Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Katlanır bisiklet tavsiyeleri

@guyulmaz Nexus 3 de bahsettiğiniz bisikletteki vites sistemi de vites kolu ile değişiyor
 
Scudo
@ternium

Özür dilerim beni yanlış anlamayın lütfen ben yarış bisikleti ile İstanbul dilovasından izmit yönüne uzun bir iniş yaptım yokuş aşağıya var gücümle pedallamama rağmen 68 km/s zor gördü. Ben bir katlanır bisikletin bu km/s çıkabileceğini düşünmüyorum. Km sayacınızı tekerlek verisinin doğru ayarlayamamış olabilirsiniz. Bu cihazların çoğu lastik çapı 2150 mm ayarlı olarak gelir. Bunun dışında rüzgarı dik oturuş pozisyonda sürdüğünüzü de düşünürsek bu hızları görmeniz mümkün değil. Diğer yönden yüksek hızlar katlanır bisiklet için çok tehlikeli Size şiddetle katılıyorum.
 
Ben de merak ediyorum mu d10'u deneyen veya kullanan var mı? Diğer mu'lardan artıları eksileri. . .
 
Tern Verge P20 katlanir bisikletimi 1900 liraya satmayi dusunuyorum.
Ilgilenen varsa resim gonderebilirim.

Edit:yanlislik
 
  • Beğen
Tepkiler: Togursamsun
Mu d10 u bilmiyorum ama o kadar çıkmışken biraz daha çıkılıp dahon mu sl alınabilir bence. Yeni aldım, o kadar memnunum ki. Daha önce dahon vitesse d8 kullanıyordum, özellikle aynakolunun kalitesizliğinden çok çektim. mu sl'de ise hem süratlenme, hem yüksek hızda stabilite çok iyi. parça kalitesi de hissedilir oranda daha iyi bu arada.
 
@Zfr Fiyatlara baktım, gerçekten fark çokmuş yahu. biri 2750 biri 4350 imiş. O halde şöyle diyeyim, 2750 ona vereceğinize biraz daha çıkıp mu sl nin 2. elini alın :)
Hatta 3750 den ilana koydum ben de nakit sıkışıklığım yüzünden (evdeki 3. bisikletim oluyor kendisi ayrıca), d10 alacağınıza buyrun mu sl'mi satayım size :)
d8 vitesse'den mu sl'ye geçmek gerçekten sora - ultegra farkı gibi. amatör birinin bile hissedebileceği büyüklükte bir farktan bahsediyorum yani..
 
dahon vybe d7 kaset oranı - Cassette 7-speed 13-28 T ((link))
dahon vitesse d8 kaset oranı Freewheel 8 SPEED CASSETTE, 11-32T ((link))

yokuş çıkmakta vybe ne kadar zorlanır vitessete göre. Burada alt sınır mı yokuştaki rahatlık durumunu gösteriyor, yani 11- 13 değeri 'mi?
 
@guyulmaz
Yokuşta 28 olan değer önemli. Yükseldikçe artar yokuş performansı. Vybe yi D8 ile karşılaştırmışsınız ama aynakol diş sayıları farklı olduğundan iki bisiklette bunu da hesaba katmak gerek. Vybe de aynakol 46, D8 de 52 diştir. Hesaplamadım ama ikisini de uzun süre kullandığımdan birbirine yakın performansta diyebilirim.
 
Qix ve Mu D10'larda adı çıkmış herhangi bir (jant boyu vb) mühendislik problemi var mı? Siz hangisini seçerdiniz bu iki modelden? Fiyatlar aynı olduğu için kıyaslıyorum.
 
Ciddi anlamda MU D10u düşünüyorum... Evet biraz pahalı fakat 2500 civarlarına alınabilir. Söylediğiniz bisiklet dediğimden 2 kat pahalı neredeyse :D Bir de d10 un sade görüntüsü çok hoşuma gitti. Fiyatları düşer mi ki acaba?
 
