Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Kron internet sitesi ve bayilikleri

Kocaeli (izmit) için servis onerebilecek kimse var midir acaba? Kron RC 2000 yeni aldım ama lazim olursa diye öğrenmek istiyorum.
 
Scudo
bisikleti alırken adam ilk bakıma getirmen gerek dedi bu ilk bakım için kaç km gitmem gerek ayrıca garanti belgesinde 6 aylık bakımları yaptırılmazsa garanti dışı olur yazıyor
 
Kadro, gidon, jantlardaki akor ve ürünün kondisyonu. Bence bu çok önemli. Çok uzun süre hor kullanılmış bisiklet hurda gibi görünüyor.
 
Şu konuyu bir hortlatayım arkadaşlar 4levent'e yakın götürebileceğim bir yetkili kron tamircisi var mıdır? Garantisine de işletmek istiyorum bakımını
 
Merhaba,

Kron xc150 için ortagöbek sökme anahtarı ararken bugün krononline.com adlı bir site gözüme çarptı. Siteyi inceleyince Kron'un kendi kurumsal satış sitesi olduğunu anladım. Site henüz tam anlamıyla faaliyete geçmemiş gördüğüm kadarı ile. Ancak bisikletle beraber, yedek parça ve aksesuar dahil çok geniş bir ürün yelpazesinde online satış hizmeti sunacağı anlaşılıyor. İşin ilginç tarafı sadece Kron marka bisikletler değil bunun yanında Scott, Tern gibi markaların satışı da yapılacak. Fiyat politikası ve hizmet kalitesini merakla izliyor olacağım. Şu ana kadar yerli bisiklet üreticilerinden bu şekilde bir girişim oldu mu bilmiyorum. Ancak güzel bir gelişme olduğunu düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cem Savaş
@şamilkafkas
kron şu an scott ,tern,topeak ,icetoolz,met,elite,marin gibi biçok markanın distribütörü durumunda .yalnız bu site son kullanıcı sitesi değil gördüğüm kadarıyla,üye girişi linkine tıklayınca bayi kodu istiyor,anlaşılan bayiler için yapılmış...
 
Selam, Kron TX150 model bisikletim var. Bisiklet ile beraber verilen garanti kitapçığında ücretsiz bakım hakkı var. İstanbul avrupa yakasında, bu işi iyi yapabilen, ücretsiz bakım hakkını kullanabileceğim bir yer tavsiye edebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.
 
İstanbulda disk frenli xc100 almam lazım yarın, saraçhanede 850-900 arası fiyat alıyorum. En uygun hangi bayiden alabilirim bilen var mı? 800'e bulursam direkt gidip alıcam
 
Kron tx150 v aldım. Daha bir ay olmadı, ön vites ikidir atmama sorunu veriyor. İlk sorunda 2. bakım olarak ücretsiz onarıldı. Şimdi gitsem ücret alırlar mı? Garantiden sayılır mı yoksa? Kitapçıktaki kuponlar bitti. Bayram tatili diye kapalı, kendim onarmak istedim videolara bakarak. Fakat uğraşırken tel sanırım adi, dağıldı gitti aç kapa yaparken. Garanti bozulmasın diye başka yere gitmedim. Ne önerirsiniz?
24 vites aldık fakat bana önerilen ön orta çarkta kullanmam ve uç çaprazlara pek çıkmamam. Bilmediğimden kandırılıyor muyum, yoksa her markada rajon bu mu?
 
@hardnrocker

Öncelikle geçmiş olsun. Garanti yolunu sonuna kadar zorla, Çaprazlarda kullanmamak genel kural ama bu sorununun nedeni olamaz diye düşğnüyorum.
 
