@Asusmune
Sn Asusmune
Bisiklet üreticileri şikayetvar sosyal paylaşım sitesinde müşterilerin şikayetlerine cevap dahi vermiyorlar.
Bu endüstri çok gerçekten çok şaşırtıcı. Bir sorun halinde "kullanıcı hatası" gerekçesi ile ürün incelemeye gerek duyulmadan hüküm kesilebiliyor.
Ben sizin "ya market bisikleti alınacak yada bi kamyon para vereceksin" ifadenizde ki gibi, bisiklet almaya karar verdiğimde, marka, kullanım alanı, kadronun alaşımı ve tamir edilebilirliği noktasında kendimi test ettim, market bisikleti statüsünde Bisan marka çelik bir bisiklet aldım.
Garanti belgesini sadece ürünün bana ait olduğuna dair bir belge niteliğinde isim, adres ve şase numarasını yazdırarak kaşelettim.
Olası kadro kırılmalarında garanti kurumunu devreye sokmadan, kırığın da niteliğine göre, gerek oksijen, gerekse gazaltı kaynağı ile tamirini gayet iyi ve kaliteli olarak yapabilirim.
Bisikletimin diğer bakım, onarım ve ayarlarını haddizatında ben gerçekleştiriyorum.
Söylemek istediğim şu ki; Çok iyi olduğu söylenen bir çok bisiklet markasının müşteri memnuniyeti noktasında sınıfta kaldığını görmekteyiz.
Bu bağlamda; artık bisiklet müşterilerinin de markaların iyi olup olmadığına karar verirken iyi düşünmeleri gerekmektedir.
a) Ürünün performansı?
b) Arıza söz konusu olduğunda müşteri hizmetlerinin tavrı ve çözüm projeleri?
Bir bisiklet sadece alüminyum, karbon yahut üst donanıma sahip olduğu için iyi ve kaliteli değildir.
Bu kaliteyi tamamlayan yegane unsur arıza söz konusu olduğunda müşteri hizmetlerinin tavrı ve çözüm projeleridir.
Esen kalın.