Arkadaslar brompton turkiyeye giris yapmis bir magazada buldum istanbul bostancida bir subede gordum nd kadar suredir turkiyede yada birtek gordugum yer mi tedarikcisi
 
@Batuhan373 Nisan-Mayıstan beri yani sadece birkaç aydır Türkiyede. Bisiklet gezgini mağazasında satılıyor. Konusu da vardı forumda.
 
Arkadaşlar bisikletimi sattım. Katlanır bisiklet almak istiyorum. Özellikle göbekten vitesli bir katlanır bisiklet almak istiyorum, çünkü sattığım bisikletim göbekten vitesli ve kontrapedal bir bisikletti.

Dahon Vitesse i7'ye baktım, vites sistemi Nexus 7 sistem. Ancak 2017 modellerde ön göbekteki dinamo ve far özelliğini kaldırmışlar.
(link)

Bir önceki model olan mat siyah renkte ise dinamo ve far vardı.

İstanbul'da bir bayiyi aradım ve beyaz olan modelde kaldırıldığını, sebebinin de enerji kaybına yol açmaması olduğunu söyledi. Bu arada bayinin elinde iki renk de var, mat siyah olanda dinamo ve far var, beyazda ise bunlar yok. Ama gelin görün ki sattığım bisikletim de beyazdı ve ısrarla beyaz olsun diye de beklemiştim alırken, bunun da beyazını almak istiyorum ama istediğim özelliklerin bir kısmı yok. O özellikler eski modelde var.

Sizce hangisini almalı? Ya da başka bir markaya mı bakmalı?
 
(link) linkinden bakmanızı öneririm çok güzel modeller var.
 
@SerhatAtan gobekten vites ve gobekten dinamo bence cok manidar.
Olmusken bence ikisi de olmali.
Ayrica dinamo aktif degilken akiciliginda bir sorun yok. Agirlik konusuna takilma pilli ya da bataryali on arka isik seti kullansan dinamo ile arasinda pek bir fark kalmiyor.
 
@Yusuf'san

Bir başka bayi ile daha görüştüm bugün. Elinde beyaz i7 var ama mat siyah i7'deki dinamolu ön tekeri söküp farkını vermek koşulu ile beyaza takıp satabilir misiniz dedim, size dönüş yapalım deyip numaramı aldılar.

Uygun bir rakam çıkarsa direk o şekilde yapmalarını isteyeceğim.

Yok uygun bir fark çıkmazsa da beyaz i7'den alıp göbekten dinamoyu kendim takacağım. Bisikletçimle görüştüm bugün, fabrikadan sipariş ederiz, takarız dedi. Tüm göbekten dinamolar aşağı yukarı aynı bildiğim kadarıyla.

O şekilde bir uygulama yapacağız 1. Seçenek olmazsa. Zira dediğiniz gibi göbekten vites olunca göbekten dinamo da şart. Aslında kontra fren bile şart ama o ilerleyen zamanlarda uygulanabilir.

1-2 hafta içinde alacağım bakalım. Şu bayi bir dönüş yapsın, kesinleşecek durum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf'san
Arkadaşlar merhaba. Daha önce hiç katlanır bisiklet tecrübem olmadı. Şuan elektrikli mtb kullanıyorum. Size sorum şu yönde, dahon marka orta seviye bir katlanır bisiklet alıp 500 watt mid drive (orta motor) taktırmak istiyorum. Katlanır bisikleti 40-50 km/s hızlarda hayal ettiğimde çok güvenilir gelmiyor. Sanki zangır zangır titrer diye düşünüyorum. Bu hız için katlanır bisiklet almak sizce ne derece doğru. Bisikleti kullanan ve illa rampa aşağı bu hızlara ulaşan arkadaşlar vardır. Fikirlerinizi merak ediyorum. Teşekkürler
 
Geri