@Muhammet_3M
Cvp için teşekkürler. Hocam ilk ay bakımı için ay sonunda çağırdılar fakat ikinci hafta arka lastik 8 çizdiğini fark ettim. Ön vites atmafığından ters çevirip incelerken fark ettim. Sonra araştırtığımda yeni bisiklette ağırlık bindiğinde ayarların değişeceğini öğrendim. Sonra kendilerinin de dediğini hatjrlMıştım. Akor ayarı yaptılar. Fakat sıfırlayamadı usta. İlla az bir şey olabilecdğini söyledi. Üst segmentlerde olur dedi sadece akor sıfırlama. Yani ön ve arka lastik milim yalpalıyor. Ön vites ayarlandı. Sonra 1 hafta kullanamadım, klimadan hastalanmıştım ve işler yoğundu. İki d3fa biraz uzun yol yaptım şebir içinde ve vites ayarı hine gitti. Ve üstte yazxığım gibi tatile denk geldim ve tele zarar verdim istemeden. Tamam çok uçuk rakam klmasa da çoğu insan için onu kazanmak zor. Bu rakam için bunları yaşamam normal mi bir ay içinde bir de?
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhammet Ağrı
Hocam bende de kron tx150 vardı, arka mil kırılmıştı benimde 8 çiziyordu akor falan dedi göbek dağılmış mil ve 1 tane bilyem kırılmıştı garanti kapsamında tamir ettiler pedalım kırıldı yeni pedal aldım, lastiklerim durduğu yerde (eve geldim yukarı çıkardım 5 dk sonra) sibop diplerinden patladı (bu benden kaynaklı bir arıza da olabilir) başlarda çok canımı sıktı ama biraz zaman biraz sinir hücresi ve nakit ile baya gezdim sonra sattım zaten böyle şeyler düşük fiyatlı ürünlerde oluyor malesef. (düşük fiyatlı derken yanlış anlaşılma olmasın şu an bisikletim bile yok bin lirayı küçümsemiyorum :))

Tavsiyem yalpa yapan lastiği söküp mili zorlayarak sallamanız hareket ediyorsa mil kırılmıştır kırıldıysa da binmeyin bence.
 
@Atas
Hocam iki lastikte de var. Fakat çok az. Gözümün önünde akor yaptı. O, iki sivri ucunun janta değdiği alete koydu. Lastik indirmeden ve çıkarmadan yapıldı. Arka lastikte ruble de içeride biraz yalpalıyor. Onu da gösterdi fakat normal dedi. Hd mosso kalmıştı. V mosso olsaydı alacaktım. Fakat yoktu internette vs. Üstüne böyle olunca 300 daha ekleyip keşke hd 1824 mü alsaydım diye kızdım kendime. Düşününce giriş seviyesi için düşük fiat. Fakat piyasa malı da almafığımızı düşünmüştüm 500 tl gibi. Arka vites sorun vermedi. Belki de ön aktarıcı sorunlu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhammet Ağrı
@hardnrocker

Kron eğer Türkiye de tutunmak istiyorsa 1 aylık kullanıcısını madur etmemeli. Anlattığınıza göre ayıplı mal söz konusu. Firma ile görüşüp uzlaşamazsanız Tüketici mahkemesine bile taşıyabilirsiniz olayı (yasal haklarınızı kullanmanızı tavsiye ederim).
 
  • Beğen
Tepkiler: hardnrocker
@Muhammet_3M
Hocam fazla bilgim yok, o yüzden bir şey diyemiyorum. Yani benim aldığım segmentlerde sıfır akor yapılabiliyor mu? Ya da rublenin arkada göbek atması normal mi? İlk bir ayda ön aktarıcının sorun çıkarması normal mi? Eğer bunların hepsi bu fiyatlı bisiklette olabilirse itiraz etmeye gerek yok. Eğer bunlar giriş seviyesi olsa da, bu fiyattaki bisiklette olmaması lazımsa ana firma ile görüşürüm.

Bugün açıkmış, telefon edip gittim. Sağolsun aktif pedaldaki usta ilgilendi. Dış koruyucu kılıfını ve teli değiştirdi. Ön ikinci vitese geçerken az basılı tutmak gerektiğini söyledi. Sanırım bu fiyata ancak bu kadar oluyor. Dedim 24 vites alıp sadece belli rakamları kullanmak biraz saçma oluyor. Ön çarklı kullanımını yine anlattı. Sanırım bu segmente bu kadar oluyor. İlk defa böyle yeni bisiklette çok sorun çıktığını söyledi. Sanırım alışıp üst segmente geçecen, ya da amaç ustanın dediği gibi önemli olan kadroyu almak. Sonra bilgisayar gibi sürekli upgrade yapacsksın.
 
Geri