendi çalışanlarına uygulatamıyorum. Başta şoförler olmak üzere, yazıhane sorumluları/yetkilileri de dahil çalışanlarının çoğunun bagaj şartlarından ve kurallarından haberi yok.

Az önce Van'da bir kamil koç yazıhanesine gittim, yarın için ağrı'ya bilet almak istediğimi ancak bisikletimin olduğunu, bazı şoförlerin bisiklet için ekstra ücret istediğini, böyle bir durumla karşılaşmak istemediğimi söyleyince yazıhanedeki çalışan hangi firmaya gidersem gideyim bisiklet için ücret isteneceğini söyledi.

İşimiz gerçekten zor! Bir tek Batı'da ve Ege'de bisiklet taşınmaya alışıklar sanırım, nitekim daha önce 4-5 kere sorunsuzca taşıttırdım ama hepsi Ankara hizasından batı tarafında kalan güzergahları. Hatay hizasından doğu tarafında kalan bölümde cidden hiçbir çalışanın, hiçbir şoförün bagaj (ve bilet) şartlarından ve kurallarından haberi yok. Şartları ve kuralları uygulayacak/uygulayacak yetkili kişilere/birimlere ulaşamıyorsun, yalandan şikayet kaydı oluşturmakla kalıyorsun.

İşi gücü bırakıp dava açacak ve takip edecek kadar maddi gücüm olsa dava açmıştım. Okkalı bir tazminatla sonuçlanacak bir davanın kamil koç'u, böylece çalışanlarını bisiklet bagajı konusunda silkeleyeceğini düşünüyorum. Umarım biri günün birinde o davayı açar.

keşke o anda 155 i arayıp şikayet etseydiniz.
 
Geri