@ecsahan Onu kullanan arkadaşlara sormak lazım, senin kullanım amacınla benimki aynı olduğu için benim almaya yaklaştığım modeli ekledim, fiyat/performans açısından benim tercihim bu yönde olacak, ama bütçeyi açarsam trek, vsf veya fuji'ye girebilirim.
@ecsahan
Bu bütçe civarında bakıyorsan bence 410 al. Specialized, Scott, Cannondale gibi markaların bu fiyat civarında bisikletlerinde pek bişey alamıyorsun, jantlar, grupset, maşa, hatta kadro (sirrus'un bu kadrosu A1dir, asıl güzel olan E5 premium kadrosudur sirrus elite'deki) hep ortalama veya vasat oluyor. 410'daki Sram via 24, Acera ayarında denecek, diğerlerinden daha iyi bir grupset, maşa, jant kalitesi/ağırlığı, hatta kadro olarak bile pek fark olacağını sanmam. 410 güzel, akıcı, hafif bisiklettir, f/p olarak bu civardaki çoğu yabancı markadan daha iyi.
Fakat 1900-2000tl'lere çıkarsan o zaman karbon maşalar, daha kaliteli 20-24telli hafif jantlar, iyi lastikler, iyi grupset geliyor, iyi markalarda. Buralara çıkmayacaksan 410 al geç derim.
benimki de geçen sene çalındı. yokluğunu nasıl hissediyorum saatlerce temizleyip yağlayıp parlatmıştım birde o gün.. moderatöre katılıyorum gönlünden geçeni almalısın. birini yanına diğerini öteki yanına alıp incelemen gerekir böyle bi imkan yaratabilirsen
@DKN sanırım haklısınız.o zaman 2000 tl altı için sedona 410 ve carraro 227 ye bakmam daha akıllıca olacak ama scott sub 40 ta aklımın bir köşesinde hala.
@ecsahan Bence 1500 TL altı de, 2k yaparsan onu skala daha da genişliyor, carraro 227 yerine 230 oluyor, lapierre markası dahil olabiliyor, hatta trek 7.2, sen onu 1500'de tut, ucu kaçıyor üzerindeyken.
Ankara asfaltından gene hallice, bizde öyle bir aradaki yollar Yol bisikleti ile Downhill bisikleti arasında bir melez icat edilse ancak o zaman uyar, hollanda bisikleti gibi ankara bisikleti denebilir o türe de.
@ecsahan Bir alt modeli yani hidrolik disk frensiz modeli Carraro 224'ü kullanmış biri olarak ikisini de alma derim. ilk çıktıkları dönemde F/P olarak iyi bisikletler kalsa da artık bence çok alınası bisikletler değiller, gereksiz ağırlığa sahipler.
Sirrus Sport 2015 kullanacağım diye gittim dükkana ama alt modelini deneyebildim. Akışı fena değildi ama biraz tok geldi bana, kadro ve lastikler muadillerine göre daha sağlamdı sanırım, biraz daha az hissettirebilir darbeleri.
Sedona 410 güzel bir bisiklet ama ben denediğimde gösterdiğin yolun çukursuz olanıydı. Yani bu taşlardan bir yolda denedim. Fena değildi, ama beklediğimin bir tık altıydı diyebilirim.
Yine de hangisini seçersen seç bence mutlu edecektir (illa amortisör rahatlığı beklemiyorsan) Eğer bekliyorsan ve boyun kısaysa Giant Roam 3 al derim. Bir tane Small kadro var Kaçkar'da. Çok şık ve güzel bir bisiklet. Ama buradaki konuştuğumuz bisikletlerden 1-1,5 kg daha ağır (amortisörden dolayı)
@Sarper Uluoluk 225 almak yerine 224 tercihim olurdu ama 227 düşünülebilir. Onun dışında sanırım amortisörlü almicam. Scott sub 40 sedona 410 arasında kaldım. Giant air çok ama çok hoş ama o bisiklet kaldırımlara bozuk yollara nasıl dayanır çok şüpheli. Giant escape 2 1500 1600 alınsa onu alırım direkt ama o da çok pahalı + 2000 tl.
carraro 225 kullanıyorum.agırlık uzun suruslerde onem arz ediyor.Deneyimlerimden bu ortaya cıktı.İstanbul da yasadıgım için hem istediğim yerde bisiklet sürebilmek adına hem de agırlık ve yer kaplamadan ötürü bisikletimi değiştirmeyi düşünüyorum.Daha lastik bile patlamadı 1500km sürdüm.Carraro bence sürmesi keyifli bir bisiklet.Yeniden sehir bisikleti alacak olsam ağırlıga onem veririrm 10kg lik bir fitnes bisiklet fena olmaz.Ama onlarında fiyatlar yüksek.