merhaba,Kimse beni flexi 121'in arka tarafa fazlaca eğik duran sele borusunun yamulmayacağına ikna edemedi ona yanıyorum. Bendeki yamulmadı diyenler oluyor ama kuyruk acımız var işte.. Her şey hoş görünüyor ama bu ve fazlaca övülmesi kuşku yaratıyor bende. Tilt 500 bu yüzden hala ilk tercihim, bisikletimi sattığım an Tilt 500 alacak gibiyim. Uzun süre de satılmayacak gibi... Tilt 500'ün de hiç aksesuarı yok, ekstra masraf. Vitesi de yetersiz... İki ucu kirli değnek..
carraro flexi 121, 108 veya daha uygun olan 106 ile Dahon suv d6'yı karşılaştırmak gerekirse hangisi öne çıkar? Alüminyum kadro, daha sağlam lastik ve 21 vites farkı derken kararsız kaldım.@RayCharles Dahonun uygun fiyatlı hi-ten çelik kadrolu ve maşalı giriş seviyesi bisikleti,kullanım amacınıza göre iş görür tabi
ben ikisini de aldım. aralarında 400-500 tl fiyat farkı var. ikisinden de memnunum. mosso daha zor açılıp kapanıyor. 7 vites. carraro flexi 121 çok kolay açılıyor kapanıyor ve 21 vites. ikisi de seri, keyifli bisikletler. sizin dediğiniz mosso biraz daha büyük onu tam bilmiyorum. ama bildiğim şu var katlansa bile oyle çok ufak ve hafif bisikletler değiller. bilginiz olsunMerhabalar, katlanir bisiklet almak istiyorum, biraz arastirdim, baslarda bianchi vintage modelini ya da carraro flexi modelini dusunuyordum ama 20 jant olmalarinin dezavantaji nedeniyle 26 jant mosso marine dusunmeye basladim, butcem 2000 tl, sehir icinde surmek istiyorum, beklentim agir olmamasi, yokuslari rahat cikmam, katlaninca rahat tasiyabilmem, ucakla goturebilmem vs. Mosso marine 26 yi onerir misiniz yoksa 20 jant fikrine donmeli miyim ? Cevap bekliyorum bilgisi olanlardan, simdiden tesekkurler😊